Skocz do zawartości

wojciech007

Pasjonat
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojciech007

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Ełk

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wojciech007

0

Reputacja

  1. A zatem sprawa wygląda następująco. Kryza z dystansem i otworem 5,5mm siedzi przy samym zaworze i auto nadal szarpie, ale mniej. Jeżdżę tak dwa tygodnie. Myślałem, że otwór nie jest za mały, jednak wczoraj podłączałem się pod sterownik i zapisany jest błąd niskiego przepływu, ale check'a i trybu awaryjnego nie ma. Tak myślę, że może całkowicie zaślepię egr. Jeżeli chodzi o oprogramowanie sterownika A4 i A6 to tego już nie wiem.
  2. Panowie, na chwilę obecną przeniosłem kryzę (9mm) za chłodnicę spalin i auto nie łapie trybu awaryjnego, ale nadal występują szarpania, a zatem faktycznie klapka zaworu zaczepiała o zaślepkę. Dorobiłem dystans 6mm i nową kryzę 5,5mm. Założę to przed egr i jeszcze raz będę wszystko testował. Zapewne ten otwór będzie za mały, ale powoli go powiększę do odpowiedniego rozmiaru. O efektach będę informował. Pozdrawiam.
  3. Jak już wcześniej pisałem, pomiędzy zaślepką, a zaworem zastosowałem uszczelki, więc klapka zaworu na pewno nie zaczepiała o blaszkę. Poniżej zdjęcia jak to wygląda i błąd z VCDS:
  4. Tak zwiększałem i zwiększałem tą średnicę i do jechałem do 16mm, a błąd jak był tak i jest, a razem z nim tryb awaryjny. A zatem w A6 C6 nie da się zaślepić EGR.
  5. Klapka zaworu wykonuje raptem 30st. obrotu, a zatem po założeniu dystansu 5mm na pewno nie haczyła o zaślepkę.
  6. Witam. U mnie w A6 C6 BLB również występuje szarpanie przy delikatnej jeździe przy obrotach 1200-2200. Postanowiłem zaślepić egr. Założyłem zaślepkę z otworem 9mm i ku mojemu zdziwieniu silnik zaczął łapać tryb awaryjny. Wyjąłem blaszkę i zauważyłem, że trzpień zaworu zaczepia o nią. Dzisiaj włożyłem dystans 5mm i ponownie zaślepkę egr i samochód dalej łapie tryb awaryjny. Czy jest taka możliwość, że u mnie nie da się zaślepić zaworu? Może za mały otwór? Ale innym 8mm wystarczało. Błąd w sterowniku jest taki: 16787 - EGR Valve (N18) P0403 - 000 - -Malfunction
  7. Tak nie powinno być i w tym tkwi problem, trzeba sprawdzić wtyczkę i ciągłość przewodów od czujnika prędkości G22. Też o tym myślałem, ale czemu prędkościomierz pokazuje poprawnie prędkość, a w bloku 006 jej nie ma?
  8. Witam. W aucie Audi A6 C5 2.5tdi V6 nie mogę załączyć tempomatu. Sprawdzałem to "cudo" Vagiem i nie zauważyłem żadnych usterek. Na kanale 06 na drugiej pozycji jest 000, na trzeciej 000011, układ pokazuje jak nacisnę fix, a tempomat dalej nie działa. Po naciśnięciu fix jedynka pokazuje się na odpowiedniej pozycji i od razu znika. Podczas jazdy nie pokazuje w blokach wartości mierzonych prędkości pojazdu. Nie wiem czy tak powinno być czy to może w tym jest problem.
  9. Zamieściłem logi BS. Nieszczelności w układzie podciśnienia i dolotowym nie zauważyłem.
  10. To widac. Turbina nie osiaga ustalonego doladowania dlatego to nie jedzie. Tyle to sam zauważyłem, ale czy problem leży w samej turbinie czy to może przepływomierz?
  11. Witam. Proszę o analizę logów. Auto świeżo kupione. Jak dla mnie nie ma mocy. Nie wchodzi też powyżej 4000-4200obrotów. Logi basic settings: Logi dynamiczne:
  12. Witam! Śmierdzi mi trochę skarpetkami w aucie. Należy zatem odgrzybić klimatyzację i to jest oczywiste. Ponieważ nie działa mi wentylator i zamierzam go wymienić, to przy okazji będę miał wyjęty parownik. I tutaj kilka moich pytań: 1. Czy wymyć parownik jakimś płynem i potem odgrzybić preparatem czy tylko sam preparat, a może bez preparatu? 2. Czy po odgrzybieniu parownika muszę pryskać jeszcze preparatem w kratki? Jeżeli tak to czy pryskać w kanały od środka czy założyć nowy wentylator i dać mu rozpryskać środek do odgrzybiania po kanałach? 3. Wyczytałem, że dobre środki to: Bardhal, Wynn's, Liquy Moly, Kent i Wigam. Polecicie jakieś jeszcze, bo nie wiem co dostanę w sklepie?
  13. Ja swoj problem rozwiązałem. Kolego napisz dokladnie o jakie auto u Ciebie chodzi. Sprawdź czy ze sprężarki wychodzą dwa czy jeden przewód? Jeżeli wychodzą dwa, to masz sprężarkę z czujnikiem obrotów i być może, że to on jest zepsuty. Żeby to naprawić wystarczy wyłączyć ten czujnik komputerowo. Czekam na odpowiedź.
  14. Witam Diagnozowałem ostatnio Passata B4 Vag-Comem 3.11 i przy próbie diagnozy ABS wyskakiwał błąd "Too many communication errors". Wiem, że jeżeli interfejs jest na USB to trzeba zmieniać parametry w ustawieniach portu, ale dlaczego błąd ten występuje na typowym porcie RS232??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...