Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

taaaa.... zastanawiam sie tylko dlaczego po 2000 km zaczęło slizgać sie nowe sprzęgło

prawdopodobnie dostało po pupie jak zdjąłem na kilka dni przewód idący do aktuatora od WG

To wyobraź se że u mnie jest tak normalnie, jak u ciebie kiedy zdjąłeś przewód z WG, tylko że u mnie jest jeszcze do tego podane paliwo :kox::naughty::polew:

A sprzęgło bez uślizgnięcia kleiło 15.000 km, trochę się poślizgało, a teraz znów klei. Dodam, że mam seryjne sprzęgło z 1.8T i to dosyć używane. To jakiś terminator chyba :)

greg, żaden terminator... już się sypie, a w Q klękłoby szybciutko; w ośce sprzęgło ma znacznie mniejsze obciążenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żaden terminator... już się sypie, a w Q klękłoby szybciutko; w ośce sprzęgło ma znacznie mniejsze obciążenie

Zapewne, choć nie zawsze, mając szerokie nowe opony w ośce sprzęgło może być bardziej obciążone niż w quattro na jakiś starych wyślizganych. A ja w tym roku założyłem nowe opony i po trzech miesiącach od tuningu przód łysiutki, a tył jak nowy :decayed:

Ale co nowa opona to nowa, przyczepność super, nie porównywalna do używanej :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe opony w ośce sprzęgło może być bardziej obciążone niż w quattro na jakiś starych wyślizganych. A ja w tym roku założyłem nowe opony i po trzech miesiącach od tuningu przód łysiutki,

...to niezle testowales autko,ale nie dziwie Ci sie... :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe opony w ośce sprzęgło może być bardziej obciążone niż w quattro na jakiś starych wyślizganych. A ja w tym roku założyłem nowe opony i po trzech miesiącach od tuningu przód łysiutki,

...to niezle testowales autko,ale nie dziwie Ci sie... :wink4:

Wcale nie paliłem specjalnie gumy, bo to mnie nie interesuje. Raczej zużycie z przeciążeń :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szczescie niedługo bedzie k04

...to jeszcze do Ciebie nie doplynela?

juz ją mam od kilku tygodni ale nie ma czasu żeby ją załozyć

FMIC tez gdzies lezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej zużycie z przeciążeń :wink4:

...no jasne... :wink4:

juz ją mam od kilku tygodni ale nie ma czasu żeby ją załozyć

FMIC tez gdzies lezy

...no to sie zbierz,bo Cie nastepna zima zastanie :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaa.... zastanawiam sie tylko dlaczego po 2000 km zaczęło slizgać sie nowe sprzęgło

prawdopodobnie dostało po pupie jak zdjąłem na kilka dni przewód idący do aktuatora od WG

Dobrze, że miałeś czym hamować "Ferodo DS uber Alles" :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co trzeba zrobic oprocz czipa zeby wyciagnac +- 200KM z AEB??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co trzeba zrobic oprocz czipa zeby wyciagnac +- 200KM z AEB??

przede wszystkim poczytac Forum,lub profil gregory'ego,Pozka (przepraszam wszystkich,ktorych nie wymienilem,ale Oni zawsze przychodza mi na mysl,kiedy pomysle o tuningu 1,8T :wink4:)

a tak poza tym,to przygotuj sie na zakup wiekszej sprezarki,wtryskow,wydajniejszego Inter Coolera i powinienes z chipem 200 leciutko wydusic :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co trzeba zrobic oprocz czipa zeby wyciagnac +- 200KM z AEB??

Mógłbyś włożyć K03s, lub turbo z BEX, do tego zastąpić Kata rurką, następnie FMIC. Wtryski powinny pociągnąć, jakby co wymienisz regulator ciśnienia. Do tego sztywny TIP, DV z TT 225. No i oczywiście strojenie. Powinieneś mieć 200+KM. Trzeba sobie tylko zadać jeszcze pytanie czy warte to wszystko jest całego zachodu dla tylko K03s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia zasobności budżetu i oczekiwanej mocy... :mysli:

K 04 lub GTRS to spory wydatek, ale wtedy wszystkie wyżej wymienione mody wraz z podmianą wtrysków pozwolą na luzie wyraźnie przekroczyć 210KM uzyskując ładne Nm - elastyczność w codziennej jeździe przydaje się bardziej niż moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200KM to maks co chcialbym wyciagnac... Ale raczej do 200KM potrzebna jest wieksza turbawa tak? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200KM to maks co chcialbym wyciagnac... Ale raczej do 200KM potrzebna jest wieksza turbawa tak? :mysli:

Ja bym włożył K04 i spokojnie bez napinania będziesz miał grubo ponad 200 i po miesiącu użytkowania stwierdzisz- " dzięki bogu że włożyłem K04, a nie coś mniejszego"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200KM to maks co chcialbym wyciagnac... Ale raczej do 200KM potrzebna jest wieksza turbawa tak? :mysli:

Ja bym włożył K04 i spokojnie bez napinania będziesz miał grubo ponad 200 i po miesiącu użytkowania stwierdzisz- " dzięki bogu że włożyłem K04, a nie coś mniejszego"

a ile taka turbaweczka? Bo chcialbym zainwestowac w silniczek okolo 5tys razem ze strojeniem...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile taka turbaweczka? Bo chcialbym zainwestowac w silniczek okolo 5tys razem ze strojeniem...

na dzień dzisiejszy 950$ plus transport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiescisz sie w 5tys. pln. jeszcze na uszczelki zostanie :> :> :>

własnie przywiezli mi K04 z USA, koszt 860$, transport mnie nie kosztował ale fakt, przesyłka to kwota od 100$ do West Europy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...