Jump to content

adioss995

Pasjonat
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About adioss995

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    okolice czestochowy

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

551 profile views
  1. pomalowane plasti dipem czyli folia w sprayu pod którą jest oryginalny lakier wszystko jest wykonczone bezbarwnym pół matem co daje odporność na scieranie mycie i zadrapania według mnie wyszlo zarabiscie
  2. No to fajnie że pomogłem ja zobaczę jak będę mial chwilę w weekend to Ci napisze jak jest u mnie
  3. Może też tak być ale z reguły cały czas wtedy powinno ci auto poszarpywac podczas jazdy no po dodaniu gazu z niskich obrotów np Ale znam też przypadki że gdy była duża wilgoć to auto szarpalo itp A jak było sucho słonecznie to było ok wina leżała po stronie kopulki audi 1.6 Myślę że słyszał byś jak auto chodzi na 4 garach jak by to byla cewka zepsuta Jak odpalisz auto to zobacz te cewki poruszaj nimi weź śrubokręt i jedz nim po kablu i obserwuj czy iskra nie przeskakuje na niego
  4. no niby tak powinno być weź poczytaj na forum o kodowaniu spryskiwaczy i ustawianiu cykli itp i porównaj ze swoimi
  5. a sprawdzałeś podczas jazdy z tego co kojarzę u mnie na postoju też to nie działa podczas jazdy spróbuj z 10 razy włączyć bo może masz ustowione ze co 10 cykl myje reflektory
  6. No to być może ta przepływka
  7. Samą wtyczke odpinałeś ? zmianiała sie praca silnika ?
  8. Nie wiem co to za silnik ale może przepływomierz masz walnięty spróbuj odpiąć wtyczke i wtedy odpalić albo jak odpalisz i wtedy odepniesz i praca silnika sie nie zmieni to znaczy ze walnięty
  9. Może w weekend sprawdzę swoje wtryski czy się coś zmieniło bo kończę butelkę także też dam znać
  10. Tak Prawdopodobnie do wymiany będzie oring na tym kroccu i pomoże ale nie widze żeby wokół tego było coś ulane albo spocone
  11. Witam. Tak jak w temacie potrzebuje osłon podwozia na prawą str audi a4 b8 2008r
  12. Napisz jeszcze do krystian92 żeby dla Ci namiary gdzie on kupowal bo jemu aso akurat pomogło
  13. Ja zmieniłem na oryginalny audi kupiony w sklepie Mam auto przed 2010r i ja mam sam wkład termostatu koszt 130 zł ok A po 2010r wychodziły już z termostatami w obudowie (droższe) i ty już taki masz ? A z nimi już jest problem bo z tego co czytałem na tym forum to 2osoby tak miały że kupiły ze sklepu i była lipa A jak z aso to problem znikał także tylko sugeruje że jak masz zamiar spróbować to zapukaj do aso według mnie to nie ma reguły bo są też tacy ktorzy kupowali z aso i nie pomogło i szukają przyczyny gdzie indziej po czujnikach itp Drudzy zatykaja chłodnice jeszcze inni tłumaczą że ten typ tak ma A według mnie to termostaty są do d*py jakies fabryczne niedociagniecie czy cos i jest loteria z nimi
  14. Ty masz po lifcie czyli termostat z obudową zapytaj krystian92 razem walczyliśmy z termostatami tyle że on ma już taki sam termostat jak ty i jemu wymiana pomogła za drugim razem Raz kupił oryginalny i nie pomogło i kupił 2 raz też oryginał tylko że z aso wymienił i pomogło Ogólnie ja mam manual i staram się trzymać obroty powyżej 2000 bo szkoda silnika turbiny ale w celu sprawdzenia czy termostat trzyma to w temp -1 nie przekraczałem 2000tys obr trzymałem tak 1600 i auto po niecalych 15 km zagrzalo sie do 90 Potem zostawiłem auto na wolnych obrotach z temperaturą nawiewu 23c i trzymało cały czas 90
×
×
  • Create New...