Skocz do zawartości

decard86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O decard86

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia decard86

1

Reputacja

  1. koledzy tak z innej beczki pytanie chce kupic felgi z ET40 i dolozyc dystans 5mm, czy dobrze rozumuje ze po takim zabiegu wyjdzie to tak jakby felga miała ET35 ?? pytanie kolejne czy ten dystans 5mm na pewno zostawi cos piasty abym mogl felgi na niej oprzeć ?? jezdze duzo i szybko wiec czy to bedzie bezpieczne ??
  2. decard86

    Znaczenie ET Felgi

    koledzy ja tak samo przemaglowalem wszystko i nie wiem nic.... mam zawias -30mm w b6 wczesniej mialem felgi 8,5x18 ET 30 z opona 235/40 i po zaladowaniu bagaznika oponki tarly leciutko o nadkola.... teraz chce kupic felgi ale wzor ktory mi sie podoba wystepuje w rozmiarze 8,5x18 ET40 i nie wiem czy bedzie pasowalo ?? a dodam ze chce na to zalozyc oponki ktore mialem czyli 235/40 poradzcie cos ?? Wiem ze ET35 byloby idealne ale czy sa takie cieniutkie dystanse ?
  3. podoba mi się ten kombiak chipowanie silnika z takim przebiegiem to chyba lekkie ryzyko czy nie ?
  4. Witam Mam fele 8,5x18 ET 30 aktualnie guma 225/40/18 i zawias -30mm chcę wymienić na nowe w rozmiarze 235/40/18 Myślę o szerszej oponie ponieważ te są troszkę naciągnięte a zarazem wyższej (co prawda o 4mm) żeby poprawić ciut komforcik... (o ile to coś pomoże) Pytania: 1 czy te opony wejdą bez problemu ? 2 jakiej marki kupić żeby się zmieścić w 2500 zł i nie naciąć się na jakis szajs
  5. Witam kolegów Mam zamiar zamontować tłumik końcowy na prawej stronie w moim ALT-ku Chcę kupić prawy tłumik od 3.0 V6 i w jakiś sposób podłączyć go do tłumika środkowego seryjnego od ALT. Pytanie do was czy jest to możliwe i czy warto stosować taką przeróbkę ? a może lepiej kupić kompletny układ wydechowy od 1.8 T ? Wiadomo, że druga opcja wiąże się z większymi kosztami ale wybierając pierwszą nie chcę utknąć w punkcie bez wyjścia jeśli okaże się to niemożliwe. Oprócz tłumika proszę również o wypowiedź tych, którzy dokonali takiego zabiegu, jakich dodatkowych części będę potrzebował
  6. bardzo ladne autko ciekaw jestem jak bedzie z olejem w silniku
  7. kolego a możesz mi powiedzieć czy to był powód komunikatów na desce? W serwisie powiedzieli mi też, że wężyk który zaznaczyłem na zdjęciu po odpaleniu samochodu się zaciska tak jakby go coś zasysało oraz, że to nie jest normalne i może być powodem błędów. Dodam jeszcze, że ten "grzybek" bo nie wiem jak go nazwać jest bardzo ale to bardzo ważny ponieważ hamulec jest twardy jak nie wiem co i skuteczność hamowania znikoma.
  8. Witam kolegów i koleżanki Od paru dni miałem problem z ABS, ESP i hamulcami. Po przekręceniu zapłonu i ujechaniu 10 metrów wyświetlał się czerwony wykrzyknik i zapalały się właśnie kontrolki od ABS i ESP. Pojechałem na komputer do salonu SEATA, panowie powiedzieli mi, że jest problem z układem podciśnienia pompy hamulcowej, zaczęli grzebać i powiedzieli, że jest to zajęcie na cały dzień żeby określić przyczynę i umówiłem się z nimi na piątek aby odstawić auto. Komunikaty paliły się dalej i dzisiaj sam chciałem zobaczyć co jest grane i kur*a ku mojemu zdziwieniu ukazał się pęknięty "grzybek" (patrz zdjęcie). Jestem pewien, że było z nim wszystko wporządku (te h*je musieli mi to ułamać grzebiąc w tym). Wiecie może jak ta część się nazywa lub jakie nosi numery fabryczne ? Byłem dzisiaj w INTERCARS-ie i nie mogliśmy odnaleźć tego w ich prospektach.
  9. koledzy a moze mi ktos powie o co chodzi w moim B6 z silnikiem ALT Wykrzyknik miga na czerwono na FIS-ie napis FREI, oprócz tego świeci się kontrolka od ABS i ESP.... Po zgaszeniu silnika i odpaleniu świeci tylko ESP
  10. fele do odstrzału, miałem takie same w swojej a4ce jak ją kupiłem. Zauważ ze mają one za duże ET (54 bodajrze) i tylnie amortyzatory od czasu do czasu potrafią na dziurach trzeć o bok opon z początku tak mnie rzucało w koleinach, że kiejby nie mogłem utrzymać a gdy zmieniłem fele na ET 30 to poczułem co to Audi i radość z jazdy
  11. Kolego mozesz mi podpowiedziec co trzeba zmienic razem ze zderzakiem zeby wszystko gralo ?? jak jest z halogenami ? belka mocowaniami itp ??
  12. decard86

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Kolego od 1.9 benzynki to sie zgodze ale 2.0 w bmw to juz 6 garow i calkiem inna kultura, wogole nie da sie tego porownac z audi. Silnik pracuje jak dmuchawa nawiewu w naszych ALt na pierwszym biegu Wiem bo mialem takie autko. [mod]Czy kolega też aspiruje do ostrzeżenia za OT w temacie[/mod]
  13. decard86

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Witam Jako założyciel tego topiku teraz ja się wypowiem> z Mobila 5w50 przeszedłem na Shell-a 10w40 i powiem szczerze, że zjada mi dużo mniej oleju jakieś 0.25L na 1500 km a jeżdżę bardzo ostro i i co weekend v-max do szkoły trasa 200 km Cieszy mnie jeszcze bardziej to że litr obecnego oleju kosztuje 12 zł a za poprzedni płaciłem średnio 35 zł. Ogólnie szukając auta nie byłem przekonany do tego silnika, wolałem 1.8 T jednak uważam, że dobrze zrobiłem, nie myślę o żadnej turbinie, mam prosty silnik i całkiem niezłe osiągi.
  14. Zamierzam wymienic sprezyny na takie jak w linku ponizej http://www.allegro.pl/item845977734_sprezyny_sportowe_fk_audi_a4_8e_35_40_mm.html czy ktos zakladal takie sprezyny do ori amorkow ::
  15. Witam Moze banalne pytanie ale chcialbym wiedziec czym sie róznia te silniki ?? wiem ze FSI ma 150 KM a moj 130.. Chcialbym troszke zwiekszyc moc ale nie wiem jak.... ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...