Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

mam pytanie,czy ktos uzywal programu Lemmiwinks ,albo Custom Code-w zasadzie sa takie same,tylko producent inny,ale chodzi mi o to ,czy ktos probowal wyprzedzic,albo opozniac zaplon,kat wtrysku,jesli tak,to prosilbym o wskazowki,albo konkretnego linka,no i jakie tego efekty moga byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, zakladal ktos bov do multitronica? Jaki polecacie i gdzie go zamontowac?moze tylko wystarczy podmienic DV na BOV?

najpierw przegladnij forum a pozniej zadawaj takie pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam juz rok i nic niema o bov do multi ::wallbash:

żadna różnica czy tip czy multi czy manual, jednoznacznie można stwierdzić, że w żadnym A4 1.8T BOV się nie sprawdzi.

mam pytanie,czy ktos uzywal programu Lemmiwinks ,albo Custom Code-w zasadzie sa takie same,tylko producent inny,ale chodzi mi o to ,czy ktos probowal wyprzedzic,albo opozniac zaplon,kat wtrysku,jesli tak,to prosilbym o wskazowki,albo konkretnego linka,no i jakie tego efekty moga byc

Nawet nie mam zamiaru podawać ci żadnych linków z tym związanych. Nie chcialbym, żebys wysadził swój silnik w powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh w ogole nie jestes pomocny Poziek....

kolego w Vag-comie mozesz sie pobawic zapolonem. Max mozna przestawic o 11 stopni. W przypadku tej zabawy bedziesz mial wiecej szczescia bo jesli ecu wychwyci stuki czy cos to wroci Ci momentalnie to usatwien fabrycznych... ale zawsze jest nutka niepewnosci:) :) :)

tak wiec zycze udanego wysadzania silnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale moge sie mylic

Mylisz się, nie ma róznicy. [br]Dopisany: 04 Sierpień 2008, 09:40 _________________________________________________

Nawet nie mam zamiaru podawać ci żadnych linków z tym związanych. Nie chcialbym, żebys wysadził swój silnik w powietrze.

:shocked: az tak zle,ja chyba poczekam na program-tak ,jak wczesniej mi radziles :wink4:

Jak będziesz miał program, podeślij logi na forum to oblookamy i zobaczymy, czy jest jeszcze możliwość pobawienia się zapłonem :wink4:

Pamiętaj tez że jezeli chcesz coś grzebać to:

a) na własną odpowiedzialność

B) lej wysokooktanowe paliwo, najlepiej 100 oktan[br]Dopisany: 04 Sierpień 2008, 09:43 _________________________________________________

każdy ma prawo do swojego zdania jak wie lepiej to po co sie pytać, każdy sie uczy na swoich błędach najlepiej

mam tylko nadzieję, że nie będzie później lamentu i płaczu jak coś pierdolnie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek,wiem ,ze wszystko jest na moja odpowiedzialnosc,szukam wszystkich ,dostepnych informacji,jak i czym zrobic samemu program,ale to jest trudne...sam wiesz jak to jest,jak chcesz cos zrobic samemu,ile to frajdy jest,a same klody leca pod nogi

proby z winolsem nie wyszly,bo nie moge go uruchomic wcale,kwp 2000 ktory mam ,obsluguje diesle,teraz bede testowal digital ecu tuner II,ale do tego potrzebuje ''na wzor'' mapy,zeby wiedziec do czego dazyc,a gdzie juz jest przegiecie,mam jedna mape,ale nie wiem czy ten program ja ''zobaczy'',a i czasu za bardzo teraz nie mam... pojechac na wgranie programu,to musze do polski walic,bo tutaj z tego co czytalem na stronach firm tuningowych,to wgrywaja ''gotowce'' jakies 15-20 konikow,czasem wiecej-zalezy jaka firma minimalnie 300 funtow,cena raczej nieporownywalna z efektami,bo gotowca ,to samemu mozesz skopiowac i wgrac-jesli jest sprzet do tego,a za trzy stowki kupisz program i jeszcze zostanie na wache do testow :tongue4:oczywiscie wiedza jest najwazniejsza i najbardziej strzezona i nikt tajemnicy na razie nie zdradzil,wiec trzeba samemu...a jesli cos lubisz,to niewiele rzeczy jest w stanie cie zatrzymac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domjenick to jeszcze trzeba umiec rozkminić epromy :gwizdanie:[br]Dopisany: 04 Sierpień 2008, 23:40 _________________________________________________wpadaj do PL, zrób program, a potem mozna sobie jeszcze lemminwinksem dołozyć troche koksu o ile zalejesz 100 oktan i tyle :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do takich amatorskich, niekontrolowanych zabaw to polecam szerokopasmową sonde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie dotyczace zmian map,czy jak zmienie mapy,a potem reset ECU,to czy musze wklejac je znow,czy one tam beda juz zawsze? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzę ze wesoło zaczyna się robic.... dopiero nie wiedziales jak zmienic zaplon a juz mapy chcesz modowac? no gratsy!!! :good:

jak to zrobic ,to wiem, -lemmiwinks...oczekiwalem odpowiedzi,czy ktos to robil i jaki byl tego efekt... :tongue4:

a ,jak to zrobic-sa programy,umozliwiajace to...jesli ktos ma na tyle duzo cierpliwosci i na prawde chce to robic...

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic191259.html

Kolega jest z Anglii przecież. Tam nauczyli go mocno wierzyć w swoje możliwości. :) Życze powodzenia :good:

myslisz,ze do Rogala przyszli i mu nawkladali wiedzy do glowy,bez jego pozwolenia?spedzil cale dnie na rozgryzaniu tego wszystkiego,pytal,czytal i probowal... :wink4: -tak,jak ja teraz... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ,sciagaja i beda probowac... :wink4:[br]Dopisany: 13 Sierpień 2008, 00:00 _________________________________________________aaa...dorzuce jeszcze cos.. :wink4:http://www.diagtronik.pl/software.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musisz od razu firmy zakladac,zrob cos ze swoim silnikiem,pochwal sie tym,a potem mozesz sie smiac,ale puki co nie masz powodow do tego ,by wysmiewac moje pomysly na tuning-jesli moj silnik poleci w powietrze,to moja sprawa-a tematem watku sa modyfikacje 1,8 T,zadajemy pytania i oczekujemy sensownych odpowiedzi, :wink4:[br]Dopisany: 13 Sierpień 2008, 20:24 _________________________________________________ i popraw sobie opis,bo z tego wynika,ze jezdzisz dieslem z instalacja gazowa-taki tuning wysadzi ci silnik na pewno :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gregory, jak u Ciebie kwestia coolera, zrobiony?

FMIC przygotowany do zamontowania. Orurowanie przygotowane do spawania. Spawacz pojechał na wakacje :confused4: Wraca w niedziele, więc w pn. chyba będzie spawał.[br]Dopisany: 14 Sierpień 2008, 20:08 _________________________________________________

.... jozin....jezdzisz dieslem z instalacja gazowa

To tak jak Rogal :wink4: To chyba taka pozorowana skromność :tongue4::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy dzisiejszych mozliwosciach elektronicznych i wiedzy wszystko jest mozliwe-u mnie nastepnym etapem bedzie olej z rzepaku,a zaleje i zobacze co bedzie :naughty:[br]Dopisany: 14 Sierpień 2008, 21:40 _________________________________________________dajmy juz spokoj tej instalacji,pomylil sie chlopak i tyle... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam silnik AJL i 180 koni. Czy też mogę wymienić turbo na jakieś lepsze aby zwiększyć i kilkadzisiąt koników czy juz jest obowiązkowa ingerencja z wylot i softa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...