rotter

Pasjonat
  • Zawartość

    317
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O rotter

  • Urodziny 03.12.1975
  1. najlepiej podłączyć własnie pod lampke w podsufitce bo jak otwierasz z pilota to ci się zapala właśnie światło i zapalały by się właśnie klamki a gasły przy przekręceniu kluczyka - bardzo fajny pomysł
  2. rotter

    widze że nikt się nie załapał na temat, u mnie własnie wczoraj sie pojawił taki sam problem. Wsiadłem, pojechałem, zmoroziłem auto i poszedłem do sklepu, wsiadłem zapaliłem auto, ujechałem kawałek i włączyłem klime i .... d*pa jak trzymam przycisk to się swieci śnieżka ale i tak nie chłodzi, na kompie jeszcze nie byłem, ale czynnik już sprawdziłem i jest tak że podejrzewam że to panel bedzie walnięty - jak dojde do sedna to napisze co było przyczyną, jak tylko będe mial czas się dalej tym zajać [br]Dopisany: 20 Lipiec 2010, 13:57_________________________________________________czujnik cisnienia klimatyzacj jest uszkodzony - odpowiada on za sprawdzanie czynnika w instalacji i po stwierdzeniu go dopiero uruchamia klime, stąd śniezynka świeci jak się ją naciska i gaśnie jak sie pusci swoją drogą mogł by byc ktoś tak uprzejmy s podać mi numery tego czujnika z etki - bede zobowazany
  3. rotter

    no to ja skromnie powiem, a raczej napisze że od 4 lat do Wiednia śmigam, cudów nie ma ale ludzie tak ja na forum sympatyczni i naprawdę jest fajnie :>
  4. Dlaczego? Ja ustawiałem w garażu podziemnym na odległości ok. 40m od ściany. Uważam, że są prawidłowo wyregulowane. po to są sprzęty na stacjach diagnostycznych żebyś nie musiał na ścianach ustawiać, wstydził byś się, tym bardziej jako klubowicz takie głupoty wypisywać - 10 zeta ustawienie a zaznajomionym warsztacie i za darmo a masz pewność, nie namawiaj ludzi do głupot
  5. no przecież jest regulacja ogniskowej świateł i można to wyregulować - masz regulację na lampie góra-dół i regulację lewo prawo, przecież na stacji serwisowej powinni ci ustawić bez problemu, sam nie ustawiaj świateł bo nigdy ich nie ustawisz dobrze
  6. rotter

    ja mam mk3 tdci 130 km z 2001 r i audi z 96 i audi mi jeszcze ani raz tfu tfu na drodze nie stanęło i nic poważnego się nie popsuło a mk3 już chyba ze 4 razy mi na drodze stanął i sypały się poważne rzeczy a 2 razy korzystałem z asistansa - porażka to auto - jest duże i piękne ale jesli chodzi o jego użyteczność to proponuje nie pakować się w tą kupę złomu - szczerze, moja wypowiedź jest obiektywna i całkiem śmiało mówię że na forda już z piłą motorową szedłem i u mechanika często stoi a na audi szedłem tyko ze szmatką polerować :> jedyny plus to jego gabaryty w kombi i do transportu mi służy jako wół, bo do tego się nadaje, choć i to nie bardzo - nie bez powodu są takie a nie inne ceny tego auta
  7. tylko że dzwoniłem do gościa i pytałem się z czym to się je, i ma to swoje wady, a mianowicie trik jest taki że urządzenie jest wielofunkcyjne ale zastosowanie dla niego jest tylko jedno - czyli jak podpinamy kierunki na 3-krotne miganie to nie możemy już tego zastosować do czegoś innego, czyli wybieramy sobie jedną z opcji dostępnych i tam idzie zastosowanie, druga wada to to że urządzenie się grzeje, jak widać na fotce są tam 2 radiatory i urządzenie jest otwarte, nie ma żadnej obudowy ponieważ w zastosowaniu na przykład na doświetlanie zakrętów halogen się rozpala i przygasa co powoduje nagrzewanie się radiatorów i chcą takie urządzenie wsadzić na przykład w okolice bezpieczników można sobie narobić biedy, a chcąc zastosować kilka trików z tej serii trzeba by zrobić chyba osobną komorę w bagażniku na kilka tych urządzeń, tak więc mimo niezłego bajera ma to też dość poważne wady moim zdaniem
  8. a ja znalazłem na allegro takie triko http://www.allegro.pl/item728925908_doswietlanie_zakretow_w_twoim_aucie_film_hit.html co o tym powiecie panowie
  9. rotter

    jak masz kata zdrowego to szkoda go bebeszyć, bo możesz go jeszcze potrzebować, obetnij tylko lasze z sondą i wspawaj sama rurkę i poszukaj na forum bo jest o tym masa tematów
  10. rotter

    poszukaj zespolonych depo są dużo tańsze niż ori a jakością nie odbiegają [br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 22:06_________________________________________________te kierunki nawet z dzielonymi soczewkami by wyglądały tragicznie, nie mówiąc o mlecznym kloszu, bo to już by była tragedia [br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 22:08_________________________________________________a tu macie parcha z soczewką i kierunkiem takim jak kolego chce http://moto.allegro.pl/item722508910_audi_a4.html
  11. to przecież po to ma się nagrzać żeby ci termo puścił, a przecież nie będziesz go kręcił przez godzine tylko chwilę aż wypluje wszystko[br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 23:02_________________________________________________a temperatury szybo ci nie złapie, bez obawy
  12. no niby tak, ale dalej uważam że odkręcanie za każdym razem termo jest bez sensu bo można zapalić silnik i termo sam puści i wszystko wyleje
  13. jest tak samo, termostat jest pod spodem, ale zastanawia mnie jedna rzecz, przecież jest pod chłodnicą taki zaworek i czy przypadkiem nim też nie spuścisz całego płynu ? przecież to trochę bez sensu za każdym razem odkręcać termostat, a bez sensu było by montowanie zaworu przez który nie spuścisz całego płynu [br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 22:14_________________________________________________i odpowietrzy się sam
  14. rotter

    U mnie na listwach wewnątrz są znaczki s-line - cyknę zdiecia i pokażę jak znajdę chwilę - prócz tego jest podobny temat na forum jeśli chodzi o s-line i tam jest biało na czarnym co to jest s-line [br]Dopisany: 22 Sierpień 2009, 02:09_________________________________________________chodzi o to że wiele rozwiązań które zostało zastosowane w późniejszych modelach, najpierw wsadzano w s-line, czyli bogadszą wersję, która z czasem wchodziła jako standard, i tak jest do tej pory
  15. rotter

    mylisz się kolego, w b5 jest pakiet s-line i do tego oznaczenie to nie ma nic wspólnego ze zderzakami tylko jest to wyposażenie wnętrza