Skocz do zawartości

pakotomasz

Pasjonat
  • Postów

    1120
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pakotomasz

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Jawiszowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pakotomasz

0

Reputacja

  1. Witam. Kolega niedawno kupił Hyundaia i40 kombi 2015r 1,7 CRDi, manual. Ogólnie wszystko ok jedynie problem ma z klimatyzacją. Od strony kierowcy "dmucha" tylko gorące powietrze, natomiast od strony pasażera wszystko jest ok. Sprawdziliśmy różne ustawienia klimy i bez zmian. Po stronie pasażera wszystko działa prawidłowo. Podobno przyczyną mogą być siłowniki sterujące nawiewem. Stąd moje pytanie. Czy jest jakaś możliwość restartu tych siłowników/ panelu sterowania? Orientuje się ktoś gdzie w i40 znajduje się ten siłownik/ silnik sterujący? I czy samemu można to naprawić? Chyba, że problem jest gdzie indziej
  2. Hej. Pytanko do znawców w temacie:) Chciałbym synowi kupić jakiś w miarę przyzwoity komputer do pogrania i do pracy do szkoły. Nie zależy mi na jakimś super premium, ale na takim w miarę przyzwoitym, który posłuzy mu z 4-5 lat. Nie znam się szczerze mówiąc na tym, ale znalazłem coś takiego: Zestaw komputerowy dla gracza GTX1650 480GB 1TB 8934730262 - Sklep internetowy AGD, RTV, telefony, laptopy - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro za 3249 zł - Zestaw komputerowy dla gracza GTX1650 480GB 1TB (8934730262). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Jeśli mozna prosiłbym o opinię co do takiego zestawu czy w ogóle warto sobie nim głowę zawracać;) Z góry dziękuję za pomoc.
  3. Sprawdziłem i zero reakcji grzybka, nie podnosi?
  4. Wymiana wężyków podciśnienia też nie pomogła? Wymieniony zawór EGR, N18, wężyki i dalej nic...nadal pojawia się błąd EGRa 19586. Sprawdziłem 3BS i zarówno w pozycji On jak i OFF pokazuje wartość 420-480. Po skręceniu wszystkiego "do kupy" i podpięciu vaga pokazał sie jeszcze błąd G70 (16485), ale sam juz nie wiem czy to przez to, ze poodpinałem te wężyki itd., czy faktycznie jest jakiś problem z G70.
  5. Witam. Odświeżę temat, bo i mnie dopadł problem z EGR (bład 19586). Podmieniłem zawór EGR, wymieniłem N!8, ale błąd nadal sie pojawia. Chcę jeszcze wymienić wężyki i zobaczę czy to pomoże. Moglibyście mi powiedzieć dokładnie jakie mają one wymiary? Gdzieś to widziałem na forum, ale za chol..ę nie mogę tego znaleźć. O ile dobrze kojarzę to ten gumowy idący od grzybka ma chyba wymiar (śr. wewn. 5mm, zewn. 10mm), a ten szmaciany (śr. wewn. 3,5 zewn 7mm), ale prosiłbym kolegów o potwierdzenie;)
  6. Udało Ci się ogarnąć ten temat? U mnie lewe lusterko w ogóle nie reaguje w żadnej płaszczyźnie, prawe natomiast tylko działa lewo/prawo, gór/dół już nie działa. Wymieniłem przełącznik sterowania lusterkami, ale bez zmian. Dalej nie działa Nie wiem czy może coś z kablami, ale sprawdzałem dziś kable drzwi i wygląda wszystko ok. Chyba, że jeszcze coś w kablach, które przechodzą z budy do drzwi ,ale nie wiem czy w ogóle to może mieć jakis związek z całą sprawą i nie ruszałem jeszcze tego.
  7. Jeśli pozwolisz podepnę się do tematu. U mnie lewa lampka przestała świecić, a prawa migała. Kupiłem nowe żarówki, wymieniłem i prawa świeci jak należy, a lewa dalej nic. Wymontowałem listwę/blendę oświetlenia tablicy, wyczyściłem styki i nadal to samo, prawa ok, lewa nie świeci w ogóle. W czym może być problem?
  8. Mi wczoraj też wyskoczyła ikonka silnika na wyświetlaczu podczas jazdy. Podpiąłem pod kompa i wyskoczył błąd 16485 (problem z G70). Wykasowałem, sprawdzilem dolot i jak na razie jest ok. Zobaczymy co dalej.
  9. pakotomasz

    Błędy z auto-scan

    Witam kolegów Dziś podpiąłem kompa pod kumpla Audi A3 8L w celu sprawdzenia tylko błędów. Wyskoczyło trochę tego w 2 blokach: Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01 02 03 08 15 16 17 22 35 37 45 55 56 57 75 76 VIN: WAUHF78P48A132452 Mileage: 68690km/42681miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Part No SW: 8P0 907 115 P HW: 8P0 907 115 B Component: 2.0l R4/4V TFSI 0010 Revision: 5BH16--- Serial number: AUX7Z0H0FN2006 Coding: 0103010A18070160 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 3F8947CF15BD 6 Faults Found: 000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 68258 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.10 Time: 15:03:04 Freeze Frame: RPM: 973 /min Load: 57.6 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 3.0°C Temperature: 4.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 14.351 V 000769 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 68258 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.10 Time: 15:03:46 Freeze Frame: RPM: 1142 /min Load: 41.2 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 3.0°C Temperature: 4.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 14.224 V 000772 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 68360 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.12 Time: 15:35:06 Freeze Frame: RPM: 1142 /min Load: 41.2 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 3.0°C Temperature: 4.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 14.224 V 005634 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: -40.0°C Temperature: -40.0°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Voltage: 0.000 V 008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit P2146 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 68381 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.13 Time: 00:04:01 Freeze Frame: RPM: 1199 /min Load: 29.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 27.0°C Temperature: 25.0°C Absolute Pres.: 960.0 mbar Voltage: 11.557 V 008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit P2146 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 68381 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.13 Time: 00:04:01 Freeze Frame: RPM: 697 /min Load: 37.6 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 27.0°C Temperature: 25.0°C Absolute Pres.: 960.0 mbar Voltage: 10.668 V Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.lbl Part No SW: 8P0 820 043 AG HW: 8P0 820 043 AG Component: KlimavollautomatH19 0430 Revision: 233871 Serial number: 8P0820043AG Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 71EDD1F71369 2 Faults Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 133 Mileage: 67070 km Time Indication: 0 Date: 2016.12.01 Time: 18:25:46 Freeze Frame: Temperature: -50.0°C 01592 - Air Quality Sensor (G238) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 133 Mileage: 67244 km Time Indication: 0 Date: 2016.12.09 Time: 14:06:08 Freeze Frame: Temperature: -50.0°C Możecie pomóz i podpowiedzieć co one mogą oznaczać? Jeśli chodzi o jazdę samochodem to praktycznie nic nie czuć, żeby się działo. Samochód jeździ, rozpędza się tak jak należy. Jedynie co to na wskaźnikach świeci się "Check engine: i "EPC". Skasowałem wszystkie błędy, te 2 komunikaty na desce zniknęły jednak po kilkunastu km znowu się pojawiły.
  10. Amory wymieniaj oba na raz, nawet jeśli wydaje ci się, że tylko z jednym jest problem.
  11. Szczerze mówiąc nie wiem jaka jest różnica pomiędzy nimi,ale ja niedawno zamówiłem te z końcówkami 430A/B (zamienniki 15zł/szt) i wszystko elegancko działa
  12. Koledzy, a stosował ktoś może zapachy z serii Yankee Candle? Ostatnio obiła mi się ta nazwa o uszy i podobno bardzo ciekawe zapachy (sam jeszcze nie testowałem). Ktoś może polecić jakiś szczególny zapach z tej serii?
  13. pakotomasz

    Zawor EGR

    Wyczyściłem EGR i sprawdzając na zimnym 03BS nadal był ten problem jednak po rozgrzaniu silnika wszystko było już ok. Jak na razie podczas normalnej, codziennej jazdy zero problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...