Skocz do zawartości

llevy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O llevy

Osiągnięcia llevy

0

Reputacja

  1. to wstaw właściwy jak się mylę * skoro jesteś taki mądry to sam wstaw właściwy, a nie rzucasz nic nie wnoszące komentarze - lukaszr
  2. To będzie ten nr części przynajmniej to znalazłem na ETCe 058145703 LX
  3. Witam wszystkich Levy sosnowiec sie kłania
  4. Jedź do ASO kup orginał i po sprawie taki zawór nie jest drogi
  5. Dlaczego lejesz półsyntetyk a nie pełny? ja miałem podobną sytuację z kontrolką oleju praktycznie te same objawy wymieniłem czujnik i problem znikł
  6. llevy

    [B5 AEB] PROBLEM Z TURBINA

    olej wymieniłem jakieś 5000tyś temu pełny syntetyk castrola edge czy jakoś tak
  7. Panowie depresja pojechałem do ASO podpięli się za drobne ewidentnie sonda,jade do gościa który wymieniał sondę a on swoje sterownik jest walnięty i tyle sonda działa poprawnie.A spadek mocy stwierdził ze z przepływką jest coś nie halo :wallbash: :wallbash:[br]Dopisany: 30 Listopad 2007, 16:19 _________________________________________________Problem rozwiązany sonda jest ok żadnych błędów na VAGU .Okazało się że koło wtyczki był przerwany kabelek od układu grzewczego i stąd ten błąd teraz już wszystko hula jak ta lala
  8. llevy

    [B5 AEB] PROBLEM Z TURBINA

    Problem rozwiązany Sonda ok okazało się ze że przy wtyczce był przerwany kabelek od układu grzewczego złośliwość rzeczy martwych teraz żadnych błędów na VAGU i turbina nie robi sie czerwona przy normalnej jeździe
  9. llevy

    [B5 AEB] PROBLEM Z TURBINA

    Co to jest ten AFR :mysli:i jak sprawdzić wtryskiwacze bo jestem zielony w tych tematach
  10. llevy

    [B5 AEB] PROBLEM Z TURBINA

    Mam problem po przejechaniu kilku kilometrów(dokładnie 6) bez pałowania obroty max 3000 turbina wygląda jak by ja z pieca hutniczego wyciągną (czyli rozgrzana do czerwoności) :wallbash:co może być przyczyną takiego stanu? czyżby koniec turbiny?
  11. Witam mam prośbę czy mógł by mi ktoś to zdiagnozować? VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 558 E Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 05314 3 Faults Found: 16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit Malfunction P0135 - 35-00 - - 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent
  12. Wymień czujnik oleju.Jeśli chodzi o kolory z tego co wiem to są dwa biały i czarny,czarny jest bodajże do 1,7 bara
  13. A może czujnik obrotów wału? znajomy tak miał
  14. Oprócz śrub w oparciu trzeba zdjąć zagłówki i wyjąć prowadnice te plastikowe najlepiej czymś podważyć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...