Skocz do zawartości

Kris38

Pasjonat
  • Postów

    150
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kris38

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

911 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kris38

3

Reputacja

  1. Dev a podpowiesz jakie były kody głowic z wolnossących na wąskim kanale ? Adr niby dobra ale były i na wąskim i szerokim ale to już zmierzę sobie czyli co ruszać na szrot brać od wolnossaka jakaś i robić kompletny remont ?
  2. AEB ARK AJL ANB APU - to są wszystkie z 1.8t a czy polecasz głowice z wolnossącego ? Wszystkie są na wąskim kanale bez wyjścia na sai i mocniejsze niż ten marny bfb?
  3. Cześć Panowie, moja glowica po 5 latach po regeneracji ponownie nadaje się do regeneracji , chciałbym włożyć coś mocniejszego niż glowica z bfb , czytałem ze jakieś z wolnossącego pasują może ktoś jest w stanie podać jakie nr pasują albo oznaczenia głowic , musi być na wąskim kanale . A i jak poznać czym się różni glowica z wąskim kanałem od tego na szerokim ? Dziekuje za pomoc
  4. Kumam , dobra ale z tego co wiem robiąc program można wywalić przeplywke
  5. Macie może gdzieś link do sprawdzenia szczelności dolotu w 1.9tdi ? To ogarnie się kompresorem lub Ew podajcie co i gdzie zagłuszyć lub wyjąc dokot i wtedy
  6. Prosze oto dodatkowe logi na starym n75 http://vaglogi.pl/log-003_008_011_lxGPo.html z nowym n75 http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2lW3eB.html oraz stary zawor n75 http://vaglogi.pl/log-004_008_011_0R8ag8.html nowy zawor n75 http://vaglogi.pl/log-004_008_011_J87D1.html
  7. tnie czyli co to oznacza ? przeplywka siada czy cos innego?
  8. Witam , zekrnie ktoś na logi? Chcieliśmy zrobić program ale chyba turbo przeladowuje .. może ktoś powie gdzie szukać przyczyny , rok temu wyjete bylo i wyczyszczona geometria , oraz nowa gruszka założona .co prawda logi z seat toledo II 1.9 110km to moje drugie auto , jestem tutaj uzytkownikiem 1.8t takze prosze o ocene i wyrozumialosc dziekuje http://vaglogi.pl/log-004_008_011_k7K0ZYE.html
  9. dołem może za dużo bo góra i tak nie doładowuje wiec bardziej martwi mnie niedoładowanie góra
  10. myslisz ze to kwestia programu a nie sprzetu to ze mi nie doladowuje?
  11. Witam , mam problem auto jest po programie i log nr 1 jest na drugi dzien po programie zrobiony , tutaj turbo dopiero przy 4400 osiaga zadana wartosc ale jak to tuner mowil ze wzgledu na pogode w ktorej to bylo strojone +32stop , obcinal jakies tam doladowanie ale nie wiele to dawalo podobno ma byc zimniej to poprawi , lecz ostatnio zrobilem drugi log okolo miesiac po programie i tutj tubo nie doladowuje po calosci , o co chodzi skoro wczesniej przy 4400 mialo zadane cisnienie to teraz w ogole go nie realizuje , gdzie szukac problemu , turbo po regenracji przed programem . Wstaje tak jak i wstawało tylko pozniej sa problemy , czego to wina ? dziura w tip? n75? sprawdzałem logi z nowa dv i rowniez nie rozwiazalo to problemu. dolot szczelny. od razu po chip log 1115+118 http://log.malonetuning.com/chart/234222#H8KLCADDqcOuVVsCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D 002+033 http://log.malonetuning.com/chart/234224#H8KLCAAnw7JVWwIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D 003+020 http://log.malonetuning.com/chart/234223#H8KLCABAw7JVWwIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D obecnie 115+118 http://log.malonetuning.com/chart/235651#H8KLCADDo8OuVVsCA03Ci0EKw4MwDATDv8KiwrMFMcO0N8OGB8K3EcKuIMKxwoIswpfCtMKvb8OsQMOIcWd2QsKAwpfCrE8uwoRZwqVtFcOcFF3Ch8KLKMO%2Fw6jCmA4yFcOSZATCpykfUkMTw5wxw63DnMKLwrNJw7PCjMOfC8KBcn7Dm0gqw5lNwoTDowx%2BwojDlEzDqsK2wrB1w64fMcO%2BATUKw77DusKPAAAA 003+020 http://log.malonetuning.com/chart/235650#H8KLCADCi8OyVVsCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D 002+033 http://log.malonetuning.com/chart/235649#H8KLCADCnsOyVVsCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA
  12. Witam , wrzucam logi z nowa dv, podmianka nic nie dała ;/ http://vaglogi.pl/log-002_033_pEgYsY.html http://vaglogi.pl/log-003_020_6pe4J0.html http://vaglogi.pl/log-115_118_E19d9.html
  13. Dv jeszcze stary siedzi , podmienię dv i zrobię nowy log . U mnie grucha jest mocno naciągnięta bo przed programem mi malowało 0,87bar przy 2800rpm , tak ustawili gruszkę podczas regeneracji turbo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...