Jump to content

pakotomasz

Pasjonat
  • Content Count

    1,128
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About pakotomasz

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Jawiszowice

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sprawdziłem i zero reakcji grzybka, nie podnosi
  2. Wymiana wężyków podciśnienia też nie pomogła Wymieniony zawór EGR, N18, wężyki i dalej nic...nadal pojawia się błąd EGRa 19586. Sprawdziłem 3BS i zarówno w pozycji On jak i OFF pokazuje wartość 420-480. Po skręceniu wszystkiego "do kupy" i podpięciu vaga pokazał sie jeszcze błąd G70 (16485), ale sam juz nie wiem czy to przez to, ze poodpinałem te wężyki itd., czy faktycznie jest jakiś problem z G70.
  3. Witam. Odświeżę temat, bo i mnie dopadł problem z EGR (bład 19586). Podmieniłem zawór EGR, wymieniłem N!8, ale błąd nadal sie pojawia. Chcę jeszcze wymienić wężyki i zobaczę czy to pomoże. Moglibyście mi powiedzieć dokładnie jakie mają one wymiary? Gdzieś to widziałem na forum, ale za chol..ę nie mogę tego znaleźć. O ile dobrze kojarzę to ten gumowy idący od grzybka ma chyba wymiar (śr. wewn. 5mm, zewn. 10mm), a ten szmaciany (śr. wewn. 3,5 zewn 7mm), ale prosiłbym kolegów o potwierdzenie;)
  4. Udało Ci się ogarnąć ten temat? U mnie lewe lusterko w ogóle nie reaguje w żadnej płaszczyźnie, prawe natomiast tylko działa lewo/prawo, gór/dół już nie działa. Wymieniłem przełącznik sterowania lusterkami, ale bez zmian. Dalej nie działa Nie wiem czy może coś z kablami, ale sprawdzałem dziś kable drzwi i wygląda wszystko ok. Chyba, że jeszcze coś w kablach, które przechodzą z budy do drzwi ,ale nie wiem czy w ogóle to może mieć jakis związek z całą sprawą i nie ruszałem jeszcze tego.
  5. Jeśli pozwolisz podepnę się do tematu. U mnie lewa lampka przestała świecić, a prawa migała. Kupiłem nowe żarówki, wymieniłem i prawa świeci jak należy, a lewa dalej nic. Wymontowałem listwę/blendę oświetlenia tablicy, wyczyściłem styki i nadal to samo, prawa ok, lewa nie świeci w ogóle. W czym może być problem?
  6. Koledzy Mam okazję w dobrej cenie kupić używany, ale w bardzo dobrym stanie klimatyzator naścienny do mieszkania. Mam do wyboru 2 modele: LG LS-T246AAL i Zibro S 1266. Nie znam się kompletnie na tym, instalację ogarnie mi znajomy, ale chciałem się poradzić, który z tych modeli byłby leszy do mieszkania? Zainstaluję jednostkę wewnętrzną w salonie ok 25m2, zewnętrzna na balkonie. Mieszkanie ma powierzchnię ok 73m2, ale głównie zależy mi na klimie w salonie. Możecie coś doradzić? Z góry wielkie dzięki;)
  7. Mi wczoraj też wyskoczyła ikonka silnika na wyświetlaczu podczas jazdy. Podpiąłem pod kompa i wyskoczył błąd 16485 (problem z G70). Wykasowałem, sprawdzilem dolot i jak na razie jest ok. Zobaczymy co dalej.
  8. Witam kolegów Dziś podpiąłem kompa pod kumpla Audi A3 8L w celu sprawdzenia tylko błędów. Wyskoczyło trochę tego w 2 blokach: Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 22 35 37 45 55 56 57 75 76 VIN: WAUHF78P48A132452 Mileage: 68690km/42681miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Part No SW: 8P0 907 115 P HW: 8P0 907 115 B Component: 2.0l R4/4V TFSI 0010 Revision: 5BH16--- Serial number: AUX7Z0H0FN2006 Coding: 0103010A18070160 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 3F8947CF15BD 6 Faults Found: 000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 68258 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.10 Time: 15:03:04 Freeze Frame: RPM: 973 /min Load: 57.6 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 3.0°C Temperature: 4.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 14.351 V 000769 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 68258 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.10 Time: 15:03:46 Freeze Frame: RPM: 1142 /min Load: 41.2 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 3.0°C Temperature: 4.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 14.224 V 000772 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 68360 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.12 Time: 15:35:06 Freeze Frame: RPM: 1142 /min Load: 41.2 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 3.0°C Temperature: 4.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 14.224 V 005634 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: -40.0°C Temperature: -40.0°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Voltage: 0.000 V 008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit P2146 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 68381 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.13 Time: 00:04:01 Freeze Frame: RPM: 1199 /min Load: 29.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 27.0°C Temperature: 25.0°C Absolute Pres.: 960.0 mbar Voltage: 11.557 V 008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit P2146 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 68381 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.13 Time: 00:04:01 Freeze Frame: RPM: 697 /min Load: 37.6 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 27.0°C Temperature: 25.0°C Absolute Pres.: 960.0 mbar Voltage: 10.668 V Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.lbl Part No SW: 8P0 820 043 AG HW: 8P0 820 043 AG Component: KlimavollautomatH19 0430 Revision: 233871 Serial number: 8P0820043AG Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 71EDD1F71369 2 Faults Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 133 Mileage: 67070 km Time Indication: 0 Date: 2016.12.01 Time: 18:25:46 Freeze Frame: Temperature: -50.0°C 01592 - Air Quality Sensor (G238) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 133 Mileage: 67244 km Time Indication: 0 Date: 2016.12.09 Time: 14:06:08 Freeze Frame: Temperature: -50.0°C Możecie pomóz i podpowiedzieć co one mogą oznaczać? Jeśli chodzi o jazdę samochodem to praktycznie nic nie czuć, żeby się działo. Samochód jeździ, rozpędza się tak jak należy. Jedynie co to na wskaźnikach świeci się "Check engine: i "EPC". Skasowałem wszystkie błędy, te 2 komunikaty na desce zniknęły jednak po kilkunastu km znowu się pojawiły.
  9. Witam kolegów. Ostatnio podpiąłem koledze Audi A3 8P 2,0 BPY pod kompa i robąć auto-scan wyrzuciło take błędy: 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 005634 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 01592 - Air Quality Sensor (G238) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Rzućcie proszę okiem na te błędy czy stanowią one jakiś potencjalny problem. Dodam, że w trakcie codziennej jazdy nie ma żadnych problemów z użytkowaniem auta.
  10. Amory wymieniaj oba na raz, nawet jeśli wydaje ci się, że tylko z jednym jest problem.
  11. Szczerze mówiąc nie wiem jaka jest różnica pomiędzy nimi,ale ja niedawno zamówiłem te z końcówkami 430A/B (zamienniki 15zł/szt) i wszystko elegancko działa
  12. Koledzy, a stosował ktoś może zapachy z serii Yankee Candle? Ostatnio obiła mi się ta nazwa o uszy i podobno bardzo ciekawe zapachy (sam jeszcze nie testowałem). Ktoś może polecić jakiś szczególny zapach z tej serii?
  13. pakotomasz

    Zawor EGR

    Wyczyściłem EGR i sprawdzając na zimnym 03BS nadal był ten problem jednak po rozgrzaniu silnika wszystko było już ok. Jak na razie podczas normalnej, codziennej jazdy zero problemów.
×
×
  • Create New...