Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z mocą 1.8t awt


Marcin13

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Pacjent ma raz na kilka dni utratę mocy. Na początek logi gdy jest ok

http://vaglogi.pl/log-115_118_okj8KT6.html

Tu brak mocy..

http://vaglogi.pl/log-115_118_k3Pn2.html

Teraz co zostało sprawdzone. 

1. Wymiana n75 na pierburga z opla 2.0T

2. Wymontowanie oraz dokładnie sprawdzenie zaworu DV

3. Podłączenie DV bezpośrednio pod kolektor ssący

4. Sprawdzenie przez Tunera turbiny ( wirnik ok, zawór WG ok, płynność działania sztangi ok) Turbo jest po regeneracji z przebiegiem ok 15 tys. km 

Ma ktoś pomysł co może być powodem losowego braku doładowania? Czasem przez 2 tygodnie jest ok i przychodzi dzień gdzie jest "kaplica"...

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A podciśnienia i stan odmy sprawdziłeś ? Tuner zrobił Ci pełne logi i wykluczył podzespoły elektroniczne jak już sprawdzał całą resztę ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma jest nowa, tzn kolanka,trójnik i separator oraz ezektor. Wezyki n75 sprawdzone, Komplet logów wygląda dobrze, wstawiałem tu na forum wcześniej i wszystko ok. Tuner na chwilę obecną nie widzi źródła problemu. Wydaje mu się że problem staje się coraz częstszy, poczekam może wysypie się na amen...

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś auto miało znowu muła, pojawił się błąd 17705 check d.v. Poszedłem do domu po vaga, chciałem zrobić logi doładowania ale po powrocie do auta wszystko ok ,pełna moc. Kurcze dv sprawdzałem przez ok 20 minut wciskając tłoczek i blokując podciśnienie - zawsze trzymał. Nigdy nie zawiesił się w trybie otwartym, zamknięty nic nie puszczał..... Jak można go jeszcze sprawdzać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że DV jednak uszkodzony? Kupowałem w ASO ma ok 15 tys przebiegu, auto podkręcone mocniejszych dv obecnie chyba nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dv wytrzymuje 1.5bara. Jak masz ten błąd to wina dv lub jakaś nieszczelnosc. Ten błąd potrafi wywalać przez bubel w sofcie ale o co dokładniej chodzi to nie wiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, przem8 napisał:

Ten dv wytrzymuje 1.5bara. Jak masz ten błąd to wina dv lub jakaś nieszczelnosc. Ten błąd potrafi wywalać przez bubel w sofcie ale o co dokładniej chodzi to nie wiem. 

Soft robiony u Łukasza z forum, przez półtora roku było ok więc soft bym raczej wykluczył...  Najdziwniejsze jest to że 4 dni jest pełna moc by przez pół dnia było źle a następnie znowu ok. Przy nieszczelnoaci problem byłby stały zresztą przy uszkodzonym D.V raczej też.... Masakra jakaś nie wiem już gdzie szukać ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworek jednokierunkowy odmy wymieniales? On cos potrafil mieszać z doładowaniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, przem8 napisał:

Zaworek jednokierunkowy odmy wymieniales? On cos potrafil mieszać z doładowaniem. 

W sumie zaworek ma 3 lata to wymienię skoro ma jakiś wpływ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Marcin13 napisał:

skoro ma jakiś wpływ....

ogromny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dev napisał:

ogromny

Kurcze kiedyś na serii jeździłem z pękniętym kolankiem odmy ale takich spadków nie odczuwałem ... Wymienię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawor jednokierunkowy wymieniony i dziś po 6 dniach brak mocy i błąd 17705 check d.v.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zjebany dv albo nieszczelność. Kto robił softa?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj podmienić ta dv, może nie zawsze się domyka, możesz kupić z febiego za 100 pare zł, tańsza a wygląda jak org.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, przem8 napisał:

Zjebany dv albo nieszczelność. Kto robił softa?

Łukasz więc soft raczej jest ok  zwłaszcza że problem pojawił się dopiero 2 lata po programie....

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Marcin13 napisał:

Łukasz więc soft raczej jest ok 

Kiedyś miałem powtarzający się ten błąd po sofcie ale w poprzecznym silniku w a3 i tam trzeba było coś zmienić w sofcie i był spokój. Jeśli to robił Łukasz to się już nie wtrącam, bo za cienki bolek jestem w temacie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, przem8 napisał:

Z vaico ponoć lepszy, a podobne pieniądze ;)

Na allegro jest aso gdzie za 199 zł mają oryginał to chyba tam kupie chyba ze vaico trwalsze.... U mnie jest jeszcze spadek mocy czyli coś jakby się faktycznie zacina 

Edytowane przez Marcin13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Marcin13 napisał:

Na allegro jest aso gdzie za 199 zł mają oryginał to chyba tam kupie chyba ze vaico trwalsze....

Kupiłem kiedyś taki i wytrzymał pół roku, a data produkcji była na nim 2001... dobrze że oddali hajs bez problemu, Trzeba podchodzić z dystansem do takich aukcji :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, przem8 napisał:

Kiedyś miałem powtarzający się ten błąd po sofcie ale w poprzecznym silniku w a3 i tam trzeba było coś zmienić w sofcie i był spokój. Jeśli to robił Łukasz to się już nie wtrącam, bo za cienki bolek jestem w temacie :D

We wzdłużnych silnikach nie ma tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...