Skocz do zawartości

Audi BFB 1.8 T 163KM

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Audi BFB 1.8 T 163KM

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Belgia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Audi BFB 1.8 T 163KM

1

Reputacja

  1. Siemanko grupowicze poszukuje w necie szpilek głowicy ARP silnik BFB ale nie moge nic znaleźć pasującego:( Może ktoś z was kupował też kupował i ma jakiś namiar firme gdzie moge zamowic cos takiego. Pozdrawiam
  2. Dziekuje bardzo za odpowiedź zaraz do nich napisze.
  3. Siemanko mam pytanie musze wymienić uszczelke głowicy. Mam auto troche podkręcone i koleś który to robił założył uszczelke 1,5mm około (teraz ma tyle po pomiarach) standard to 1,35mm. Orientuje się ktoś gdzie moge kupić coś podobnej grubości 1,5 mm bo z ziomkiem który to robił nie ma kontaktu. Może wie ktoś co to za uszczelka była włożona? Pozdrawiam wszystkich miłego dzionka.
  4. Zależy jak mocno użyjesz prawej nogi ale fakt ze na dobrych oponach przyjemnie się jeździ. Przód mam 225x40r18, tył 235x40r18 zrobiony naciąg na japan racing.
  5. Też myślałem nad tym ale chyba to byla by większą investycja niz przewiduję jeszcze na ten projekt
  6. Teraz posiadam 250 HP ale wiadomo w miare jedzenia apetyt rośnie? Moze robil ktoś ponad 300 lub 400 i mógłby wspomóc swoją wiedzą. Pozdrawiam.
  7. Juz standardowe cewki Beru zamowilem wczoraj i swiece ngk prf7q bo juz zaczyna szarpac wymienie wszystko i zobaczę jaki będzie efekt. Czekam na przesyłkę dzięki za info z tymi cewkami. Pozdrawiam
  8. Spróbuję najpierw te zimniejsze swiece, skoro cewki wytrzymują w projektach do 350 więc to nie wina cewek. Dzięki za pomoc panowie
  9. Też Beru, tylko ze one byly dobre do 163km fabryczych ale sa podobno jakieś mocniejszexo wtrzymuja dluzej. Na beru dobrze sie sprawują do 8-10tys potem zaczyna sie delikatny spadek mocy i szarpanie
  10. Mam silnik BFB skrecony na 240 koni cewki zaplonowe szybko sie kończą podobno są jakieś mocniejsze z AudiTT może ktoś coś wie na ten temat? Dzięki pozdrawiam
  11. Ja trochę z innej beczki mam podkręcony BFB na 240 koni i cewki oryginalne strasznie szybko sie kończą potrzebuje coś wytrzymalszego podobno pasują jakieś z audiTT z adapterami. Wie ktos coś w tym temacie? Dzięki pozdrawiam
  12. grabek800 Miałem ten sam problem z falowaniem obrotów, wyczyscilem przepustnice na chwilę dało to rezultat dopiero po wymianie przepływomierza falowaniem zniknęło. Niestety też mam problem z tym spadkiem mocy cewki i świece nowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...