
grzanek85
Klubowicze-
Content Count
961 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
3About grzanek85

Informacje
-
First name
Tomek
-
Location
Szczecno
Car
-
Car model
S4 B6
-
Car body
Avant
-
Year of production
2004
-
Engine
2.7 T V6
-
Drive
quattro
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
PB
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
grzanek85 started following Licznik audi rs4 b7, Lusterka s4 b6 14 pin składane, Grill s4 b6 and 1 other
-
Zobacz ogłoszenie Lusterka s4 b6 14 pin składane Witam do sprzedania lusterka s4 b6 składane koszt 650 kontakt 500259096 Użytkownik grzanek85 Data 14.01.2021 Cena 650 zł Kategoria A4 B6/B7
-
-
Zobacz ogłoszenie Grill s4 b6 Witam do sprzedania grill audi s4 b6 stan b.dobry cena 200 zł . 509259096 Użytkownik grzanek85 Data 14.01.2021 Cena 200 zł Kategoria A4 B6/B7
-
-
Zobacz ogłoszenie Zaciski zr18 zl18 po pełnej tegeneracji Witam do sprzedania zaciski zr18 zl18 po pełnej regeneracji . Użytkownik grzanek85 Data 11.01.2021 Cena 1 000 zł Kategoria A4 B6/B7
-
-
Zobacz ogłoszenie Licznik audi rs4 b7 Witam do sprzedania licznik do audi rs4 b7 licznik z kodem pin Użytkownik grzanek85 Data 11.01.2021 Cena 800 zł Kategoria A4 B6/B7
-
-
blondyn135 started following grzanek85
-
myślcie myślcie to ja moze sie zjawie
-
problem masz na 99% w bcm choc czasami zdarza sie takrze że rygiel stawia takie opory. Kierownica jest odblokowana cały czas ?? Nie blokuje sie ? Są 2 a nawet trzy możliwości naprawy 1.wyłaczenie rygla 2. zrobienie synchro 3. wymiana bcm.
-
CHCESZ PRZYPROWADŹ AUTO NA 2 DNI W PRZYSZŁYM TYGODNIU WRZUCIMY WAŁEK KOLBE SMITH (ORG) ZOBACZYMY CO NA NIM BEDZIE.
-
Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym
-
Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym
-
Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym
-
po ty filmiku auto wg mnie zapala normalnie kreci dość mizernie,ale zapla jak każde tdi z przebiegiem powyżej 300 tysiecy przy porannym rozruchu. Czy naprawiłeś auto stwierdziłeś usterkę ewidentną??. Czy auto straciło moc kopci itp ... Jesteś drugim klientem od kiedy prowadzę warsztat jakieś 10 lat który wyjechał "nie sprawnym" autem. Ja nigdy nie unikam poprawek itp bo każdy jest człowiekiem i może się pomylić ale autem jeździłem po naprawie i było dużo ciche i bardziej elastyczne niż na wychlastanym wałku. Ja nie mam pretenji ze wyraziles swoje zdanie ale chciał bym abyś podał przyczyne us