Jump to content

karbonek

Pasjonat
  • Content Count

    789
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

1 Follower

About karbonek

Informacje

  • First name
    Filip
  • Location
    W-wa

Car

  • Car model
    A4 B8 Allroad
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2012
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CDUC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Naprawiłem. Należy zakodować jeszcze opcję "Closing Aid installed" w module 46 bajt 6. Następnie należy wykonać test dociągu w module 46, a później test klapy w module 6D.
  2. Cześć! Zamontowałem do mojej A4 B8 polift elektryczną klapę według instrukcji z forum (MONTAŻ ELEKTRYCZNEJ KLAPY AVANT 2008-2012). Sterownik komfortu nie posiadał gniazda na niebieską wtykę. Zakupiłem w ASO nowy moduł wraz z kodowaniem (8K0907064KJ). Siłowniki oraz dociąg kupiłem w zestawie. Moduł komfortu przyjął kodowania. Efekt jest taki, że nie działa dociąg i klapa się nie zamyka z guzika. Ręczne zamknięcie klapy i wciśnięcie przycisku otwierania klapy (nad tablicą rejestracyjną) powoduje jej otwarcie. Tak samo jest przy guziku na pilocie. Gdy przymknę klapę do połowy i wcisnę przycisk zamykania klapy, to klapa się otwiera. Sprawdziłem dociąg - działa. Podanie napięcia na silnik powoduje ruch dociągu w jedną lub drugą skrajną pozycję w zależności od polaryzacji. Złącza stykowe również działają. Dla pozycji dociągniętej zwarte są styki 4-5, dla odciągniętej zwarte są 3-4. Wejście w 6D i Output Tests powoduje przy położeniu klapy na wpół otwartej - jej otwarcie i w kolejnym teście zamknięcie. Proszę o pomoc!
  3. Zobacz ofertę Kupię BCM2 A4 B8 8K0907064 KJ/JJ/HJ/GJ/FJ Kupię BCM2 A4 B8 8K0907064 KJ/JJ/HJ/GJ/FJ Tylko legalny. Tel 781 826 400 Dodający karbonek Wysłano 07.09.2019 Kategoria Audi A4 B8
  4. Kupię BCM2 A4 B8 8K0907064 KJ/JJ/HJ/GJ/FJ Tylko legalny. Tel 781 826 400
  5. Chyba jest mała szansa. Czy faktycznie jest kompatybilność tych sterowników pomiędzy A4/A5/Q5?
  6. Cześć! Wymieniłem w moim A4 B8 moduł BCM2 z 8K0 907 064 EE na 8K0 907 064 JG w celu montażu elektrycznej klapy. W ASO mają mają problem ze zdjęciem CP i zaprogramowaniem 3 kluczyków do nowego modułu. Podobno nie ma komunikacji z autem i mają problem. Pobrali kod SVM, zweryfikowali, czy moduł nie jest ciepły (jest ok). Moduł bez problemu komunikuje się z autem, bo po wejściu w MMI w CAR można odczytać liczbę przypisanych kluczyków (3). Czy ktoś zna procedurę stosowaną w ASO w takiej sytuacji? Może coś robią źle, albo jest to celowe działanie w celu wymuszenia zakupu modułu u nich? Wszędzie gdzie szukam, to jest napisane, że ten moduł BCM2 jest kompatybilny w A4/A5/Q5.
  7. Cześć! Kupiłem kabel FVDI2018, ale nie jest w stanie odczytać EEPORM poprzez OBD2 z BCM2. Potrzebuję zmienić moduł, co wiąże się z zaprogramowaniem kluczyków (procedura all keys lost) oraz zdjeciem ochrony komponentu. Czy jest ktoś z Warszawy lub okolic dysponujący sprzętem umożliwiającym odczyt pamięci EEPROM (w środku jest NEC D70F3634)?
  8. Cześć! Potrzebuję dokupić 3 sztuki gumek - numer 5 na poniższym zdjęciu. W ETCE nie ma podanego numeru. Poratujecie numerem tego elementu?
  9. Cześć! Planuję wymianę rozrządu w moim A4 B8 3.0 TDI CDUC (245km). Nie prowadzę warsztatu, więc nie po drodze mi z zakupem zestawu z blokadami za 300zł na jeden raz. Czy ktoś może powiedzieć, jakie średnice wierteł są potrzebne do blokady rozrządu oraz jaki numer ma wkręcana blokada w zaślepkę miski olejowej?
  10. Ustaliłeś jak to zrobić?
  11. Cześć! Czy mógłbym prosić o sprawdzenie wyposażenia i historii auta WAUZZZ4LZAD011613. Z góry dzięki!
  12. Cześć! Potrzebuję Waszej pomocy. Silnik AFN 1.9 TDI. Cieknie mi z okolic termostatu, do wymiany jest uszczelka umiejscowiona pomiędzy blokiem silnika, a obudową aluminiową na której zamontowany jest alternator, napinacz, termostat, pompa wody itd. Czy dysponuje ktoś numerem tej uszczelki / schematem z etki?
  13. Jak sam będziesz wymieniał, to średnio 400zł na 1,5 roku. Miałem oryg trw i lemy, to dolny banan lem cofnął się przy sankach na dziurze (oryg 1500zł >), więc spróbowałem chinoli i na nasze drogi jest to samo.
  14. Odepnij silnik i zobacz, czy cały mechanizm działa luźno, pewnie nie - będzie do rozebraia, oczyszczenia i nasmarowania.
  15. W anglii jest 230AC, gniazdo jest tylko inne.
×
×
  • Create New...