Skocz do zawartości

przepalek

Pasjonat
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przepalek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przepalek

0

Reputacja

  1. jeśli mam być szczery to od hidów to one prawdopodobnie różnią się pudełkiem tak czy siak china, nie zdziw się jak tydzień po końcu gwarancji najzwyczajniej coś strzeli... oby nie pzdr
  2. 1. Wg wszelkiego rodzaju poradników przy zabawach z kablami ZALECA się odłączenie akumulatora, wiec warto wyposażyć sie w pin do radia 2. nie słyszałem jeszcze o takich zabiegach z folią, jeśli zakładasz (firmową!)przetwornice w oryginalne miejsce nie będzie żadnych zakłóceń
  3. jeśli nie dostaniesz ori wtyczek do przetwornic to będziesz musiał cos dorzeźbić, mnie trafiły się razem z wtyczkami, wiec problemu nie było pozdrawiam i w razie czego powodzenia
  4. Witam, przetwornica jaką kolega wrzucił jest identyczna jak ta która stosowałem, oprócz chryslera z aukcji są stosowane jeszcze w renault lagunie no i w a4-kach. okablowanie można dostać allegro jako kable pod d1s, coś takiego http://allegro.pl/d1s-przewod-lacznik-xenon-i1380466327.html. Odnośnie "stabilizacji"( rozumiem to jako sposób mocowania ) ja wymieniałem soczewki h7 na soczewki xenonowe valeo z mocowaniem na żarnik d2s. I wtedy masz stosowny uchwyt do żarnika d2s zamiast kombinować z hidami d2s/h7. Pozwole sobie wrzucić link, tu akurat z mocowaniem pod d1s, które są bardziej dostępne i świeższe: http://allegro.pl/soczewki-ksenon-xenon-valeo-audi-a4-d1s-i1409600624.html Gdyby kolega jednak zakupił soczewki pod d2s i przetwornice z aukcji to potrzebujesz jeszcze okablowanie pod d1s oraz "przejściówkę" d1s=>d2s która na aukcji z przetwornicą jest na zdjęciu po prawej stronie żarnika d2s. Przejściówka nie jest potrzebna w przypadku stosowania d1s'ów. Pozdrawiam
  5. majkel_majki,To jest DIY dotyczący montażu xenonów DO LAMPY, jak jesteś taki kozak to dołóż samopoziomowanie i spryskiwacze, a następnie opisz to na forum, na pewno ktoś z tego skorzysta i wszystko będzie zgodnie z konstytucją i twoim sumieniem. Przejeżdżanie na "późnym żółtym" też jest nielegalne i karalne i z pewnością nigdy tego nie robiłeś...Więc jeśli nie masz pytań odnośnie montażu to proszę nie dorzucaj do pieca, a odnośnie legalności załóż temat i wypowiedz się tam. Dziękuję za uwagę i pozdrawiam czytających
  6. mozesz dołożyc żarniki na h7(bez zmiany soczewki na d2s/d1s tylko zauważ, że żarniki hidowskie maja takie "swoje" złączki na kablach i będziesz musiał dokładać przejściówki, wiec masa kabli dojdzie albo uciac wtyczki i przelutowywać pod gniazda d2s/d2r. Valeo lad5gl pasuja bez żadnych przeróbek i wydziwiań, moje valeosy świecą już ponad 3 lata a zakupone były jako używane, wiec nie ma chyba reguły co do ich psucia się... Pzdr BTW te przetwornice To raczej do b5 są...Widziałem je też w a8 d2
  7. Nie musisz przekładać soczewek,kiedy ja montowałem zenki nie było jeszcze chińszczyzny za grosze i dostać h7/d2s było ciężko,więc chciałem żeby wszystko było jak w orginale(d2s philips i osram ogólno dostępne). Z legalnością to jest tak,że jest pewna luka w prawie,ale żeby wsio było zgodne musisz" w aucie po 2001 roku produkcji" posiadać samopoziomowanie oraz układ mycia reflektorów, tyle w temacie :> Ja już przeszło 3 lata śmigam na swoim setupie i zero problemów zarówno z policją jak i przeglądami, btw wciąż te same żarniki śmigają co z manuala i świecą nieźle, co ori graty to ori graty . Pozdrawiam
  8. odświeże kotleta,jeśli chodzi o check engine to słyszałem o takim patencie,że spawając rurę zamiast kata i umieszczając w niej uchwyt dla 2giej sondy trzeba wspawać tulejkę taką,żeby końcówka sondy była około 7mm oddalona od światła(obrysu) rury przez którą będą przelatywać spaliny. Podobno działa. Przy modyfikacje koszt wzrośnie nieznacznie,a check może się już nie zapalić :> Pozdrawiam
  9. bez podłączenia komputera do autka i numerów błędów moge Ci tylko powróżyć z gwiazd jedź do kogoś kto ma możliwość zczytania kodów ze sterownika,bo powodów świecenia checka może być naprawdę wiele. Pozdrawiam
  10. ja bym polecił 1.8T + turbotimer jakiejś dobrej firmy żeby ominął immobiliser,a jeśli chodzi o 250KM z 1.8T to zawsze "grzebane" konie są szybsze od seryjnych
  11. a4.mods.com tu szukaj odpowiedzi :> Jak wstawiasz link to przynajmniej sprawdź czy działa www.a4mods.com [spedyt]
  12. no to tak, samochodu nie szarpie ani nic widac to tylko na wykresie, pomiar byl robiony 2 razy "na wszelki wypadek" i wychodzilo tak samo tylko jak wiadomo IC nieco spuchło, program jeszcze nie wiem gdzie zrobie. Czyli jak wywale kata to po prostu wyskoczy mi chech engine i nic innego ??
  13. kurde moze byc katalizator, bo wcześniej samochód użytkowała moja mama, przy której niunia nie widywala raczej obrotów powyżej 4tysięcy, może wywale,tylko słyszałem,że masa błędów po tym zabiegu wyskakuje, będę musiał to uwzględnić przy wgrywaniu programu wzmacniającego
  14. Jeżdziłem z mechanikiem z vagiem i odczyty wszystkie sa ok, mowił,ze z niewielkim opóźnieniem,ale miesci sie w przyzwoitych granicach,podejzewałem turbine,ale wykres cisnienia zadanego pokrywa sie z praca sprezarki,przepływke wczoraj czyscilem i tak jak mój mechanik poradził zrobiłem niewielka dziurke w przepływce, podobno tak mozna ja jeszcze odratować,ale nie odczulem,zadnej róznicy. Jak tylko bede mogł(gdzies za tydzien bo matura w toku :-\ ) to zrobie Loga, błedów żadnych nie ma, dzieki za szybka odp, czekam na jeszcze inne sugestie
  15. Witam, byłem ostatnio na hamowni z Audiczką i tu ogromne zaskoczenie- silnik BFB,który powinien miec 163KM i 220Nm, wykazał jedyne 152Km i 210 Nm i do tego wykres po 5,500 obr/min jest poszarpany,co to może być? musze wiedzieć czy autko jest zdrowe,bo szykuje się na program. Wykres do obejzenia pod nastepującym linkiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...