jozin

Pasjonat
  • Zawartość

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jozin

    1. No co za patafian Skąd Ty tu małolacie?? w rejonie słyszałem ze to jednak prawda z Toba......
    2. Norbi Hi5 nie ma to jak przybic piąteczkę LOLOLOLOLOLOLOLOLOL
    3. jutro sprawdze kolektor. dzisiaj zamontowalem nowa pompke paliwa walbro. objaw mniejszy tj mocniej moge gaz nacisnac, jednak problem nadal wystepuje... w przyszlym tygodniu bede mogl oddas samochod do mechanika, wiec niech on sie glowi.
    4. DV w pierwszej kolejnosci do sprawdzenia.
    5. o to wlasnie chodzi ze w avj i innych swiezszych 1.8t, regulator paliwa cisnienia paliwa jest w filtrze paliwa....
    6. w pon podjade do mechaniora zeby to sprawdzil... ktos mozemi potwierdzic czy aby dobry filtr paliwa kupilem? czy jest w nim regulator cisnienia paliwa?
    7. jest opcja w vagu na sprawdzenie cisnienia paliwa? ktory kanal?
    8. swiece to raczej nie bo to szarpanie przypomina bardziej zjazd na parking podziemny po tarce. cewki byly jakis czas temu wymieniane, wiec to chyba tez nie... modul..hmm dokladny blad na vagu to: 16684 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300-001 Upper Limit Exeeded
    9. podmienilem pompke na ori i jest to samo... na vagu wyskakuje blad random missfire. na kazdym cylindrze. jest sens cos w ogole logowac? skoro nie mozna gazu wcisnac wiecej niz na podcisnienie?
    10. zacinajacy N75 raczej z gory odrzucam. logi zrobie dzisiaj.
    11. Problem polega na tym ze silnik przerywa po mocniejszym wcisnieciu gazu. Jadac na podcisnieniu moge sie rozpedzac i nie szarpie. Pierwszy typ to brak paliwa. Podmienilem pompe paliwa bo myslalem ze to to.. jednak problem nadal sie pojawial. Halasowal filtr paliwa. Wiec wymienilem dzisiaj filtr paliwa na Manna 720/6 bo strzelalem ze to regulator paliwa... brak halasu...jednak... efekt wymiany jest taki ze minimalnie mocniej moge wcisnac gaz, jednak dalej przerywa... jutro wrzucam ori pompe znowu i sprawdze.... Co moze byc nie tak? moze zly filtr paliwa? (chyba nie). dwie pompy padniete? co sprawdzic? jutro podlacze vaga (zapwnie bedzie blad mieszanki) Czy nie usuniety blad w kompie moze powodowac te problemy?
    12. ok, jak zregeneruje odbysniki to sobie pouszczelniam. jakie zarowki wchodza do biksenow? d1s czy moze d2s?
    13. ktos ma moze namiar na regeneracje odblysnikow w wawie? paruja mi mocno klosze. czy uszczelnienie metoda jednego uzytkownika w forum(tj uszczelnienie regulacji) zalatwi sprawe, czy moze inaczej uszczelniac?
    14. powiedz to posiadaczom S2 i RS2 i uzytkownikom k24, k27 ,k26 i tym podobnych.... LOL
    15. jaka grubosc ma stablizator w a4 3.0 tdi tylni oczywicie? jak wyglada kwestia stablizatorów z Q5 do B6 Q, ewentualnie z a5? podejda?