Skocz do zawartości

danio151

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O danio151

Osiągnięcia danio151

0

Reputacja

  1. Kurde akurat pracuję do 20. Ale może zwolni mnie szef godzinkę wcześniej, tylko że podjedę seatem
  2. Właśnie o to chodzi że spalanie się nie zwiększyło, wyprzedzanie na 4 i 5 biegu przy 2500 to czysta przyjemnosć , a zobaczyć w lusterku wstecznym minę kolesia w "pseudo sportowym wozie" rzecz bezcenna, bo jakim cudem odjechało go zwykłe kombi TDI
  3. Cóż pisać każdy to chyba wie :> Wracałem do Kielcowni z bananem na twarzy A to czym mogę się pochwalić: seria 119,4 KM 260,4Nm mod 138,4 KM 309,6Nm :th:
  4. Miałem podobny problem poczytaj ten wątek http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosze_o_analize_logow-t24507.0.html może masz to samo.
  5. Grzanek a znasz takiego gościa jak Warzyd? Ty chyba coś o nim kiedyś mówileś jeździ zieloną A4 1.8, bo to autko to ja widzę często jakieś 300 metrów od mojej chaty. On chyba od niedawna koło mnie mieszka,-może by go na spota zciągnąć
  6. Wydaje mi sie że to nie jego wina. Ale niech wypowiedzą sie znawcy tematu, bo ja tez przerabialem problemy z doładowaniem. Powodzenia.
  7. Kolego to jest prawdopodobnie czujnik temperatury powietrza zasysanego do silnika. A tak wogóle to pokazałes na zdjeciu raczej silnik AFN, a ty w opisie masz AHU A tam gdzie napisałeś że jest egr jest zaworek N18 (chyba tak się nazywa), który steruje egr-em. Sam egr to ta żeliwno-blaszana gruszka z boku silnika nad kolektorem wydechowym.
  8. Grzanek- a jednak poszła wymiana? Myślałem że nic nie bedziesz robił ale w takim razie moze na spociku opowiesz coś więcej o tej operacji. Pzdr.
  9. W takim razie niema co zwlekać - turbo na stół [br]Dopisany: 12 Luty 2008, 22:29 _________________________________________________Witam. Auto wyleczone :th: Więc tak jak piszą mądre głowy: "jezeli czysciłes kierownice i auto nie smiga jak powinno to rozbieraj jeszce raz turbawke i patrz co spiepszyłeś za pierwszym razem", w moim przypadku kierownice chodzily ladnie i lekko, ale nie wtym zakresie jak powinny-poprostu źle zalożyłem pierścień który steruje kierownicami. Dziekuje za wszystkie sugestie autko znów odzyskało swój wigor mimo że ma prawie 200tkm na liczniku :gwizdanie:(na jedna oś oczywiscie )
  10. No co innego pozostaje? :mysli:Tylko powtórna operacja turbiny
  11. N75,kierownice albo zle wyregulowana sztanga ... [nic innego sie tutaj nie wymysli] N75 już trzy sztuki sprawdzone w tym jeden nówka i nic, sztanga chodzi lekko kierownice charakterystycznie grzechoczą napewno nie tykałem sztangi przy rozbiorce turbulum, i tak jak założe wężyk na gruszce to sztanga w górę i charakterystyczny gwizd jak zdejme to cisza. To cos takiego jak 011BS którego u mnie nie mozna zrobic. Zrobiłem tez tak nie podpinałem N75 i pojechałem na przejażdżke i auto nie ciągnie w dolnych partiach obrotów, ale zato powyzej 2200-2500 zapytala nieźle nie łapie błędu i muła przy 3000tys. Czy moge tak troche pojeździc i nic sie nie stanie?[br]Dopisany: 11 Luty 2008, 10:40 _________________________________________________No ale jak radzicie rozebrać turbulum jeszcze raz to sie zrobi , ale zeby tylko pomogło
  12. Co zrobić? Będę męczył go dalej aż mu ta bolączka przejdzie [br]Dopisany: 29 Styczeń 2008, 11:06 _________________________________________________Witam No i wróciłem dziś z pracy i autko mnie zadziwiło maszyna ciągnie az miło,żadnego muła. Czyzby audi ulegało samonaprawie? , ale ponawiam zapytanie jak jest z tym podpięciem elektryki do N75 czy ma znaczenie gdzie plus a gdzie minus?
  13. Spanky- turbawka wyczyszczona na lustro, sztanga śmiga jednym paluszkiem. To ja stawiam jeszcze na tą czarną kulę koło N75, bo przy wymianie wężyków złamał mi sie króciec na który nasuwa sie wężyk i musiałem go skleić. Byc moze teraz ma za małą średnicę przelotu i podcisnienie wariuje A tak nawiasem czy podpięcie N75 ma znaczenie na który pin idzie plus a na który minus, bo tak jak pisal kolega Grzanek to kombinowałem ze zmianą wtyczki na tą nowszą półokragłą i chyba wyszła lyypa
  14. Witam klubowiczów i prosze niech wypowiedzą sie mądre głowy co dolega mojemu autku. Dodam ze pojawiał sie błąd 519 i 575 ale po wymianie n75 sprawa załatwiona natomiast pozostaje caly czas bład tego czujnika G71 i tak jak widac na logach w okolicy 3000/min. dostaje muła. Przed logami cały dolot sprawdzony, turbinka wyczyszczona, wężyki podcisnienia nowe. Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0 1491 575 595 40,2 0,8 1575 665 825 4,8 1,6 1722 850 985 4,8 2,41 1890 850 1135 4,8 3,31 2100 850 1230 4,8 4,24 2310 850 1275 4,8 5,17 2520 850 1275 4,8 5,97 2688 850 1275 4,8 6,77 2814 850 1050 4,8 7,57 2919 850 960 4,8 8,37 3066 850 1160 4,8 9,17 3255 850 1040 4,8 9,97 3423 850 1015 4,8 10,77 3591 850 1015 4,8 11,56 3738 850 1015 4,8 12,36 3927 850 980 4,8 13,16 4053 850 945 4,8 13,96 4200 850 910 4,8 14,76 4326 850 885 4,8 Group B: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0,4 1533 25,8 38,6 29,8 1,2 1638 29,2 39,2 39,6 2 1806 39,2 40,2 42,2 2,85 1995 40,6 41 43 3,77 2184 41,2 41 43 4,7 2415 41,4 41,2 43,4 5,57 2604 42,2 41,2 44 6,37 2751 44,2 41 44 7,17 2856 44 41 43,6 7,97 2982 43,8 40,8 43 8,77 3171 43,6 40,6 43 9,57 3339 43,4 40,2 42,6 10,36 3507 43,2 40 42 11,16 3675 43 39,6 41,6 11,96 3822 43 39 41,2 12,76 3969 42,8 38,4 41 13,56 4137 42,6 38,4 40,4 14,36 4263 42,4 37,8 40 15,16 4368 42,4 34,8 39,4 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0 1386 999,6 1030,2 40,6 0,4 1407 1030,2 1020 37,9 0,8 1428 1295,4 1020 29,9 1,2 1470 1693,2 1142,4 31,5 1,6 1575 1774,8 1377 37,5 2 1659 1805,4 1683 54,6 2,4 1764 1856,4 1978,8 66,1 2,8 1890 1917,6 2152,2 70,9 3,2 2016 1948,2 2295 78,1 3,58 2121 1948,2 2427,6 86,5 3,98 2226 1948,2 2529,6 94,4 4,38 2331 1948,2 2570,4 94,4 4,78 2436 1948,2 2570,4 94,4 5,18 2562 1948,2 2570,4 94,4 5,58 2667 1948,2 2570,4 94,4 5,98 2772 1948,2 2570,4 94,4 6,38 2856 1948,2 2570,4 94,4 6,8 2940 1948,2 999,6 92,4 7,25 3024 1948,2 999,6 92,4 7,68 3087 1948,2 1927,8 52,2 8,13 3171 1948,2 1897,2 65,7 8,59 3276 1948,2 2213,4 79,3 9,05 3402 1948,2 2264,4 80,9 9,45 3507 1948,2 2254,2 84,9 9,85 3612 1948,2 2254,2 88,5 10,25 3717 1948,2 2254,2 92,8 10,65 3801 1948,2 2274,6 94,4 11,05 3885 1948,2 2284,8 94,4 11,45 3969 1948,2 2274,6 94,4 11,85 4074 1938 2274,6 94,4 12,25 4158 1927,8 2264,4 94,4 12,65 4242 1917,6 2264,4 94,4 13,05 4305 1887 2254,2 94,4 13,45 4389 1856,4 2254,2 94,4 13,85 4452 1825,8 2233,8 94,4 14,25 4347 1091,4 2213,4 59,8 14,65 4431 1101,6 1591,2 59,8 15,05 4347 1091,4 1346,4 59,8 15,45 3612 1040,4 1254,6 59,8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...