maniak66 Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Witam, w mojej 1,6 zamontowałem gaz nie sekfencje ale zwykły i pali około 13,5l gazu czy to nie za wiele??a ile wam pali??
Wihajster Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 mysle ze miescisz sie w normie chodz mogloby byc mniej
Guest spedyt Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Mój się mieści w 11,5 l, ale jak śmigaliśmy na zlot to po autostradzie był but i spalił ok 13
Guest Kaziu_Wichura Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 ciesz się, że nie 20 litrów. Pali ci w normie.
mateogda Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Na sekwencji z Elpigazu jak narazie spalanie nie przekroczyło 10,5 litra w ruchu miejskim. Jeżeli powstaną dyskusję na temat rozgrzewania silnika przy instalacji sekwencyjnej to dodam, że rano potrzeba około 1km do przełączenia na gaz.
perlacco Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Ja początkowo bylem 100% zdecydowany na instalacje sekwencyjną jednak w ostatniej chwili założyłem "niesekwencje":):) - jak dotąd nie załuję na razie zrobilem w 1,5 miesiąca 5,500km i spalanie na poziomie 10,5ltr LPG (20%miasto-80%trasa) - oczywiście odpalanie zawsze na benzynie. Myślę, że w samym cyklu miejskim wyszłoby ok 12ltr.
danio151 Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Ja mam Landi renzo mieszalnikowa ale skomputeryzowana i pali 11 miasto oraz 9,5-10,5 trasa. Na początku a mam ją już rok było wiele gorzej nawet 12l. Dodam że biegi zmieniam w zakresie około 3 tyś/min
Peterka Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Mam sekwencje Stag300 - ruch miejski 10,5 L. Trasa 9L mysle ze to całkiem ok wyniki.
andi_a4 Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Mam sekwencje Stag300 - ruch miejski 10,5 L. Trasa 9L mysle ze to całkiem ok wyniki. a koszt instalki ile wyniósł , bo tez się zastanawiam nad gazem do mojej [ Dodano: 28-03-2007, 16:55 ] Ja początkowo bylem 100% zdecydowany na instalacje sekwencyjną jednak w ostatniej chwili założyłem "niesekwencje":):) - jak dotąd nie załuję i mowisz że się spisuje bez zarzutów ?
Guest spedyt Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Ja początkowo bylem 100% zdecydowany na instalacje sekwencyjną jednak w ostatniej chwili założyłem "niesekwencje":):) - jak dotąd nie załuję i mowisz że się spisuje bez zarzutów ? Dużo zależy od montażu, u mnie też spisuje się taka instalka
andi_a4 Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Dużo zależy od montażu, u mnie też spisuje się taka instalka czyli nie potrzeba do 1.6 wkładac sekwencji?
Peterka Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 a koszt instalki ile wyniósł , bo tez się zastanawiam nad gazem do mojej Robilem u znajomego gazownika i wzial 3 tys. na gotowo!
Guest spedyt Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 czyli nie potrzeba do 1.6 wkładac sekwencji? Twój wybór, mnie gazownik nie zmuszał do sekwencji
Guest Kaziu_Wichura Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Dużo zależy od montażu, u mnie też spisuje się taka instalka czyli nie potrzeba do 1.6 wkładac sekwencji? jeździć będzie na mieszalnikowej ale do samochodów z wielopunktowym wtryskiem paliwa zaleca się montowanie instalacji sekwencyjnych. Sekwencja to sekwencja - mniej z nią problemów i większy komfort jazdy.
perlacco Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Na razie naprawdę nie mam żadnych problemów z instalką - nie odczuwam w jeździe żadnej różnicy w komforcie (czy sposób zasilania może wpływać na komfort???)- tak naprawdę to gdybym nie wiedział to nie zauważyłbym, że jadę na gazie... gazownik stwierdził, że akurat w 1.6 ADP można zastosować "zwykłą instalkę" ale z "lepszą elektroniką" - tak też zrobił - i jak dotąd jestem w 100% zadowolony (tfu tfu:))
xxxkosaxxx Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 Ja mam 1.8 z 97r. Mam sekwencje ( 2400zl ) pali mi srednio 9- 9.5 l w cyklu mieszanym . Polecam sekwencej dla mysloncych nad instalacja.
Guest Kaziu_Wichura Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 czy sposób zasilania może wpływać na komfort??? a no może. W pojęciu komfort uwzględniłem awaryjność, dynamikę, spalanie itd czyli wszystko co wpływa na nasze samopoczucie. tak naprawdę to gdybym nie wiedział to nie zauważyłbym, że jadę na gazie a nie czujesz takiej różnicy ponieważ masz teraz zamontowaną "zwężkę" w układzie dolotowym, która zabiera ci około 10-15 km. Jakbyś się przejechał najpierw swoim furakiem a potem byś się przesiadł do ADP na PB bez zwężki, uwierz mi, że odczułbyś różnicę. Wiem co mówię. Sam miałem przygody z taką instalacją i decyzja o jej przerobieniu na sekwencję była jedną z lepszych moich decyzji dotyczących auta. Pozdrawiam
MAx Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 OK dzięki już sie rozglądałem znalazłem warsztat co w stawia tą instalację. Jak byś mógł jeszcze napisać ile Ci pali będe wdzięczny Moj 2.8 5V QUATTRO z manualem na 17'' (choc one chyba nie maja wiekszegi wplywu) papusia nastepujaco PB 95 miasto 14l trasa (krajówka) 120-140 km/h 8,8l trasa (autostrada) 190 km/h 12,5l LPG miasto 15-16,5l trasa (autostrada) 120 km/h 13l trasa (autostrada) 160 km/h 14l trasa (autostrada) 190 km/h 16l trasa (krajówka) 120-140 km/h 12,8l niewiem czemu jest tak wysokie spalanie gazu przy wyzszych predkosciach w stosunku do spalania beznyzny
Guest Kaziu_Wichura Posted March 29, 2007 Posted March 29, 2007 no właśnie Max mnie cały czas zastanawia ta rozbieżność w spalaniu. Zjawisko to nie powinno mieć miejsca. Sprawa jest co najmniej dziwna a z ekonomicznego punktu widzenia nieciekawa.
slaw72 Posted March 29, 2007 Posted March 29, 2007 A przy przełączaniu na gaz szarpie autkiem? ja mam zwkla instalacje wloska Lovato, i u mnie szarpie przy przełączeniu . moze wie kto od czego?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now