Skocz do zawartości

nazarAudi

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nazarAudi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nazarAudi

0

Reputacja

  1. Pytanie tak jak wyżej. Problem zaczął się nie dawno, Samochód pracuję jak traktor, na Vag pokazało, że wypada zapłon z 4 cylindrów... Wcześniej dało się jeździć, bo jak pomału się przyśpieszało to bylo w miarę, a teraz już non stop... Jakieś pomysły ??
  2. nazarAudi

    Swap 2.0 na 1.8 T

    Zastanawiałem się nad kupnem Anglika z silnikiem 1.8T ze skórą można za 6tyś wyrwac a resztę części też można opylic, inwestycja droga bo trzeba kapitał miec od razu ale po jakimś czasie się zwróci bo częsci się opchnie
  3. nazarAudi

    Swap 2.0 na 1.8 T

    A ponoć słyszałem, że te 1.8T mają problemy z głowicą i olejeniem?? Prawda to do tych co mają te silniki głównie te pytanie A i jeszcze z ciekawości a jak gaz znosi ten silniczek ??
  4. nazarAudi

    Swap 2.0 na 1.8 T

    Dojscia mam dobre tak Ci powiem, więc bubla raczej nie powinienem wstawic zycie pokaże
  5. nazarAudi

    Swap 2.0 na 1.8 T

    Szkoda mi sprzedawac bo mam pod RS4 zrobione, wole silniczek zmienić to moze bede mial spokoj z olejem... A ktory 1.8T jest najmniej awaryjny?? Chodzi o model bo troche ich jest
  6. nazarAudi

    Swap 2.0 na 1.8 T

    Silnik z osprzetem i z wiazkami i skrzynia 6 mozna znalezc za max 3500 Mi chodzi czy on wlezie bo ten 2.0 ALT juz mnie dobija psychicznie...
  7. nazarAudi

    Swap 2.0 na 1.8 T

    Witam Nie wiem czy umieściłem w dobrym dziale, jak tak to przepraszam. Pytanie tak jak w temacie robił ktoś może to i czy się opłaca??
  8. Adresu Ci nie podam bo inne województwo, ale mam gaz BRC i polecam. Firma Czakram wiec wpisz w google i znajdzie
  9. Podpięte, problem rozwiązany, padła cewka zapłonowa
  10. Wiatm MAm taki problem, dziś rano odpaliłem samochód wszystko normalnie, po przejechaniu paru kilometrów przełączyło mi się na gaz i tu zdziwienie, zaczął szarpac(z dużą częstoliwością) i check engine migał, po przełączeniu na benzynę wszystko znowu wracało do normy. I tak parę razy włączałem i wyłączałem na gaz i bez zmian szarpie i miga check a na benzynie normalnie all.
  11. Kolego nie marnuj kasy w remont silnika, ja wydałem ponad 2000 zł i nic jak i brało to i bierzę dalej A pomyśł ile litrów oleju mógłbym za to kupic. Teraz myślę na sportowy olej zmienic 10w60 bo jest gęstszy bo już mam najechane grubo ponad 200 tyś.
  12. tez jestem ciekaw dlaczego ?? Przeciez olej musi spłynąc z powrotem a wątkie czy po 10 min tak sie stania, ale ja tam sie nieznam i tylko glosno mysle
  13. Lekki luz był nie mowie ze latały na boki, jak wymieniac tloki to lepeij juz by silnik kupic... Nie nie ruszane bo byly w dobrym stanie. Po remoncie mam na dzien dzisiejszy 900 z kawalkiem. Roznie bywalo przed remontem, jak w trasie to duzo, raz mi sie nawet zdazylo po przejechaniu 200km dolac od min do max.. a raz prawie 1000 zrobilem i dopiero dolewalem od min do max oczywiscie... A teraz juz dolalem 0,5L po 500km i po 800km wyskoczylo min, ale ku memu zdziwieniu postal no i na drugi dzien sprawdzam miarke i patrze polowa... to narazie po remoncie 0,8L juz zalalem oleju, doleweczka.
  14. Na prośbę ,,michass,, umieszczam odpowiedzi na pytania, które może pomogą załatwic problem z tym pięknym silnikiem i olejem Pierścienie które wstawiłem były załatwiane z serwisu z Niemiec,konkretnie nie wiem czy oryginały czy jakieś Niemieckie zamienniki, musiałbym zapytac mechanika,jeśli chodzi o te które siedziały to były oryginalne. Jeśłi chodzi o próbę olejową to nie robiłem,a jeśli chodzi o ciśnienie to sprawdzałem przed remontem to było na każdym inne o 8 do 11 zależy na którym cylindrze. Głowice oddałem do zakładu to mówili że nie jest w złym stanie i fabryczne rzeczy jeszcze widac, jeśli chodzi o przebieg. Głowice mi spasowali i szlif zrobili i uszczlniacze zaworowe powymieniali,a i jeszcze uszczelke pod głowice tez zmieniłem. Tłoki sam widziałem to normalnie nagar można było palcem zdzierac,był zalepiony częśc zaworów, pierścienie były przyklejone nagarem to mówił że ledwo ściągnął gładź cylindrów prezentowała się dobrze, tłoki miały lekkie luzy, bo jak zalał benzyny na nie to po szybkim czasie już jej nie było. Jeździłem na Mobilu 10w40a a teraz mam zalany Shell HX7 10w40, ale zastanawiam się nad zalanie 10w60, może w jakimś stopniu coś pomoże. Chyba tyle jakby co to pytac A i jade we wtorek odmę sprawdzic bo może zapchana jest to dam znac co i jak. :gwizdanie:
  15. A nie pisze ile decybeli wytwarza To bedziesz miał problem z głowy :gwizdanie:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...