Jump to content

BeyerBrown

Pasjonat
  • Content Count

    2,172
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

11

About BeyerBrown

Informacje

  • First name
    BB
  • Location
    PZ

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Cabriolet
  • Year of production
    2005
  • Engine
    3.0 V6
  • Engine code
    BGN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niektóre sterowniki są podpięte do linii diagnostycznej K a inne do L Sprawdź czy nie ma na nich zwarcia do plusa, zwarcia do minusa lub przerwy w obwodzie (w wiązce). Możliwe, że któryś moduł powoduje takie cyrki.
  2. A w sterowniku (menedżerze urządzeń) lub w BIOS-ie lapka nie da się ograniczyć trybu pracy/prędkości określonych portów USB?
  3. No i git, grunt byś dobrze wszystko tam oczyścił, przesmarował i poskładał ze sobą. Wężyki też bym wymienił, ~50zł/szt.
  4. Kup do tych zacisków reperaturki Frenkita albo Autofrena bo te wszystkie gumki i uszczelki po latach zawsze proszą się o wymianę, nawet jak "do końca działały OK" Czy dobra cena za zaciski i jarzma pod hebel 312/25? Polemizowałbym U mnie komplet pod 320/30 miałbyś za 250zł a za dodatkowe 100zł tarcze i klocki do tego, niedawno zdjęte z samochodu, a w hamowaniu to przeskok, także interesu życia nie zrobiłeś... Tak, pamiętam - nie podejdzie Ci ten zestaw pod stalówki. Jakby co mam tarcze ori i klocki ATE pod 312/25 - odezwij się na PW jakby co PS. Ja tam bym takich hamulców specjalnie nie eksponował jakimś żywym kolorem... bo nie ma czego pokazywać... na Twoim miejscu pomalowałbym je na kolor PRZEŹROCZYSTY W cabrio miałem hamulce z S4 i były pomalowane na czarno, nie miałem nawet blaszek S4. Takie kolorowanie zacisków w samochodzie niesportowym kojarzy mi się ze świecącymi adidasami... no ale co kto lubi.
  5. Półkubełki nie podobają Ci się? Mnie tam pasowały... Standardowe naleśniki z kolei to rzeczywiście stołki...
  6. Jeśli w grupie pomiarowej MVB 015 i 016 na którymkolwiek cylindrze wyskoczy więcej niż 5 missfierów na wolnych obrotach w określonym interwale pomiarowym (ok. 2 min.) to wg. ELSY to są możliwe przyczyny: Spark plug faulty Ignition coil faulty Fuel injector faulty Crankshaft housing leaking (do sprawdzenia stan rurek karbowanych i zaworu PVC - wszystko rozebrać, oczyścić i ocenić stan gumowej membrany w zaworze PVC!) Check compression Dodatkowo sprawdziłbym stan katalizatorów (MVB 046 i 047). Jaki masz kod gotowości? Same zera? Możliwe też, że masz uszkodzenie wiązki kablowej między ECU a cewkami i wtryskami po stronie kierowcy. Względnie uszkodzone ECU (może pojawiły się tzw. zimne luty?)
  7. Moim zdaniem nie podejdzie, albo wyjdzie ostra rzeźba
  8. Jak już Ci pisałem - mam na zbyciu zaciski, praktycznie nowe klocki ATE i ori tarcze 312/25 (zużycie 1mm) - zdjęte z auta tylko dlatego, że robiłem kiedyś swap na heble S4. BEZ JARZM. PW jakby co
  9. Rozumiem, że cały czas jest mowa o oponach na felgi 18"? Wtedy wg. kalkulatora: 235/40R18 - średnica 645,2mm 245/45R18 - średnica 677,7mm różnica wysokości 32,5mm 16mm na promieniu + 5mm na szerokość w każdą stronę... Z dwojga złego to zostań przy 225/40R18 na wszystkich kołach, lecz osobiście upierałbym się przy 235/40R18 bo one muszą tam wejść... a w razie czego ratowałbym się małymi dystansami
  10. Kolega wyżej ma 18" felgi, więc raczej wolałby przy nich pozostać, wtedy 235/40R18 będą jak najbardziej OK Pytanie jakie ET mają te felgi i czy siedzą tam dodatkowe dystanse. BTW. Te 5-cio ramienne 17" sam mam
  11. Jeśli masz ET felg w zakresie 43-35 a zwieszenie obniżone w granicach rozsądku (tj. jakieś -30-40mm wzgl. komfortowego zawiasu) to nie będzie/nie może Ci tam nic obcierać przy 235/40R18 na moje oko. 225/40 też może opcjonalnie siedzieć, tym bardziej dla samochodu poniżej 200KM, jednak realna prędkość (GPS) a licznikowa jeszcze bardziej będzie rozjechana (już fabrycznie, na homologowanym ogumieniu, są przekłamania rzędu 4-5km/h).
  12. BeyerBrown

    b7 Q 3.2 warto?

    Nie. Chyba, że auto dla Ciebie ma przede wszystkim wyglądać Osobiście wolałbym A6 C6 z tym silnikiem i napędem 4x4, tym bardziej, że ich ceny zaczynają się już od 20tyś, a za 30tyś. masz już ich całe mnóstwo. OK, w manualu jest ich zdecydowanie mniej Pewnie sporo z nich wymaga dużego pakietu startowego (~10kzł), lecz to wciąż mniej niż za to cudo z ogłoszenia, które zapewne też będzie wymagało zainwestowania paru tys.PLN. Jak nie teraz to w przeciągu 1-2 lat. A spalanie jak i osiągi A6 będzie miało niewiele gorsze. Większość A6-tek ma komfortowy zawias ale nie ma większego problemu by go obniżyć+utwardzić by był bardziej posłuszny w zakrętach i nie wyglądał jak pająk Takie coś np. Używane Audi A6 - 30 900 PLN, 283 000 km, 2005 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A6 - Nie Pierwszy właściciel, Czarny, Metalik, Nie Perłowy, Benzyna, 335 KM, 4 163 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS... lub: Używane Audi A6 - 41 700 PLN, 157 000 km, 2005 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Audi A6, Inny kolor, Benzyna, 335 KM, 4 200 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS, silnik jeszcze MPI, więc odpada problem z nagarem, do ogarnięcia pewnie rozrząd, klapki wirowe (wymiana na karbonowe) i foteli przednich na coś lepiej trzymającego w zakrętach.
  13. BeyerBrown

    b7 Q 3.2 warto?

    Pytanie czy te auto tyle przebiegu ma rzeczywiście czy nie 100tys.km więcej... przy tym silniku to kluczowe, bo rozrząd w nim prosi się o wymianę powyżej 200tys.km, przed raczej mało kto zmienia. Koszt jego ew. wymiany to ~5000zł
×
×
  • Create New...