Jump to content

Patyczeq

Pasjonat
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Patyczeq

Informacje

  • First name
    Patryk
  • Location
    Raczki

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    3.0 V6
  • Engine code
    ASN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

261 profile views
  1. Mam już wałek i gruchy, została tylko ich wymiana. To opóźnie było spowodowane tym, że poprzedni sprzedawca zmył się gdy zobaczył ceny tych wałków i że może sprzedać go drożej. Pytanie co jeszcze robić przy zdjętym kolektorze oprócz czyszczenia odmy?
  2. Witam. Pokazał mi się błąd "Czujnik tlenu 1 blok 2 - uszkodzenie" błąd nr P0150. Uszkodzona lambda czy może coś innego np jej wiązka? Kiedyś pojawił się błąd powolnej odpowiedzi lambdy 2 z bloku 2. Ale był tylko raz i już dawno więc raczej nie ma związku. Proszę mi powiedzieć która to sonda (czy przed katem czy za) i z której strony. Dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam.
  3. Witam. Kupię wałek kolektora ssącego i gruszki do 3.0 ASN. Pozdrawiam i dziękuję za propozycje.
  4. Zobacz ofertę Wałek kolektora i gruszki 3.0 asn Witam. Kupię wałek kolektora ssącego i gruszki do 3.0 ASN. Pozdrawiam i dziękuję za propozycje. Dodający Patyczeq Wysłano
  5. Ostatnio był zmieniany rozrząd. Czy możliwe, że przy wymianie poluzowałem coś?
  6. Problem w tym, że nie ma żadnych
  7. Witam. Mam A4 B6 z napędem quattro. Podczas jazdy gdy wpadnę na dziurę którymś z przednich kół zapala się kontrolka od ESP. Wtedy ESP zostaje wyłączone i kontrolka ciągle się świeci aż do wyłączeniu zapłonu i ponownego włączeniu silnika. Czym to może być spowodowane? Dzięki za pomoc.
  8. Wałek zamówiony, lipa bez tego wałeczka, rzeczywiście czuć różnicę. Jak był urwany to został w pozycji zamkniętej i może dla tego silnik lepiej brał od dołu niż teraz. Co do rozrządu to wszystkie rolki, napinacze, pompa wody, tłumik drgań i generalnie wszystko co się dało zmienione :p. Uprzedzam pytanie uszczelki pod pokrywami zaworów też :). Co jeszcze było robione to komplet świec, alternator, termostat, cewka zapłonowa, wymienione przewody od LPG i zrobiony porządek pod maską. Wariatory sprawdzone i wszystko z nimi ok. Pozdrawiam
  9. Tylko, że i gruszki rozwalone i wałek stał w miejscu. Lepiej go wsadzić na pałe tylko aby był czy jeździć bez niego?
  10. Dzięki za pomoc. Niestety u mnie rozwalony wałek kolektora ssącego. Więc wyciągnełem go, ale czy będzie dało się jeździć? Duży będzie spadek mocy?
  11. Witam. W moim Audi A4 B6 3.0 przyszedł czas na wymianę rozrządu, bo z pompy wody już kapało. No i dzisiaj został zdjęty pas przedni i jest swobodny dostęp do rozrządu. I teraz pytanko jak się za to zabrać. Oczywiście wszystkie blokady mam. Sprawdzany kanał 93 z ustawieniem rozrządu i jest 0.5 stopnia. A więc co najpierw zablokować? Najlepiej jakby ktoś powiedział krok po kroku jak to robić lub wysłał link do jakiegoś poradnika. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
  12. Nie wiem, nie sprawdzałem tego. Podczas jazdy wszystko jest ok więc raczej w porządku. Został do wymiany tylko olej w dyfrze i muszę sprawdzić przeguby, bo wydaję się, że podczas skręcania któryś lekko puka. Na razie zrobiłem tylko tą pompę (70zł) i wszystkie płyny i filtry (700zł)
  13. Można temat zamknąć. Sory chłopaki, że wam d*py zawracałem, ale okazało się, że to tylko brudny przepływomierz. Ta pompa jako tako działała, ale przegrzewała się strasznie.
  14. Jeżeli to ma pomóc to dodam, że na chwilę mrugają wszystkie kontrolki i potem gasną oprócz esp które zapala się aż do zgaszenia auta kluczykiem
  15. W przepustnicę raczej wątpię, bo nic niepokojącego nie słychać, auto ma moc, obroty nie falują i samochód płynnie się na nie wkręca
×
×
  • Create New...