Skocz do zawartości

karbonek

Pasjonat
  • Postów

    794
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O karbonek

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    W-wa

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDUC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karbonek

2

Reputacja

  1. Cześć! Potrzebuję informacji jaka jest sekwencja dokręcania śrub w obudowie zaworów oraz kolumnie z siłownikami do wybierania biegów dla skrzyni DL501 0B5, pomoże ktoś?
  2. U mnie pewnego dnia dość mocno zaczęło szarpać przy ruszaniu, obroty zaczęły falować, zmiany biegów płynne nie były. W skrzyni błąd: 18443 - Clutch 1 P17D6 00 [167] - Pressure too High Wymieniłem mechatronikę i jest już dobrze, ale nie idealnie. Prawdopodobnie sprzęgła mam spalone. Olej był strasznie śmierdzący i czarny, w misce trochę gęstego było. Brak opiłków. Obecnie przy redukcji podczas przyśpieszania potrafi szarpnąć. Jak będziesz wymieniał to bierz z kolorową wiązką (przy złączach widać przewody), szare przewody są ze starszej "podatnej" wersji mechatroniki. U mnie była z szarymi przewodami.
  3. Cześć! Czy tylna klapa z A4 B8 Avant pasuje do wersji Allroad?
  4. Cześć! Orientujecie się jaki jest oring dla węża 8K0121109AA który ma numer 48 na schemacie? Nie ma uszczelki wymienionej, więc jest pewnie z wężem dostępna.
  5. karbonek

    Brak kompresji

    Patrzyłeś na gniazdo wtryskiwacza i miedzianą podkładkę? Prof Chris opisywał co można sprawdzić zalewając olejem, ja w tym nie widzę nic złego.
  6. Etka podaje tą część jako integralny przewód powrotny 059 130 218 AM (dla CDUC).
  7. karbonek

    Wartości Wtrysków

    Fezowałeś gniazda wtyskiwaczy czy tyko zmieniłeś podkładki?
  8. Jeszcze mam pytanie odnośnie luzu w gnieździe łożyska lewej półosi, czy ten problem dotyczy również stronic 7? Nie było odpowiedzi na to pytanie w wątku o tym zjawisku.
  9. Cześć! Za jakiś czas chcę wymienić rozrząd, to będzie dostęp do skrzyni biegów. Planuję wymienić koło dwumasowe i sprzęgła z przekładkami skrzyni biegów. ASO ustaliło po VIN pasujące koło dwumasowe: 0B5 105 317K. Analizowałem schematy z ETKI i mam pytania. Czy trzeba wymieniać elementy 7-11? Jeżeli tak, to czy zamiast smaru podanego w programie można użyć czegoś innego (numer 4)? Dla koła dwumasowego nie znalazłem numerów elementów 11 i 12, czy mogę prosić znawców o pomoc w ich ustaleniu? Czy wymiana zaznaczonych łożysk i pierścieni wymaga użycia prasy? Jeżeli tak to jakiej prasy użyć (hydrauliczna/śrubowa)?
  10. karbonek

    Spalona swieca zarowa

    Sprawdź miernikiem oporność świec, te co mają znacznie wyższy będą niebawem do wymiany. Bez sensu wymieniać wszystkie.
  11. Dzięki za info. Orientujesz się, czy są jakieś egzotyczne nasadki lub śruby w B8?
  12. Na razie nie chcę, kompletuję narzędzia, których nie mam do B8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...