Skocz do zawartości

puniek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O puniek

Osiągnięcia puniek

0

Reputacja

  1. Ładowanie mam ok, bo od kilku msc. odpinam klemę na dłuższe postoje i nie wyjmuje aku z auta
  2. Dzisiaj pogoda pozwoliła mi na szybko dokonać kilku pomiarów. Jedna rzecz mnie nie pokoi, po wyciągnięciu wszystkich bezpieczników miernik wskazywał pobór 0,015A i raz na dwie sekundy skakał na chwilę do 0,008A. Czy to normalne? Czy gdzieś jeszcze jest jakaś "ukryta" tabliczka z bezpiecznikami? Po włożeniu bezpieczników na górną część tabliczki z bezpiecznikami pobór wzrósł do 0,062A z cyklicznymi chwilowymi skokami do 0.055A. Po włożeniu bezpieczników z dwóch pierwszych rzędów drugiej części tabliczki pobór wzrósł do 0,072A z cyklicznymi skokami do 0,059A. Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie dalej szukać lub ewentualnie która, część tabliczki może odpowiadać za "zjadanie aku"? p.s.: Miałem zamiar kontynuować poszukiwania ale niestety zaczęło się robić coraz ciemniej a drobny deszczyk nie rozpieszczał p.p.s.: Aku roczny Varta Silver czy jakoś tak, sprawdzałem na innym aku i to samo tak wiec myślę, że można go wykluczyć.
  3. Hmm, zastanawiające bo ja nie mam podgrzewanych lusterek... Może w takim razie pójść tym tropem ?
  4. Witam, ostatnio auto zjada mi cały aku w 3-4h postoju. Nie wiem od czego zacząć poszukiwania dla tego na początek sprawdziłem jakie mam błędy: Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 Component: 1.8L R4/5VT G 0001 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Readiness: 0110 1101 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04275 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0712 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 Component: int. Lastmodul RDW 0510 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00041 Shop #: WSC 00672 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 H Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D22 Coding: 00000 Shop #: WSC 19411 WAUZZZ8E92A101534 AUZ6Z0A0202336 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AD Component: Komfortgerát T85 0315 Coding: 06720 Shop #: WSC 63351 5 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147) 62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent 00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4) 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 37-00 - Faulty 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 37-00 - Faulty Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 Component: concert II GRO 0006 Coding: 00203 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 00857 - CD Changer Unit (R41) 49-10 - No Communications - Intermittent 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-10 - Open Circuit - Intermittent End ------------------------------------------------------- Może ma ktoś jakiś pomysł czy któryś z powyższych błędów może mieć związek z rozładowywaniem aku?
  5. Tak dokładnie, potrzebuję czegoś z hakiem więc albo zamienię z kimś body kit na ori i założę hak albo sprzedam auto i kupię inne z hakiem
  6. . Niestety mam za mało wiadomości dla tego piszę to tutaj a nie wystawiam nowego po[mod]i właśnie za to,że próbujesz obejść Regulamin-masz ostrzeżenie[/mod]
  7. Kolejka kolejką... ale kto powiedział, że chcę go sprzedać Dzięki za opinie, co do LED-ów to na początku też byłem zdecydowany je wymienić na ori ale z czasem zaczęły mi się podobać... a i jakość oświetlenia w porównaniu z moją byłą B6 (ori) wg mnie jest lepsza. Myślę, że w realu wyglądają zdecydowanie lepiej niż na foto... no ale to kwestia gustu. Na razie auto zimuje w garażu więc mam czas na podjęcie decyzji...
  8. Własnie na spojlerze na tylnej klapie przeczytałem coś na "H" nie pamiętam teraz co ale jak będę w garażu to sprawdzę i napisze. A kółka zmienię jak dorobię końcówkę na śrubę zabezpieczającą...
  9. Witam! I od razu chwalę się swoim nowym pierdolotem: - 1.8T AVJ 150KM 2001 rok - na zewnątrz pakiet MS HOFFMAN (lub coś na "H") - alu 17' ALUETT - ładny kolor Auto początkowo miało być sprzedane ale ze względu na bdb stan w środku oraz udokumentowany do końca przebieg 160kkm postanowiłem je zostawić na jakiś czas. Niestety auto ma lewą stronę do malowania (czego nie widać na kiepskiej jakości zdjęciach). Podejrzewam, że obtarło o barierkę na autostradzie... Nie planuję zrealizować na aucie wielu modów ale na pewno poważnie myślę nad: - zainstalowaniem pełnego FIS-a i temopmatu - DONE - TIP - może jakiś program - zmiana kółek na ździebko większe A z tych przyziemnych spraw to obowiązkowo do wymiany mam G28 i aku... (DONE) No i oczywiście lakierowanie lewej strony auta... Ponieważ nie przewiduję żeby auto do stopnienia śniegu wyjeżdżało z garażu... nie prędko załaduje nowe, na pewno lepszej jakości zdjęcia. ------------------------------------------------------- Śnieg stopniał no i są fotki:
  10. Oporność między 2 a 3 pinem G28 powinna mieścić się podobno w przedziale 730-1000 Ω. Możesz jeszcze zrobić test ciągłości między 1 i 3 żeby wyeliminować ewentualne zwarcie. W G40 na włączonym zapłonie między 1 a 3 (skrajne piny) powinno być napięcie 4 do 6 V. p.s. U mnie w G28 między 2 a 3 jest 840 Ω a nadal wyskakuje mi błąd G28.
  11. puniek

    Spocik Lubuski :)

    http://www.sadistic.pl/uwazaj-jak-chodzisz-vt38908.htm- najlepsze hamowanie jakie widziałem sorry za OT
  12. Wrzuciłem wszystkie fotki jakie były na aukcji kiedy ją sprzedawałem... Teraz może nie ale wtedy chciałem pokazać że nie bita Aczkolwiek z tego co wiem to najprawdopodobniej w ASO miała wymieniany przedni zderzak, chłodnice i maskę... ale nie dam ręki uciąć bo słyszałem to z ust zainteresowanego kupnem więc równie dobrze mógł to sobie wyssać z palca i powiedzieć żebym zszedł z ceny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...