Jump to content

Marciol

Pasjonat
  • Content Count

    305
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6

About Marciol

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Bielsko Biała

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok nieaktualne bylem zbyt delikatny
  2. Czesc Probuje wymienic zarowki z tylu ale za cholere nie moge zdjac lampy z zaczepów, śruba odkrecona kreci sie w kolo juz wiec nie widze juz nic innego do odkrecenia a lampa jak siedziala tak siedzi, na filmikach widze ze po odkreceniu lekko schodzi a ja ciagne zapieram sie i nic. Ktoś podpowie o co chodzi? Bo mnie juz krew zalewa z nerwów. Śruba chyba nie oryginalna gdyz to krzyzak zwykly Druga ma 6kątna srube chyba 10tke zaraz sprobuje te drugą wyjac
  3. Hmm skoro aż tyle by to kosztowało to może faktycznie bez sensu. Kurcze a szkoda.. głównie przez koszta lpg i fakt że mam zdrowe 1.8t zaczął mnie interesować swap, chociaż zanim ja będę niunie zmieniać to też może technologia pójdzie do przodu i będzie to bardziej osiągalne.
  4. Dla mnie to mała różnica czy jest bardziej czy mniej rozwojowy ,nie robię setek kilometrów rocznie ani nawet przez 5 lat ,jeżdzę lokalnie lub mniej lokalnie więc ten parch po remoncie zeswapowany do nowej budy wystarczyłby mi. Ma jakieś 260 - klękł tak jak mówisz ,chociaż nie zdziwie się jeśli faktycznie ma dużo więcej niż 260 ale nieważne.. Więc wyremontowałem i nigdy w życiu następnych 250 nie zrobie więc o mnie za mnie Przynajmniej LPG bez zmian. @luk330 Tylko po co miałbym remontować kolejną niespodziankę skoro mógłbym włożyć zdrowe serce po remoncie o które, cały czas dbam, więc równie dobrze mógłbym kupić B8 z zakatowanym silnikiem, swap i o silnik nie musiałbym się martwić. Wszystko fajnie tylko kwestia finasowa i czy są jakieś problemy przy takim swapie.
  5. Chyba że tak, mam hopla na punkcie wszelakich dziwnych dźwiękó w aucie. Dzięki
  6. Czyli nie ma sie czym przejmować, Okej. Dzięki za rozwianie wątpliwości Jest jeszcze jeden dźwięk który, mnie zastanawia.. Otóż po całej nocy postoju rano zapalam i przez pierwszą sekundę, może 1,5sek słychać taki głośny terkot jak by łańcuch o plastik ale to dosłownie sekunda i jest wszystko wporządku. Więc zapytam jeszcze o to, czy to normalne? (Mogę to jutro nagrać jak coś)
  7. Na tym filmiku można wychwycić dwa dźwięki, jeden taki jak by metaliczny i drugi taki terkocący i właśnie u mnie występuje ten drugi terkotanie, brzmi bardzo podobnie jak u mnie. Hmm okej czyli to pasek, ale czy to jest nieprawidłowa praca ? Na coś to wpływa? Czy po prostu "ten typ tak ma" i nie ma się czym martwić?
  8. Dokladnie, tak dziwnie terkota stuka czy jak to zwał ,właśnie o to chodzi. Czyli mozna wnioskowac ze to wtryski i raczej sie kończą?
  9. Hej, ostatnimi czasy zaniepokoił mnie taki dźwiek jak na filmie ,nie wiem czy to dobrze słychać, takie jak by terkotanie, z kabiny brzmi jak by rezonował jakiś plastik. Ogólnie wszystko działa jak należy Wiem że to wróżenie z fusow 20191030_161352.mp4
  10. Dzięki Co sądzisz o kosmetykach RRC ? Jedyny kosmetyk jaki mam to Wheel Geel ,dlatego się zastanawiam, mają również Interior
  11. Powiedz mi tym qd do wnętrza mogę również bez problemu lecieć szyby ? czy lepiej APC ? Pisząc post mówiąc "szyby" miałem na myśli oczywiście szyby od wewnątrz. Rozumiem, w takim razie zaopatrzę się również w wodę destylowaną.
  12. Nie tyle co oszczędność co brak rąk. Nie chcę chodzić do samochodu z siatką kosmetyków do szyby czołowej to do lewej przedniej co innego do tylnej prawej co innego ,do plastiku co innego. Potem 20 buteleczek nieść, troche uciążliwe, aż takim pedantem też nie jestem żeby wszystko się świeciło, wystarczy że będzie czyste. Oświecisz mnie dlaczego ta woda destylowana ?
  13. Umyć, nie zmoczyć Jakaś konkretna firma?
  14. Cześć, szybkie pytanie Istnieje jakiś środek którym bez problemu mogę umyć szyby ,kokpit i zarówno też fotele? Coś prostego w użyciu?
  15. Masz więcej info o nich ? W sensie sprawdzone źródło z dobrymi LEDami ? W ogóle zaślepka lampy od tyłu się zamknie ? Gdyż wiem że te żarówki LEDowe są jakies takie większe Hmm u mnie w Soczewce pewnie będzie to mniej rozproszone. Jak w deszczu ?
×
×
  • Create New...