Skocz do zawartości

bimmer

Pasjonat
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bimmer

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bimmer

0

Reputacja

  1. Jk w temacie..zaczęło się od niemożliwości otworzenia tylnej klapy po rozebraniu i sprawdzeniu mikrostyku klamki okazuje się, że jest on ok., wymiana blaszki w silniczku siłownika tez nie pomogła..po jakimś czasie, a dokładniej po umyciu auta pokazuje się nowy problem FIS nie widzi otwartych drzwi zarówno przednich jak i tylnych prawej strony...pomimo, że przód na jakiś czas załącza i na FISIe widać to tył jest zepsuty na dobre...do tego dochodzi kolejny problem...po podstawieniu do mechanika auto nie zapala, świeca się zegary,wskaźniki poziomu paliwa i temperatury wskazują jak przy przekręconym zapłonie,pomimo tego,że klucze są wyjętę, a auto zgaszone..odpięcie akumulatora w tej kwestii pomogło auto zapaliło,ale problem klapy i drzwi pozostał...Jeżeli ktoś może pomóc będę wdzięczny...
  2. tak się tez domyślam,zamierzam wyregulować instalkę od tego filtra,jeżeli nie pomoże wsadzam zwykły filtr papierowy i po sprawie.
  3. Pytanie jak w tytule czy filtr k&n przy aucie z instalacja gazową będzie/może powodować zwiększone spalanie gazu..po założeniu filtra do 1.8 turbo quattro silnik amb 170 km spalanie wzrosło..czy przyczyna tego stanu rzeczy może być zwiększona dawka powietrza i tym samym rekompensowanie mieszanki większa dawką paliwa...Dodam, że po zainstalowaniu filtra zapalił się na krótko check,ale po jakimś czasie zgasł, ale instalacja nie była dostrajana po założeniu filtra..Proszę o podpowiedź.
  4. Koledzy może mi doradzicie co robić? W moim autku jak nadejdą mrozy zapala się check engine...i jak do tej pory to zawsze z powodu mieszanki...Po jakimś czasie check wygasza się sam. Czy ktoś jest w stanie podpowiedziecieć mi corobić? Czy jeździć z taka przypadłością czy ustawiać do tej pory aż będzie dobrze? Kumplowi w toyocie robiło się to samo,ale po wgraniu map na nowo jest dobrze....???? [mod]Kolejny wątek bez prefixa odrazu poleci do kosza[/mod]
  5. mi jara miedzy 14-15 lato jesień,a zimą do 17...z tymże zimą zawsze zapala mi się check i po paru dniach jazdy gaśnie...przy okazji może ktoś wie więcej na ten temat..wywala check'a z uwagi na mieszankę...muszę chyba podjechać do gazownika.Czy wystarczy ustawić mieszankę czy np. wgrywać mapy na nowo? A propos spalania to nie wierzę kłamczuchom i pseudo znawcom, ze quattro pali mniej więcej to samo co napęd na jedną oś...głupota do granic...chla więcej i wszystko w temacie..to jest napęd i opory...chyba, że ktoś ma tylko quattro na atrapie...pozdrawiam... [br]Dopisany: 21 Grudzień 2010, 12:38_________________________________________________spalanie oczywiście tylko wmieście trasy nie biorę pod uwagę...robię więcej miasta jak trasy...
  6. bimmer

    [B6 AMB] Nawiew ostro grzeje

    Do nobile...tak klime moge wlaczyc i dmucha zimnym...ale jjak wlacze grzanie to od razu piecze....
  7. Panowie mam problem z powodu zbytniego grzania nawiewu w mojej audi...A mianowicie chodzi o to, ze nawet jak nastawię nawiew na 18 stopni to wali goracym jak przy 25...i nic nie moge z tym zrobic jest lekka lipa,bo jesienia w aucie robi sie sauna i jest zbyt goraco....Kiedys pisalem na forum i ktos wspomnial o opcji ustawienia otwarcia klap w kompie...Czy ktos orientuje sie gdzie i jak tego szukac? Prosze o powazne odpowiedzi...
  8. Zakładaj i sie nie zastanawiaj...masz prosty motor,dobry do gazu ja jeżdżę na gazie w uturbionym silniku i jest puki co ok. Także wcale bym sie nie zastanawiał tylko wkładał....Każde tankowanie odczuwasz w kieszeni i to jest fajne a czy się będzie zwracał rok czy dwa to tylko czcze gadanie....Każdy liczy wylicza i nic z tego nie wychodzi..zainwestuj i potem licz,ale wierz mi, że nie będziesz tego robił..po prostu będziesz jeździł...pozdrawiam.
  9. Czy ktos może sie orientuje co mogłoby być przyczyna brzęczenia tłumika końcowego (jednego z dwóch)....z tego co sie orientowałem to po jakims czasie problem ustaję...może z uwagi na tempoereturę jakiej tłumik dostaje po jakims czasie? Mieliście z tm jakieś doświadczenie? Prosiłbym o pomoc. We własnym zakresie będę próbował jeszcze dojść co to może być,ale każda ułatwiająca życie podpowiedź mile widziana..dzieki
  10. Wiem, ze watek był niejednokrotnie poruszany,ale nie znalazłem odpowiedzi, czy czerwony płyn mobil atf 320 nadaje sie na dolewkę do audiczi gdzie powinien byc zastosowany mineralny G 002? Wcisnieto mi ten plyn twierdzac ze jest dobry, ale przed dolaniem zastanowił mnie kolor..no i zacząłem dochodzić..Proszę o odpowiedź...
  11. ok jak zmienię olej to napiszę czy coś drgnęło w kierunku polepszenia. [br]Dopisany: 07 Grudzień 2009, 09:11_________________________________________________A propos możecie doradzić jaki olej? Planuje kupic castrol gl4/gl5 chyba TAf-x jak sie nie mylę...Ile go może wchodzic?
  12. dzieki tak myslałem,że trzeba zacząć od oleju
  13. Nie wiem czemu,ale zawsze na zimnym silniku ciężko mi wchodzi jedynka...Kiedys podobna sytuacje miałem w starej B# i była to wina oleju,czy tutaj może byc podobnie? NIc nie zgrzyta nie skrzypi...po prostu ciężko sie wkłada jedynke...proszę o odpowiedź co to może być...
  14. bimmer

    [B6 AMG] Grzeje jak w piekle

    szczerze to jezdżę po mieście i to krótkie odcinki,ale muszę zwrócić uwagę na trasie czy będzie non stop grzało czy po dogrzaniu wnetrza ustąpi...Ale dobrze, że podpowiadasz,bo bym kombionował od tyłu a jednak puki co łatwiej poobserwoać...nara
  15. bimmer

    [B6 AMG] Grzeje jak w piekle

    No właśnie wczoraj dzwoniłem do mechaniora,ale on nigdy tego nie robił i dalej problem pozostaje nierozwiązany...Kontynuujemy wątek dalej może coś się jednak da zrobić... Może jednak VAG tylko co dalej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...