Skocz do zawartości

adamq

VIP
  • Postów

    980
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adamq

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Sucha Beskidzka

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adamq

3

Reputacja

  1. Na pierwszy rzut oka widać problemy z komunikacją CAN. Albo coś się dzieje z modułem komunikacyjnym CAN, albo po prostu wiązka jest uszkodzona. Jakie błędy wyświetla sterownik Gateway (adres 19)?
  2. Bordnetz (moduł centralnej elektroniki pojazdu) powinien zanotować błąd wskazujący uszkodzoną żarówkę.
  3. Dzisiaj jechała przede mną ciemna B6-tka po ulicy Zawiłej w Krakowie ok. godziny 13.10. Rejestracja krakowska. Jechałem z tyłu swoją A3. Oczywiście poznałem po ramkach klubowych
  4. Pozdrowienia dla kolegi, który stał w godzinach południowych na parkingu obok stadionu Wisły (ul. Reymonta w Krakowie) ciemną B5 na blachach KR 664..
  5. Mam identyczny objaw, ale z kolei w ASZ w A3. Trzecia turbina już włożona i to samo, walczę z tym od roku
  6. adamq

    [ALL B6] Bipy w AVF

    Zależy jak znacząco spadają BIPy pod obciążeniem. Ostatnio miałem przypadek w A4 B6 AVF, gdzie podczas obciążenia BIPy na wszystkich cewkach pompowtryskiwaczy spadły do skrajnych wartości ujemnych (-128). Logicznie myśląc - przebieg prądowy cewki wskazywał na problem związany z zasilaniem pompowtryskiwaczy w paliwo. Tak się złożyło, że leżała u mnie w garażu pompa tandemowa (Vacuum + paliwo). Po podmianie na moją pompę problem znikł, poprawiły się też znacząco korekcje (na jednym z PD z 3mg/suw do lekko ponad 1mg/suw). Auto nie szarpie i kręci się do odcięcia (wcześniej były problemy przy prędkości obrotowej powyżej 3000obr/min).
  7. Przyczepić można się tylko do pompowtryskiwaczy drugiego i czwartego cylindra. Podniesione BIPy oraz korekcje. Profilaktycznie przejeździłbym zbiornik paliwa dodając formułę STP do czyszczenia wtryskiwaczy Diesla, a po tym wykonał ponowne logowanie grupy '013 oraz '023. Pozostałe logi wyglądają jak najbardziej poprawnie.
  8. Dzisiaj w Suchej Beskidzkiej ok godziny 9.30, obok Kicka (na przejeździe kolejowym) mijałem Audi A4 na blachach suskich (KSU), kolor beżowy / szampański. Z przodu, w grillu zamontowane było logo klubowe A4KP. Któż to?
  9. Sprawdź napięcie w gnieździe OBD [pin 16 (+), pin 4 (masa -)].
  10. Znalazłem coś takiego: Co do PDC opartego na czujnikach ultradźwiękowych to na własnej skórze przekonałem się przy dojeżdżaniu do słupka Passatem 3C taty z fabrycznym PDC. Myślałem, że jakoś się te fale wysyłane przez sensor pokrywają, ale niestety mimo, iż PDC nie wydawał żadnego dźwięku między słupkiem, a zderzakiem było jakieś 5mm odległości (o mały włos od otarcia) :/
  11. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=66544.0
  12. Według rocznika posiadasz A4 B5 po pierwszym liftingu, a tam montowano reflektory Bosch'a wraz z wbudowanymi światłami przeciwmgielnymi.
  13. 17 - Instruments 10 - Adaptation 02 - wpisać taki kanał 0 - wpisać wartość Test Save Wylogować się ze sterownika, wyłączyć zapłon, po ponownym włączeniu zapłonu inspekcja powinna zniknąć, nie potrzeba przechodzić przez kanały 4x (no chyba, że zmieniamy z trybu LL na stałe okresy międzyprzeglądowe). Powinno zadziałać
  14. Wskazuje na błąd zapisany w sterowniku poduszek, więc na początek zacząłbym od diagnozy owego sterownika. Mam tylko nadzieję, że nie korzystasz z klona VCDS 10.6.2, gdyż na forum Passata widziałem wysypane liczniki po diagnozie tym "interfejsem"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...