Skocz do zawartości

grzanek85

Klubowicze
  • Postów

    948
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O grzanek85

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Szczecno

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.7 T V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzanek85

3

Reputacja

  1. myślcie myślcie to ja moze sie zjawie
  2. problem masz na 99% w bcm choc czasami zdarza sie takrze że rygiel stawia takie opory. Kierownica jest odblokowana cały czas ?? Nie blokuje sie ? Są 2 a nawet trzy możliwości naprawy 1.wyłaczenie rygla 2. zrobienie synchro 3. wymiana bcm.
  3. CHCESZ PRZYPROWADŹ AUTO NA 2 DNI W PRZYSZŁYM TYGODNIU WRZUCIMY WAŁEK KOLBE SMITH (ORG) ZOBACZYMY CO NA NIM BEDZIE.
  4. Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym będzie nierówne ciśnienie to będzie odpalał tak jak do tej pory z czarną chmurą z tyłu. Podobnie jest przy dodawaniu gazu - jadący z tyłu mają zasłonę dymną. tak wygląda log zurzytego silnika i wytrysków http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html daj log kanału 004 jesli możesz http://vaglog.pl/log-004_10pXeEs.html Manewrowałem synchronizacją w różne strony, ta jest na 0 ustawiona - korekcje wtrysków w 13 grupie są bliskie 0 http://vaglog.pl/log-013_6LNaejR.html ustaw na +4 i zobacz jak rano odpali spec duration jest wysokie tumoże być problem trafiłeś na gówniany wałek chociaż w ruvillu mi sie to jeszcze nie zdarzyło. ustaw jak możesz +4 i sprawdź i zrób mi log. Gówniany wałek to też była jedna z hipotez. Dobra spróbuję jeszcze przestawić bo nic mnie to nie kosztuje w przeciwieństwie do np. ściągania głowicy. wałek tez możemy wymienić za free jeśli to będzie jego vina ruvill za to płaci bo mamy aprobatę. Daj znać
  5. Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym będzie nierówne ciśnienie to będzie odpalał tak jak do tej pory z czarną chmurą z tyłu. Podobnie jest przy dodawaniu gazu - jadący z tyłu mają zasłonę dymną. tak wygląda log zurzytego silnika i wytrysków http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html daj log kanału 004 jesli możesz http://vaglog.pl/log-004_10pXeEs.html Manewrowałem synchronizacją w różne strony, ta jest na 0 ustawiona - korekcje wtrysków w 13 grupie są bliskie 0 http://vaglog.pl/log-013_6LNaejR.html ustaw na +4 i zobacz jak rano odpali spec duration jest wysokie tumoże być problem trafiłeś na gówniany wałek chociaż w ruvillu mi sie to jeszcze nie zdarzyło. ustaw jak możesz +4 i sprawdź i zrób mi log.
  6. Po pierwsze nie naprawiłem auta bo szukam jednoznacznej diagnozy dlaczego auto tak beznadziejnie odpala, nie wiem może się nie znam ale mam porównanie jak auto odpalało przed wymianą wałka a jak po. Niebo a ziemia. Mogę śmiało powiedzieć, że palił identycznie na zimnym jak i na ciepłym - od strzała, bez tak długiego kręcenia. Po drugie moc - po wymianie wałka powinno zamiatać a tak nie jest, stało się mułowate od niskich obrotów, coś na zasadzie turbodziury. Po 3 ciśnienie 22, 26, 25, 26. Przyczyn może być kilka dlaczego tak jest - ściągnięcie głowicy powinno wyjaśnić sprawę. Dopóki na zimnym będzie nierówne ciśnienie to będzie odpalał tak jak do tej pory z czarną chmurą z tyłu. Podobnie jest przy dodawaniu gazu - jadący z tyłu mają zasłonę dymną. tak wygląda log zurzytego silnika i wytrysków http://vaglog.pl/log-013_Wc1YDRb.html daj log kanału 004 jesli możesz i spróbuj na zimnym silniku przekręcić zapłon 2x włacz zagrzej swiece wyłącz i wtedy zapal czy to coś zmieni ale tylko wyłacznie na zimnym silniku ciśnienie i tak jest średnie, ciśnienie dla sprawnego silnika jet miedzy 25-31 ,minimalne 19 a różnica max na cylindrach 5 bar. Po twoich logach widać ze ciśnienie jest praktycznie równe. Zrób log kanału 004 .
  7. po ty filmiku auto wg mnie zapala normalnie kreci dość mizernie,ale zapla jak każde tdi z przebiegiem powyżej 300 tysiecy przy porannym rozruchu. Czy naprawiłeś auto stwierdziłeś usterkę ewidentną??. Czy auto straciło moc kopci itp ... Jesteś drugim klientem od kiedy prowadzę warsztat jakieś 10 lat który wyjechał "nie sprawnym" autem. Ja nigdy nie unikam poprawek itp bo każdy jest człowiekiem i może się pomylić ale autem jeździłem po naprawie i było dużo ciche i bardziej elastyczne niż na wychlastanym wałku. Ja nie mam pretenji ze wyraziles swoje zdanie ale chciał bym abyś podał przyczyne usterki co naprawiłeś że auto jest teraz lukus.... to że ma nizsze ciśnienie na jednym z cylidrów to akurat w tych silnikach czesto spotykam +-3 bary ale to już stare kapcie są. i tak dla ścisłości logi kanału 13 wykonuje sie na rozgrzanym silniku. Widać na twoim że przez ok 30 sekund ecu zwieksza dawkę do wyrównania pracy silnika na 3 cylidrze i tyle potem wszystkie pracują równo ale może to być spowodowane zarówno uszkodzeniem wtryku jak i słabiej dogrzewająca świecą żarową. Co by nie było mieści się to w granicach normy +-2.8 zró log kanału 04 jesli nadal masz problem z palaniem może sychronizacja trzeba przestawić w inny punkt
  8. Golf to inna bayka Tam jest kilka sterowników na krzyz możliwe kończę kilka innych dziwnych silników do b8 wiec jak one ruszą to 4.0 tfsi napewno ale kto za to bedzie chciał zapłacić
  9. Boże miej w opiece taką pomoc. Ja po jednym epizodzie w ich warsztacie wiem jedno - omijać ich szerokim łukiem! Auto po "naprawie" u nich stało się padliną, po czym sam Grzanek stwierdził "co ty chcesz przecież wszystko jest igła". Długo by opowiadać... Nie polecam. Kolego napisz coś więcej. Mam kilka rzeczy do zrobienia i zastanawiałem się by z nimi udać się do Grzanka więc jeśli mam potem żałować to może lepiej się dwa razy zastanowić. Ok nie ma sprawy, a więc po kolei: Pojechałem do nich bo miałem do wymiany wałek rozrządu (klekot straszny - wałek był wytarty) przy okazji, wymieniłem rozrząd, olej, filtry. Zaznaczę, że auto przed zabiegiem paliło na dotyk, po wyjeździe od nich z warsztatu auto rano do tej pory chu*** pali, za sobą zostawiając tuman dymu. Głupi by stwierdził, że coś skopali więc niewiele myśląc pojechałem do nich na reklamację, auto zostało na noc - chłopaki nie widzą problemu, wszystko w porządu - igła na vagu. Widocznie problem sam sobie zmyśliłem a ich zdawkowe rady to pewnie rozrusznik do bani i przez to tak pali... Zrezygnowałem z dalszej współpracy bo skoro nie chcieli po ludzku pomóc to po co się z koniem kopać. 1400zł skasowane więc pewnie zadowoleni. Szkoda, że tylko oni. W życiu bym nie przypuszczał, że gość z tego forum o nieposzlakowanej opinii może odwalić taki numer. Zanim jednak wstawiłem auto Grzanek umawiał się w ten sposób, przyjedź za tydzień bo obecnie nie mam czasu żebym mógł ci zrobić auto od razu. Ok tak też zrobiłem bo bez auta jak bez ręki więc im szybciej ty lepiej. Panowie! Jak macie cierpliwość to będziecie czekać i czekać. Do tego nie odbiera telefonów a czas realizacji 2 tygodnie! Mało tego zapewniał, że wymieniał uszczelnienia na pompkach - nawet jeśli, to zostawił niewyregulowane pompki co wyszło na jaw gdy szukałem przyczyny słabego porannego odpalania (wymieniałem uszczelnienia już u innego mechanika), pomiar kompresji na cylindrach wskazał że na jednym jest 4 bary odchyłki od pozostałych. Teraz tylko znaleść przyczynę skąd to się wzięło i doprowadzić do pełnego ładu. Zaznaczę, że to tylko moja opinia - może Wy będziecie mieć więcej szczęścia, ale lepiej żeby każdy był przygotowany na to co go może spotkać w DiagTom. Powodzenia! Dawno mnie tu nie bylo , hymm nie uważasz ze w twoich słowach nie ma nawet 5% prawdy?? Auto po wymienie wałka rozrzadu zawsze dostaje komplet nowych uszczelniaczy firmy bosch bo innych nie zakładamy oraz wyregulowane pompowtryski ponieważ wymieniamy także trzpienie pompowtrysków. Oddaliśmy auto sprawne. Po czym zadzwoniłeś po ok tygodniu że auto nie pali, powiedziałem że skoro występuje taki problem przyprowadź auto aby przestało przez noc zobaczymy jak rano odpali. Auto po przestaniu 12H zapala po jednym obrocie wału jak każdy pompowtrysk, lekko przykapca przez 2 sekundy i było to sprawdzane 2 razy oddaliśmy auto bo problem o którym mówiłeś nie występował wiec co mielismy naprawić i powiedzianie miałeś że jesli problem powróci dzwoń nikt wróżką nie jest i nic nie wymyśli. A jesli chodzi o cześći to wszystkie stare miałeś zwrócone wiec to co było wymieniane dostałeś z powrotem. Na tak dużą ilośc aut jaka naprawiamy zawsze zdarzy sie jakieś "dziwne " ale twój przypadek dokładnie odzwierciedla to że klient w każdym warsztacie napierdala na poprzedneigo mechanika żeby się poczuć lepiej. Ja osobiście nei zajmuje sie mechaniką robi to mój pracownik ale staram sie wszystkiego dopilnować . Prosił by o nie pisanie głupot Pozdrawiam I najważniejsze naprawiłeś usterkę która ewidentnie powstała przez nas?? Dlaczego nas o tym nie poinformowałeś ?? A jesli chodzi o odbieranie telefonów to mach ich dziennie około 60 wiec po to biorę numer aby zadzwonić po naprawie i jeszcze jedno aut nie stało o nas 2 tygodnie tylko 5 dni....
  10. w piatek pany nie w niedziele:) to i ja sie przytoczę
  11. nie wiedze peorblemu tylko piątek lub sobota nie niedziela:
  12. to dev masz słabe upusty:) ja jako bosch serwis mam ciut taniej:)
  13. grzanek85

    Czip do bke

    zadzwoń 500259096
  14. koszt 180 złotych na nowych org zestawach uszczelnień Boscha czas około 1 godziny
  15. grzanek85

    Czip do bke

    Zapraszam do siebie sprawdzimy kondycje motoru, wystroimy indywidualnie pod właściciela
×
×
  • Dodaj nową pozycję...