platiniumm

Pasjonat
  • Zawartość

    322
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O platiniumm

  • Urodziny 25.09.1982
  1. wiec tak jesli grzechotanie jest wtedy jak nawet delikatnie damy gazu i spada z obrotow to na 100% stuka grzybek ktory znajduje sie w goracej czesci turba on odpowiedzialny jest za utrzymanie odpowiedniego cisnienia doladowania jesli jest za duże wtedy sie otwiera i upuszcza spalin ktore mialyby przejsc przez turbo i ja napedzic. grzechotanie ma miejsce wtedy jak ten grzybek ma luz co za tym idzie nie trzyma w tak jak powinien. jak u mnie to sie skonczylo regeneracja turbiny a jesli bedziemy juz przy niej grzebac mozna wymienic tez przewod olejowy na wpelni elastyczny.
  2. a moze kolejny pomysl na doposazenie czyli taki uklad jak w mercedesie ze jak podczas jazdy jakis samochod jest w martwym punkcie i go nie widac w lusterku to wlasnie w nim zapala sie czerwona dioda ktora nas informuje o takiej sytuacji
  3. jesli tak jest to nie dziw sie ze turbo pompowalo za malo bo jak cisnienie szlo do kolektora a wg byl podpiety pod niego to odrazu otwieral sie wg w upuszczal spalin wiec nie bylo mozliwosci aby wszystko chodzilo jak trzeba. co do dv czy jeszcze jest dobry to raczej powinien trzymac bo nie byl nadwyrezony co innego jak by dostawal za duze cisnienie
  4. ale to jest bzdura nie ma takiego prawa zeby n75 byl podlaczony pod dv. dv jest podlaczony cienkim przewodem pod kolektor dolotowy. n75 dlugi koniec wlozony jest do dolotu jeden podlaczony do WG a trzeci do turbo zimnej czesci.
  5. kolego a myslales moze nad zalozeniem pc car ? masz wszystko w jednym dvd mp3 navi wszystko to co masz w kompie puscisz muzyke przez dobre radio i bedzie ladnie gralo a do tego przktyczne cala muzyke jaka posiadasz masz w samochodzie
  6. kolego najprostrzy sposob jest najlepszy a co do rosciagnietego paska czy nawet mocno zurzytego to zeby wyprzedzic zaplon lub jakies inne przesuniecie rozrzadu to musialbys przesunac o jeden zabek albo kupic z niewlasciwa iloscia zebow bo sa z 151 i 153 zebami. a tak wogole to pasek nie jest jak guma z majtek ze sie rozciaga jesli juz to sie zurzyje wytrze czy cos innego ale jesli bedzie do wymiany to rozrzad bedzie przesuniety o moze 1-2 milimetry ale jak zalozysz nowy to bedzie ok wroci o te 2 mm dla silnika nie jest to odczowalne a ty sam nawet tego nie zaowarzysz. jesli wiesz jak zdemontowac przod samochodu tj. zdjac zderzak, chlodnice klimy i wody i pare pier**l bo bez tego sie nie obejdzie bo nie ma miejsca to taki rozrzad wymienisz w 1,5 moze 2 godziny tak czy siak zycze powodzenia
  7. kolego jak bedziesz mial rozrzad na wierzchu to wez korektor albo cos takiego i zaznacz sobie punkt na kole i bloku na jednym i drugim wtedy zdejmujesz pasek i zdejmujesz napinacz - zakladasz nowy potem pasek tak zeby zgraly sie znaki i po klopocie no i wymieniamy pompe wody zeby nie bylo za jakis czas niespodzianki i ponownego rozkrecania tak na koniec to rozrzad w a4 1.8t jest tak prosty jak w polonezie pozdrawiam plati
  8. koledzy rozwiazanie jest bardzo proste zeby nie zapiekal sie olej w przewodzie otuz trzeba oryginalny wymienic na caly taki elastyczny w oplocie metalowym i problem znika moge jutro fotki strzelic jak ma on wygladac i jak jest zalozony cena ok 100 zl
  9. kolego olej 15w40 jest olejem mineralnym i jesli go zalejesz to rowna sie to z zniszczeniem turbo bo ona takiego oleju nie lubi poprostu za gesty
  10. wiec minol juz prawie roczek od wlozenia chipa i autko jezdzi jak zezdzilo bez zadnych wiekszych awarii pomijakac jakiec cewki czy plastikowe rurki itp. w miedzy czasie polecialo sprzeglo ale to raczej ze zuzycia niz mocy czy zlego programu. powiem ze wszystko z tym programem jak dla mnie jest ok. moze akurat ja mialem poprostu szczescie albo kupilem samochod z silnikiem w b.dobrym stanie ktory wytrzyma wszystko. na koniec mozna powiedziec ze ci co mnie znaja wiedza jak jezdze i od roku bez awarii to tylko gratulacje dla mojej :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski:
  11. to kolego szybciutko do sklepu i kup pelny syntetyk i odkrec jeszcze doprowadzenie oleju do turbo i dolkdnie wyczysc go w srodku
  12. witam witam mam takie pytanko czy bedzie dzis na spocie jakis klubowicz z a4 z 1.8 t w b5 bo chcialem jedna rzecz tylko sprawdzic? pozdrawiam
  13. jak obnizysz to bedzie git 225 to chyba optymalny wymiar a napewno bym sie ne bawil w zakladanie dwoch innych rozmiarow opon pozatym 225 latwiej znalezc do kupienia a jedna dobra dziora i masz dwie oponki do kupienia bo w takim profilu to jak dopiero jezdzisz pierwszy raz na 18 to moze zmienisz ze dwa razy w sezonie za komplet kosztuje ok 300 zl za dwie ogolnie to jak obnizysz to przy tych felgach bedzie ladnie wygladalo zobacz u mnie w moja a4 str chyla 3 tam sa zdjecia po zabiegu -30 i 18"
  14. moze kupic ksiazke "zrob to sam" :D
  15. wiem poziu ze bzdura bo z takim urzadzonkiem jezdzilem i po pozniejszej eksploatacji nie moglem poradzic sobie z odrotami na biegu jalowym bo falowaly mi ciagle