Skocz do zawartości

wachuss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wachuss

Osiągnięcia wachuss

0

Reputacja

  1. Witam mam 1,6 + sekwencja stag300 2500zł i praktycznie nie czuć różnicy POLECAM. Nie ma z tą instalacja problemów (oczywiście założona w dobrym punkcie z b. dobrym serwisem gdzie znają sie na rzeczy), jest to prosty silnik tanie części, bez problemu 180 km/h da sie wycisnąć ale nie polecam na dłuższe trasy do 110km/h jedziesz OK później obroty powyżej 3tyś i zaczyna to być męczące na dłuższa podróż ale do normalnego użytkowania Polecam. Spala mi 10,5 LPG na 100km (40% trasa 60% miasto), ale jak byś znalazł 1,9 TDI (110KM) to było by lepsze rozwiązanie. Pamiętaj też że bez benzyny sie nie da, w zimie idzie mi około 4l benzyny/tydzień na samo odpalanie:kwasny: ale w lecie jest OK Jeśli masz jeszcze jakieś pyt odnośnie pytaj śmiało postaramy sie udzielić dobrej rady pozdrawiam wachuss :th:
  2. Dokładnie to termostat na 100% nie czekaj z wymianą to około 35zł polecam Vernet, po prostu Ci sie zamkną i płych chłodniczy krąży w małym obiegu nie przepływa przez chłodnice czyli nie jest chłodzony pozdrawiam
  3. Hej Pierwsze zastanów sie na silnikiem bo widzę że nie bardzo wiesz czego chcesz oprócz tego ze ma być a4 jeśli jeździsz dużo na długich trasach to nie polecam Ci 1,6 100 km/h przy 3000 obrotach to mały silnik w prawdzie osiąga 170/180 bez problemu ale powyżej 110km/h nie można powiedzieć że jest przyjemnie nim pokonywać długą trasę (warkot silnika), ale do normalnego użytkowania (szczególnie w mieście czy jeździe po okolicy)na co dzień jest Ok, jeśli benzyna i długie trasy to 1,8 T w dzisiejszych czasach - jazda na gazie 2500zł sekwencja dołożysz tyle i kupisz 1,9 TDI (spala ci około 5,5/6l na 100km, benzyna +/- 9l na 100km) - ja też byłem napalony na a4 a późnij zrozumiałem ze wybór silnika jest ważny wracając do tematu to radził bym sprawdzić tak jako marewel czy nie puściła uszczelka pokrywy (klawiatury) - 50zł lub czy odma nie pękła. jeśli chcesz zakupić nie napalaj sie tylko musisz wiedzieć czego chcesz i do czego będzie ci służył, na PL rynku jest z czego wybierać więc nie kupuj pierwszego lepszego bo ma np ładny lakier pozdrawiam
  4. Witam mam to samo u siebie ale jak słusznie zauważyłeś jest to problem przy niskich temperaturach wtedy a4 ma kaprysy po nocy czasem odpalam i jest ok a czasem zgaśnie, wtedy załapie za następnym lub trzecim razem. Jedynym sposobem jet tak jak zrobiłeś to dziś - jeśli po zapaleniu obroty momentalnie Ci spadają to wciśnij gaz lekko (1100/1300) niech tak chwilkę pochodzi i po paru sek powinno być ok ale czasem jest tak ze trzeba na sekundę wcisnąć gaz poza 3 tys obr i chodzi ok. Nie słuchaj jeśli ktoś mówi że to przez gaz a tym bardziej wadliwy immob... (wtedy nie ma możliwości żeby po dodaniu gazu a4 wciąż chodziło, po prostu zgaśnie i tyle) U mnie przed instalacją LPG miałem to samo i problem wciąż jest. Zapewne jest to wina przepływomierza lub przepustnicy ( mimo że wszystko porobiłeś) - ale ja jeszcze jakoś nie miałem czasu żeby sie tym zająć więc nie mogę Ci poradzić co jest nie tak. Ale uważam że nie masz powodu do większych obaw przyzwyczaj sie, jeśli mocno Ci to przeszkadza to musisz wydać trochę kasy u dobrego mechanika. Jeśli już znajdziesz w czym tkwi problem to napisz będę wdzięczny, może rozwiąże to sprawę umnie. pozdrawiam
  5. Wszystko było odpowietrzone ale dla spokoju zrobiłem to jeszcze raz ale to nic nie dało. Chyba masz racje z tym termostatem, większe obroty - większe ciśnienie puszcza termostat i ciecz sie miesza, na wolniejszych obrotach przepuszcza o tyle mniej ze silnik jeszcze daje rade to ogrzać chociaż nie zbyt dostatecznie by było gorące powietrze w nawiewie ( to tylko moje przemyslenie problemu jeśli coś namotałem to przepraszam) - ale chyba to jest to :th: na dniach wymienię termostat i zobaczymy co na to powie
  6. Nie ma nic O błędów do 3000 90C powyżej spada. Pierwsze myślałem ze przy prędkości powyżej 100 km/h tak sie dzieje ale późnij zauważyłem ze nawet na jałowym biegu dam gazu obroty 3200/3500 temperatura dość szybko spada po paru chwilach robi sie 60C może LPG ma coś z tym wspólnego ?????????? Jak myślicie ???? czy komuś coś podobnego sie przytrafiło ????
  7. Mam duży problem z temperatura gdy przekroczę 3000 obrotów temperatura od razu spada w środku robi sie zimno a i nawet podczas normalnej jazdy pomiędzy 2500-3000 za ciepło nie jest (na klimie HI) - czy to jest normalne??? (chyba nie) - termostat OK, nowy płyn chłodniczy czekam na jakieś porady w sprawie mojej
  8. Witam wszystkich, już ponad rok przeglądam to jak że zajefajne Forum:) Dużo sie dowiedziałem , wiele naprawiłem :drool: serdecznie pozdrawiam wszystkich użytkowników
×
×
  • Dodaj nową pozycję...