Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

poziu,a moglbys napisac ,co tak na prawde wplynelo na twojadecyzje-nie to,ze chce zamontowac,ale chcialbym wiedziec,co zlego jest w nitro :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciwwskazaniem (lub źródłem problemów) jest turbosprężarka. Wydaje mi się.

W wolnossaku nie ma żadnych przeszkód.

Prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wolnossaku nie ma żadnych przeszkód.

Taak, a o upalających się i ulatujących zaworach w głowicy 20V zapomniałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli ogólnie silniki wolnassące, a nie konkretny 1.8 20V.

Ale dzięki za poprawkę. :thankyou2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Poziek to chyba nie chce gadac z nami.... :mysli:[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2008, 18:32_________________________________________________mam pytanie-w jaki sposob mozna zwiekszyc cisnienie,wylaczajac wymiane dmuchawki,chodzi mi o to ,co bezposrednio moze wplynac na zwiekszenie cisnienia bez wymiany suszary :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego trzeba jeszcze podlać paliwem, bo samo zwiększenie boostu MBC ci nic nie da. Myśle że jest możliwy tuning w garażu używając mbc, posługując się Vag-Comem, programem Lemmiwincks i mając conieco wiedzy. Sonda szerokopasmowa się przyda i do dzieła ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mbc-nie jest to wyczerpujaca odpowiedz,ale zawsze cos... :wink4:[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2008, 21:10_________________________________________________ale bardziej chodzilo mi o to jak sie zwieksza cisnienie,bez dodatkowych potencjometrow,bo jak sie chipuje silnik,to tez musi to w jakiejs postaci wystepowac :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domjenick odstaw na miesiąc browar i zaoszczędź na czipa i będzie po sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mbc-nie jest to wyczerpujaca odpowiedz,ale zawsze cos...

Zobacz tu, myślę, że miałbyś sporo frajdy:

http://www.allegro.pl/item441413652_manual_boost_control_turbo_boost_mbc.html

Pozatym dziwi mnie, że nie podejmujesz większych modów, skoro tak bardzo brakuje Ci mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie! W 2gim poście Hugo napisał, żeby montować Blow Off-a do 1.8T a w innych wypowiedziach Poźka wyczytałem żeby nie montować Blow Off-a tylko cyt.:"Nie montujemy BOva do 1.8T. Zamiast bova polecam zamontowanie filtra stozkowego pipercrossa i zaworu upustowego Forge 007" . Jak to w końcu jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozatym dziwi mnie, że nie podejmujesz większych modów, skoro tak bardzo brakuje Ci mocy.

a kto powiedzial,ze mi brakuje mocy?ja po prostu chce to wiedziec...a jesli przy ''grzebanku''dojdzie ze dwa koniki,czemu nie...

domjenick odstaw na miesiąc browar i zaoszczędź na czipa i będzie po sprawie

:polew: az tyle nie pije :wink4: a chip...?niedlugo sie tym zajme :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie! W 2gim poście Hugo napisał, żeby montować Blow Off-a do 1.8T a w innych wypowiedziach Poźka wyczytałem żeby nie montować Blow Off-a tylko cyt.:"Nie montujemy BOva do 1.8T. Zamiast bova polecam zamontowanie filtra stozkowego pipercrossa i zaworu upustowego Forge 007" . Jak to w końcu jest?

Jedynie druga opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...