Skocz do zawartości

lewy_jelcz

Pasjonat
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lewy_jelcz

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Jelcz-Laskowice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lewy_jelcz

0

Reputacja

  1. lewy_jelcz

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Mam ALT od 3 lat i 2 wymiany za sobą. Motul 5W40, ledwo wystarczyło 8l na rok (wymiana + dolewanie). Zalałem w końcu Valvoline VR1 Racing 5W-50 + Ceratec i zrobiłem już ok 10 tys km. Kupiłem bańkę 5l, z wymiany zostało ok 1,5 litra po po 10 tyś km mam jeszcze ok 0,5 litra na dolewkę. Reasumując spaliła na nim 1 litr na 10000 km. Wymieniłem po kupnie odmę, i już drugie odpowietrzenie zaworów na ten nowszy z B7 ( 06B103235Q ). Rury układu podciśnienia też już z raz czyściłem bo w zimie było masło. Tak więc jak ktoś ma problemy to niech próbuje mój sposób z olejem i Cerateciem.
  2. lewy_jelcz

    Przegub do 1.8T

    Podłącze się pod temat ponieważ też właśnie myślę nad kupnem przegubów ruvilla bo już ledwo żyją.
  3. Jakby ktoś szukał firmy co regeneruje odbłyśniki we Wrocławiu to polecam http://vacmet.4b.pl/ . Moje właśnie wróciły i są rewelacyjne, a koszt to 40 zł za sztukę tak więc moim zdaniem śmieszne pieniądze
  4. Zapytaj kogoś, kto zna się na chemikaliach. Nie wierzę w płyny za 4zł/4L - ewidentnie takie coś musi być chyba na jakimś odpadowym alkoholu, bo sam koszt dobrego alkoholu w dobrym płynie to lekko ponad 4zł na 4L więc o czym my rozmawiamy ? Może być też tak, że ten płyn jest zrobiony na metanolu, który jest dużo tańszy od etanolu oraz, że np. dodany jest jakiś glikol etylenowy albo inne syfy. A sprawdzał ktoś normy np. zawartości etanolu/metanolu w takim płynie ? Zgodnie z normą może być na poziomie 3% - wszystko powyżej to łamanie prawa, ale z tego nikt sobie nic nie robi, bo z tego co mi wiadomo tanie gówno potrafi mieć tego nawet 20% - dziwisz się wtedy, że nie zamarza, a potem wpływa to źle na resztę nadwozia ? Nie zamarza więc nie ma reklamacji, tylko potem zdziwienie, że lakier wysuszony po zimie, lekko zmatowiały i to samo uszczelki. Ciekawe czemu. Dobry płyn posiada: 1. dobry jakościowo alkohol 2. detergent(y) z wyższej półki 3. dobrą kompozycję zapachową 4. ewentualnie jakieś ekstra dodatki Nie widzę tego wszystkiego w płynie za 4 zł za 4L. Ostatnio jechałem z kolegą, który zalał zimowy płyn z Lidla czy h... wie skąd - jak psiknął na szyby, to myślałem, że padnę w środku. Dobrze, że go Policja nie zatrzymała, bo pierwsze co wzięliby go na alkomat, że jakiś denaturat żłopał. Inną sprawą jest to, że w Polsce dalej kupuje się byle gówno i nikt się nie nauczył, że "tanie mięso psy jedzą". Nie wiem gdzieś ty widział taka cenę Biedronkowego płynu bo ja ostatnio kupiłem 4 litry za 10 zł i jest on o wiele lepszy jak płyny jakie kupowałem za 15 zł na stacji. W tamtym roku pod koniec zimy kupiłem ten Biedronkowy i też był pierwsza klasa!
  5. Ja miałem identyczny problem i zdemontowałem nadkole, nalałem wody i patrzyłem którędy cieknie. Okazało się, że uszczelka przy wejściu silniczka jest nieszczelna. Wylałem płyn, zawaliłem budaprenem, wcisnąłem silniczek, poczekałem aż wyschnie, zalałem, i już nie cieknie
  6. ja już jestem po. Najbardziej brudna robota to podwozie. Z nadkolami nie jest tak źle jak z siedzeniem w kanale i psikaniem w górę
  7. Jak kupiłem samochód to po pierwszej zimie miałem kilka takich miejsc. Usunąłem wszędzie farbę gdzie była korozja + ok 1 mm wokół, kupiłem podkład do metalu, pozaprawiałem wacikami do uszów zamoczonymi w podkładzie, poczekałem aż wyschnie, zaprawiłem farbką (pod kolor lakieru) którą kupiłem na allegro za 30 zł. Widać delikatnie te kropki ale można je jeszcze lepiej zrobić. Kupujesz papier 1500 + woda i delikatnie owalnymi ruchami równasz nierówności. Później pasta polerska i po problemie. Jak dobrze się zrobi to nie rzuca się tak w oczy. Ważne tylko, żeby przed zimą i po niej sprawdzać czy nie doszły nowe i tak samo je usuwać. Nadkola proponuje ściągnąć, kupić środek do konserwacji podwozia i pojechać grubą warstwę. Przy tym stanie inaczej długo nie pojeździsz
  8. ja kiedyś nalałem koncentratu Sonax-a do zbiornika i zalałem wody. Efekt był taki że szyby tam gdzie wycieraczki nie sięgają jak i maska miała inny odcień po tym cholerstwie. Mleczko polerskie, kilka ruchów ścierką, wosk i po kłopocie!
  9. Numer to 8D0 819 643- cena ok 7 zł za sztukę szczegóły masz w wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=130005.msg1597409#msg1597409
  10. Ja co roku sprawdzam stan zabezpieczenia u siebie w garażu. Kupuje butle benzyny do odtłuszczenia i 4 puszki baranka. Koszt 60 zł z pistoletem i kilka godzin zabawy. Moim zdaniem warto raz na rok bo jak belki zaczną rdzewieć, nadkola, progi i wtedy już nie jest tak miło. Ja mam samochód 2 lata i robię już to 2 raz
  11. Witam panowie! Nie mam czasowo dostępu do ETKI także zwracam się z prośbą do was. Orientuje się ktoś może czy A4 B5 po II lifcie, 1.8T 150 koni mają taki sam układ wydechowy co wersja 180 konna? Mam właśnie AJL a wszędzie gdzie patrze po katalogach, wspominają tylko o tłumikach do wersji 150 konnej. Dzięki za pomoc.
  12. miałem to samo. Pojechałem na stację sprawdzić amory i wyszło, że jeden ma 20% sprawności. Wyciągnąłem amory i jeden wyciekał. Jeżeli wymieniłeś je to może zużyte amory dobiły sprężyny i je też trzeba wymienić?
  13. Właśnie mój brat je miał + H&R -30mm i zmienił na gwinta bo twierdzi, że za miękkie są
  14. dzięki Panowie za pomoc. Mam okazję kupić prawie nowe za 500 zł za komplet i tak mnie to skusiło. Chyba, że kupie, sprzedam drożej i kupie B6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...