gonsiorek

Pasjonat
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O gonsiorek

  • Urodziny 01.05.1976
  1. Ostatnia zima - 13-14 litra LPG/100 km (miasto 50 tys. mieszkańców) + bena na starty i rozgrzanie reduktora. W zeszłym tygodniu trasa 500 km po naszych drogach - 4 osoby i dość dynamicznie bo turbina miała co robić - 10.5 LPG /100 km.
  2. Na początek w takim razie wyzwanie czyli zlokalizować pod maską następnie zdemontować i sprawdzić metodą "usta-usta" - zawór nie ma prawa puszczać powietrza w żadną stronę? Jeśli puszcza to ASO skoda podobno najtaniej oferuje.
  3. Zdecydowałem się skoczyć na hamownię bo do tej pory wiedziałem, że dawno temu wrzucono wirusa, nigdy jednak nie poznałem wyników tego zabiegu. Przy pierwszym przebiegu diagnosta stwierdził, że wykres sygnalizuje mu niesprawny silnik i pomiar został zakończony. Poniżej wykres: Vag nie sieje błędami, podczas jazdy nie odczuwam jakiś nieprawidłowści. Szczerze mówiąc nie za bardzo się na tym znam - jest aż tak źle ? Domyślam się, że chodzi o wykres turbiny (różowy kolor).
  4. thx!
  5. Proszę o pomoc w określeniu nr sondy lambda - autoboss v30 wywala błąd P0134 ( O2 Obwód czujnika, Bank 1- czujnik 1 nie wykryto aktywności) oraz P1113 (Bank1, czujnik1 wewnetrzny opór za wysoki) vin: WAUZZZ8DZYA117025 silnik: APU052976
  6. Do tej pory latałem na Michelin PRIMACY HP 205/55R16 91 V ale ten sezon jest ich ostatnim ( ok 55 tys.) a dodatkowo jeszcze na jednej bąbel wyskoczył z boku. No i teraz się zastanawiam co w zamian (index może być do 200 km/h)? w/w michelin na mokrym i chipowanej ośce dość szybko tracił kontakt z rzeczywistością.
  7. Obecnie latam na Magic III ale chyba czas zmienić bo podobno puszczają bąki, a smrodu nie lubie Co w zamian do turbiny po chipie na 190 KM? Wstępnie kolega z lpg-forum zaproponował Skorpiona GT, jakie sa wasze doświadczenia ?
  8. spokojnie kolego, to autostrada widmo - totalna pustka po sam horyzont
  9. Mam nadzieje, że nie puści ale powoli dojrzewam do decyzji o wymianie na coś mniej awaryjnego - sam nie wiem jeszcze na co. Program robił pierwszy właściciel, który kupił wóz w salonie PL ok 190 kucy było, pętli czasem zimą ale bezstresowo.
  10. na codzień tak nie jeżdzę - tylko dla testów Na benzynie jest tak samo.[br]Dopisany: 25 Lipiec 2011, 10:08_________________________________________________ Sterownik Stag, wtryski hana, reduktor magic3, faro. Instalacja zakładana (październik/2010) u SebastianaS - znany na forum. Początkowo były małe problemy bo pętlił ale regulacja załatwiła sprawę. Wrzucać fotki ? Dodam, że na benzynie zachowuje się tak samo źle.
  11. Wahler strzelił mi po 8 miesiącach ale w drugą, bardziej niebezpieczną stronę - przegrzewał. Dobrze, że byłem "pod domem" a nie dalej.
  12. Jestem po wakacjach na których zrobiłem 1 tys. km. Moje kolejne obserwacje to: - tzw. "ślizg sprzęgła" występuje tylko na dobrze rozgrzanym silniku i to nie zawsze ale tylko na 4 i 5 biegu, obroty spadają o ok 500 (na 2-4 sek.) i nie przyśpiesza ani nie zwalnia (bez znaczenia czy bp czy lpg) - trochę denerwujące przy wyprzedzaniu - na słabo rozgrzanym - powiedzmy po 5 km jazdy nie jestem w stanie "uślizgu" zrobić - idzie ładnie - na autostradzie wycisnąłem 230 km/h - przy uszkodzonym sprzęgle dało by się ? - przy mocnym jebnięciu to i na 3 biegu potrafi zapiszczeć kołami (chip), bez wciśniętego sprzęgła oczywiście czyli moc przenosi Niby można jeździć ale w sytuacjach podbramkowych lepiej mieć kopa niż brak i kontakt czołowy z przeciwnikiem - pomysłów na diagnozę brak
  13. W piątek to przerabiałem, temp. skoczyła mi do 120 C. Termostat wymieniałem (Wahler) w listopadzie 2010 - długo nie pociągnął, teraz kupiłem ori w salonie 120 zł - jak ręką odjął . Mój mechanior zaproponował dokładnie taką kolejność jak kolega nex.
  14. Właśnie wróciłem z wakacji. Trasa (orientacyjnie Łódź-Krynica Morska) krajowa 1 + 65 km odcinek autostrady - 10 l poszło (2 osoby dorosłe, 2 małych, bagażnik załadowany po sam dach bo mam kratkę). Prędkości to 90-140 na 1 i 130-140 (mgła) na autostradzie. Droga powrotna podobnie ale autostrada 180-220 i 12 średnio wyszło Autostrada to ZŁO!
  15. Sprzęgło robiłem (komplet) z miesiąc temu, biegi przerzucają się ładnie - jakaś wada fabryczna ? Wczoraj katowałem ostro i efektu nieprawidłowego działania nie powtórzyłem. Dziś w nocy strzele 500 km, zobaczę z jakim efektem.