Jump to content

karbonek

Pasjonat
  • Content Count

    788
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

1 Follower

About karbonek

Informacje

  • First name
    Filip
  • Location
    W-wa

Car

  • Car model
    A4 B8 Allroad
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2012
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CDUC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki za info. Orientujesz się, czy są jakieś egzotyczne nasadki lub śruby w B8?
  2. Na razie nie chcę, kompletuję narzędzia, których nie mam do B8
  3. Cześć! Proszę o pomoc w ustaleniu jaką nasadkę należy użyć do odkręcenia tych śrub w zacisku przednim (A4 B8 Allroad). Drugie pytanie odnośnie zawieszenia, czym odkręcić tą nakrętkę?
  4. Naprawiłem. Należy zakodować jeszcze opcję "Closing Aid installed" w module 46 bajt 6. Następnie należy wykonać test dociągu w module 46, a później test klapy w module 6D.
  5. Cześć! Zamontowałem do mojej A4 B8 polift elektryczną klapę według instrukcji z forum (MONTAŻ ELEKTRYCZNEJ KLAPY AVANT 2008-2012). Sterownik komfortu nie posiadał gniazda na niebieską wtykę. Zakupiłem w ASO nowy moduł wraz z kodowaniem (8K0907064KJ). Siłowniki oraz dociąg kupiłem w zestawie. Moduł komfortu przyjął kodowania. Efekt jest taki, że nie działa dociąg i klapa się nie zamyka z guzika. Ręczne zamknięcie klapy i wciśnięcie przycisku otwierania klapy (nad tablicą rejestracyjną) powoduje jej otwarcie. Tak samo jest przy guziku na pilocie. Gdy przymknę klapę do połowy i wcisnę przycisk zamykania klapy, to klapa się otwiera. Sprawdziłem dociąg - działa. Podanie napięcia na silnik powoduje ruch dociągu w jedną lub drugą skrajną pozycję w zależności od polaryzacji. Złącza stykowe również działają. Dla pozycji dociągniętej zwarte są styki 4-5, dla odciągniętej zwarte są 3-4. Wejście w 6D i Output Tests powoduje przy położeniu klapy na wpół otwartej - jej otwarcie i w kolejnym teście zamknięcie. Proszę o pomoc!
  6. Chyba jest mała szansa. Czy faktycznie jest kompatybilność tych sterowników pomiędzy A4/A5/Q5?
  7. Cześć! Wymieniłem w moim A4 B8 moduł BCM2 z 8K0 907 064 EE na 8K0 907 064 JG w celu montażu elektrycznej klapy. W ASO mają mają problem ze zdjęciem CP i zaprogramowaniem 3 kluczyków do nowego modułu. Podobno nie ma komunikacji z autem i mają problem. Pobrali kod SVM, zweryfikowali, czy moduł nie jest ciepły (jest ok). Moduł bez problemu komunikuje się z autem, bo po wejściu w MMI w CAR można odczytać liczbę przypisanych kluczyków (3). Czy ktoś zna procedurę stosowaną w ASO w takiej sytuacji? Może coś robią źle, albo jest to celowe działanie w celu wymuszenia zakupu modułu u nich? Wszędzie gdzie szukam, to jest napisane, że ten moduł BCM2 jest kompatybilny w A4/A5/Q5.
  8. Cześć! Kupiłem kabel FVDI2018, ale nie jest w stanie odczytać EEPORM poprzez OBD2 z BCM2. Potrzebuję zmienić moduł, co wiąże się z zaprogramowaniem kluczyków (procedura all keys lost) oraz zdjeciem ochrony komponentu. Czy jest ktoś z Warszawy lub okolic dysponujący sprzętem umożliwiającym odczyt pamięci EEPROM (w środku jest NEC D70F3634)?
  9. Cześć! Potrzebuję dokupić 3 sztuki gumek - numer 5 na poniższym zdjęciu. W ETCE nie ma podanego numeru. Poratujecie numerem tego elementu?
  10. Cześć! Planuję wymianę rozrządu w moim A4 B8 3.0 TDI CDUC (245km). Nie prowadzę warsztatu, więc nie po drodze mi z zakupem zestawu z blokadami za 300zł na jeden raz. Czy ktoś może powiedzieć, jakie średnice wierteł są potrzebne do blokady rozrządu oraz jaki numer ma wkręcana blokada w zaślepkę miski olejowej?
  11. Ustaliłeś jak to zrobić?
  12. Cześć! Czy mógłbym prosić o sprawdzenie wyposażenia i historii auta WAUZZZ4LZAD011613. Z góry dzięki!
  13. Cześć! Potrzebuję Waszej pomocy. Silnik AFN 1.9 TDI. Cieknie mi z okolic termostatu, do wymiany jest uszczelka umiejscowiona pomiędzy blokiem silnika, a obudową aluminiową na której zamontowany jest alternator, napinacz, termostat, pompa wody itd. Czy dysponuje ktoś numerem tej uszczelki / schematem z etki?
  14. Jak sam będziesz wymieniał, to średnio 400zł na 1,5 roku. Miałem oryg trw i lemy, to dolny banan lem cofnął się przy sankach na dziurze (oryg 1500zł >), więc spróbowałem chinoli i na nasze drogi jest to samo.
  15. Odepnij silnik i zobacz, czy cały mechanizm działa luźno, pewnie nie - będzie do rozebraia, oczyszczenia i nasmarowania.
×
×
  • Create New...