Jump to content

niedzwiedz250

Pasjonat
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About niedzwiedz250

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Malbork

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB
  1. Dookoła ruda, a od środka na flanszy i przegubie sporo kleju do gwintów... Oczywiście flansze wyczyściłem
  2. Kolego MemberA4 dziękuje za pomoc i podsunięcie pomysłu z nacięciem przegubu, dopiero dzięki temu udało mi się w końcu zbić przegub z flanszy skrzyni biegów i robota poszła dalej. Środków penetrujących oczywiście używałem od samego początku, młotków to dostało od groma i dla mnie też wydawało się nieprawdopodobne że nie chce puścić .... ale jednak tak było. Dopiero drastyczna metoda w tym przypadku zdała egzamin. Skorzystałem z informacji w innym wątku i nowy przegub kupiłem od Fiata. ( Różnica cen powala...). Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.
  3. Odkręciłem podporę wału żeby wisiał luźno i nie oporował, potem godzina uczciwego walenia konkretnym młotkiem przez miedź równomiernie dookoła jak kolega doradził i nic ani drgnie... aż niemożliwe żeby po tylu razach nadal się nie poddał.
  4. Witam, koledzy pomóżcie wziąłem się za wymianę sprzęgła w Audi A4 B6 1.8 T Quattro i mam problem, a mianowicie stanąłem na etapie rozbierania. Za nic nie mogę odpiąć wału napędowego od skrzyni biegów, oczywiście odkręciłem 6 śrub na które wał jest przymocowany do skrzyni, opukałem, oszarpałem się i nic... Mam nadzieję że ktoś ma jakiś sprawdzony patent na ten oporny wał?
  5. Gdyby kogoś przy robocie spotkało to co mnie przy odpinaniu wału od skrzyni...
  6. Logi z odpiętym n75 http://vaglogi.pl/log-115_118_ljFS9mu.html Trochę mu brakuję:P
  7. Po podkręceniu błędu brak i logi wyglądają lepiej? http://vaglogi.pl/log-115_118_DVgvhA.html
  8. Dziękuję kolego za podpowiedzi, faktycznie dwa pęknięcia na stronie gorącej. Zauważyłem też mały luz na cięgnie od gruszki miedzy nakrętkami od regulacji wg, dojście rewelacyjne...:D, no nic spróbuję go zniwelować, ale chyba nie mam się co łudzić że rozwiąże to mój problem. Pozdrawiam
  9. Witam, proszę o analizę logów. Po każdej jeździe pojawia się błąd 16683. Samochód Audi a4 B6 1.8 T BFB 2003 r., dołożony drugi IC, brak kata, reszta seria po programie na 183 km. Linki do logów: http://vaglogi.pl/log-115_118_X15M4F6.html http://vaglogi.pl/log-115_118_H5t4bn.html (odpięty n75) http://vaglogi.pl/log-002_033_f41Wpy.html Z góry dziękuję.
×
×
  • Create New...