Jump to content

karbonek

Pasjonat
  • Content Count

    782
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

1 Follower

About karbonek

Informacje

  • First name
    Filip
  • Location
    W-wa

Car

  • Car model
    A4 B8 Allroad
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2012
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CDUC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć! Potrzebuję dokupić 3 sztuki gumek - numer 5 na poniższym zdjęciu. W ETCE nie ma podanego numeru. Poratujecie numerem tego elementu?
  2. Cześć! Planuję wymianę rozrządu w moim A4 B8 3.0 TDI CDUC (245km). Nie prowadzę warsztatu, więc nie po drodze mi z zakupem zestawu z blokadami za 300zł na jeden raz. Czy ktoś może powiedzieć, jakie średnice wierteł są potrzebne do blokady rozrządu oraz jaki numer ma wkręcana blokada w zaślepkę miski olejowej?
  3. Ustaliłeś jak to zrobić?
  4. Cześć! Czy mógłbym prosić o sprawdzenie wyposażenia i historii auta WAUZZZ4LZAD011613. Z góry dzięki!
  5. Cześć! Potrzebuję Waszej pomocy. Silnik AFN 1.9 TDI. Cieknie mi z okolic termostatu, do wymiany jest uszczelka umiejscowiona pomiędzy blokiem silnika, a obudową aluminiową na której zamontowany jest alternator, napinacz, termostat, pompa wody itd. Czy dysponuje ktoś numerem tej uszczelki / schematem z etki?
  6. Jak sam będziesz wymieniał, to średnio 400zł na 1,5 roku. Miałem oryg trw i lemy, to dolny banan lem cofnął się przy sankach na dziurze (oryg 1500zł >), więc spróbowałem chinoli i na nasze drogi jest to samo.
  7. Odepnij silnik i zobacz, czy cały mechanizm działa luźno, pewnie nie - będzie do rozebraia, oczyszczenia i nasmarowania.
  8. W anglii jest 230AC, gniazdo jest tylko inne.
  9. Napisałem, że chodzi mi o takie działanie jak w B5 działa pompka centralnego. Dobra, to jeden problem rozwiązany - usunięcie z pamięci pilotów i ucięcie anteny Masz może rozpiski z adresami sterowników?
  10. Za jakiś czas będę chciał zmienić auto na wypasione kombi B6 z silnikiem AVF. Widziałem, że chodliwe są te auta dla złodziei Po zakupie chciałbym wywalić oryginalny alarm i zastąpić swoim, zamki również bym wywalił, aby dostęp był tylko z pilota. Czas na projektowanie i wykonanie mam (auto planuję zakupić na początku 2015). Do sedna. 1. Czy wystarczy wyjąć sterownik alarmu, aby nie dało się dostać do auta z oryginalnego pilota, czy trzeba jeszcze coś przekodować, aby alarm nie był aktywny? 2. Czy posiada ktoś rozpiskę adresów następujących sterowników, opis odczytywanej wartości oraz opis jakie dane wysłać do sterownika do poprawnej komunikacji: a. drzwi (które są otwarte: przód lewy, prawy / tył lewy, prawy / maska / bagażnik / szyberdach) b. otwarcie i zamknięcie drzwi (tj. ryglowanie pompką centralnego jak w B5) c. wyzwalanie kierunków lewy / prawy / awaryjne (czy tylko z kabla?) d. odczyt pozycji z gps (rns), najlepiej EPSG:4326 e. informacja, czy silnik jest uruchomiony f. informacja, czy stacyjka jest włączona g. aktualna prędkość pojazdu h. czy jest możliwe gaszenie silnika poprzez can napędu
  11. Tusk już lemingom wytłumaczył, że nie ma afery. Zamiast na grzyby jeździć iść do urny i zagłosować na jedyną opozycję wobec też żydo komuny.
  12. Luzujesz napinacz, zmieniasz pasek, naciągasz napinacz i skręcasz.
  13. Zwrotnica to najmniejszy problem , wahacze nie zdążą się utlenić bo trzeba je systematycznie wymieniać Myślisz, że nie wiem co to wymiana wahaczy w B5? Mały offtop zrobię, ale zapytam, bo planuję zmienić na B6 z silnikiem AVF, czytałem, że po 2002r ulepszyli ten silnik, czy buda jest jeszcze w pełnym ocynku?
  14. Podepnę się pod temat aluminium w zawieszeniu W B6 jest aluminiowa zwrotnica? Jak tak, to czy nie utlenia się bardzo?
  15. Dajecie ze 2 diody zenera na napięcie 5V6 w kierunku zaporowym na wyjście takiej ładowarki i jest spokój.
×
×
  • Create New...