Skocz do zawartości

Arek956

Pasjonat
  • Postów

    262
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Arek956

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Ząbki/Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Arek956

2

Reputacja

  1. Wydaje mi się, że to nie jest ori rozwiązanie, w dodatku jest to do jakiegoś starszego modelu iphone Ale luzik,jutro pewnie będę przy aucie to zrobię foto i przy okazji trochę zaktualizuje temat bo wleciały złote zaciski
  2. żyje i jak widać ma się całkiem nie najgorzej Tak się własnie zastanawiałem czy po takiej przerwie i odejściu starej gwardii forum będzie ktoś kto pamięta jeszcze to auto i jednak się okazuje wciąż jest rozpoznawalne
  3. Zderzak jest chyba zwyczajnie podcięty ale dokładnie nie wiem bo robił to poprzedni właściciel, ale wygląda bardzo ok potem wrzucę jakieś foto z bliska
  4. Jest taki plan ale jeszcze kilka detali chciałbym ogarnąć typu ducktail z tyłu Fakt ciężko uchwycić na zdj wklęsłość tej felgi, na żywo wygląda zdecydowanie lepiej niż na zdjęciach
  5. Końcówki zostają takie jakie są, tak mi się podoba, w czerni całkowicie znikną Ledy z czasem pewnie wrzucę ale póki co nie razi mnie to jakoś strasznie w oczy. Kupiłem ledy do halogenów ale sypały błędem więc wróciły zwykłe żarówki. Dokładnego setupu zawieszenia nie pamiętam, na pewno sprężyny są Weiteca i jest zdecydowanie niżej i przy okazji twardo Guzikiem tylko odpalam, gaszę klasycznie kluczykiem
  6. Witam, W zasadzie w związku z tym, że auto kupiłem w takim setupie o jakim marzyłem nie planowałem zakładać tematu ale aktualnie w związku z większą ilością wolnego czasu postanowiłem, że pokażę swoje auto tak żeby był po nim jakiś ślad tu na forum i kontynuacja poprzedniego tematu a przy okazji pokazać, że auto nie poszło na żyletki i ma się dobrze . Samochód powinni kojarzyć starzy wyjadacze forum gdyż ma dość bogatą historię na forum Auto posiadam 4 lata i zostało kupione od użytkownika adamooo Jako, że auto na forum miało dość obszerną historię podrzucam link do poprzedniego tematu o aucie: https://a4-klub.pl/topic/32017-b6-awx-rs4-diesel-edition/#comments Auto to A4 B6 z 1.9tdi i napędem quattro.Rok produkcji 2001. Ciekawostką jest zmieniony słupek silnika AWX na BLT (pochodna poprzecznego ASZ z Audi A3) i na dzień dzisiejszy legitymuje się przebiegiem jedynie 75k km W samochodzie po kupnie było do zrobienia kilka kwestii elektrycznych i drobne poprawki lakiernicze ale to już ogarnięte i aktualnie wszystko jest na swoim miejscu.Prócz tego musiałem zająć się zakupem audio gdyż samochód kupiłem bez car-audio które było warte kilka tyś zł i przy kupnie nie wystarczyło na nie budżetu A więc w chwili obecnej siedzi Bose + póki co radio 2din z seata exeo. W moim posiadniu auto zmieniło trochę setup silnikowy mimo, że było już grzebane i moc nie była seryjna aktualnie jest tak: - Turbo GTB2056VK - Nowy Fmic - regenerowane pompki AL z większą wydajnością - sprzęgło BRD + kevlar (skrzynia biegów 6biegowa z 2.0tdi 170km) Na tą chwilę auto generuje 220km i okolice 460nm (dokładnych wartości niestety już nie pamiętam bo wydruk z wynikiem gdzieś mi się zapodział) Auto wystrojone dosyć skromnie ale takie było założenie bo na obecnym setupie 240km byłoby osiągalne ale na aktualnych wartościach jest po prostu bezpieczniej Auto wystrojone oczywiście u Maćka w EDC-Tuning. Z modów i wyposażenia (jest tego trochę więc pewnie i tak coś pominę) zewnętrznie: - Pełny pakiet s-line + listwy drzwiowe z S4 - bixenon - felgi 19" ori z RS4 o parametrach 9J i ET29 - hamulce s4 345/300 - końcówki wydechu rs4 - grille przód S4 Wewnątrz: - luterko wsteczne fotochrom z kompasem - podsufitka z alcantary - Recaro z RS4 + boczki ( w full specyfikacji, el.regulowane z pamięcią,szufladkami pod siedzeniami,cupholder z tyłu, grzany przód i tył) - rolety tylnych szyb - kierownia TT-RS + multifunckja - tempomat - gałka biegów ori RS4 - tylna roleta -dekory carbon - Guzik start engine z RS4, - Webasto - tarcze zegarów RS4 + kolor fis - lusterka fotochrom z diodami podświetlającymi przestrzeń wokół auta + obniżające się lusterko prawe po wbiciu wstecznego - czujnik zmierzchu/deszczu - lampki ambiente przód i tył - pełny pakiet oświetlenia (przestrzeń nóg, klamki itd.) - klimatyzowany schowek, złącze do ładowania tel. w podłokietniku - tweetery na słupkach przednich Focal - całe auto wygłuszone matami dynamat (dach,drzwi,nadkola tylne,bagażnik etc.) - Przyciemnione szyby - Szyba czołowa z b7 podgrzewana i z filtrem UV - Nakładki na pedały z RS4, dźwignia ręcznego pikowana skóra z RS - ori kamera cofania w tylnej blendzie ( aktualnie nie podłączona ze względu na zwykłe radio 2din z Seata exeo) - i wiele innych o których zapewne zapomniałem. Oczywistych elementów wyposażenia typu abs,esp czy el.lusterka i szyby nie wymieniam bo to seryjne wyposażenie w każdej B6 Plany? W zasadzie to jakiś większych brak, regularnie dbam o auto żeby zachować je w dobrej kondycji ewentualnie jakieś drobiazgi typu rns-e do którego przymierzam się już kilka razy ale czas pokaże co mi do głowy strzeli Auto obecnie prezentuje się tak
  7. Panowie mam pytanie, czy w waszych androidach widać różnicę w kolorze ramki radia a klimatronika/cupholder? Pytam bo mam cholerną chęć skusić się na ta zabawkę ale na kilku zdjęciach/filmikach zauważyłem, że radia są w kolorze czarnym podczas gdy klimatronik i cala reszta w B6 mają lekko szarą poświatę i już wiem, że cholernie by mnie to drażniło. Czy faktycznie to się aż tak różni? Wrzucam filmik na którym widać o co dokładnie mi chodzi na samej miniaturce widać już drastyczną różnicę w kolorze a na filmiku od 14:35
  8. No właśnie myślę czy by nie powołać rzeczoznawcy z PZMOT-u, który w ewentualnym kosztorysie mógłby jakoś ująć to, że zmiany dokonane w samochodzie mają wpływ na podniesienie jego wartości co uniknęłoby szkody całkowitej. A co w przypadku szkody całkowitej? Wyliczają mi koszta naprawy załóżmy na 10k zł, wyceniają wartość wraku i wypłacają mi różnice między wartością "wraku" a kwotą naprawy? Sorry, że tyle na pozór głupich pytań ale to pierwsza moja jakakolwiek szkoda w życiu więc mam z tym styczność pierwszy raz
  9. Hak64 jestem po oględzinach rzeczoznawcy, oczywiście wstępna wycena jest śmieszna a ponadto z tego co widzę wskazane są elementy ze zwykłej wersji a nie s-line do tego w zamiennikach, które do zwykłej wersji występują a do s-line nie, mimo,że x razy powtarzałem rzeczoznawcy o tym,że auto jest w takiej wersji.Tak samo jak zamiennik lampy do wersj z żarówką h7, fabrycznie miałem xenon a teraz mam bixenon.Jak myślisz sporządzać jakieś odwołanie i ewentualnie co im w takim odwołaniu napisać? Oczywiście pozostałe elementy typu grill górny i dolny, kratka halogenu również jest od zwykłej wersji gdzie obydwa grille z przodu mam od s4 a z tego co widzę, to w dodatku jedyna część wskazana w oryginale to zderzak który i tak się nie zgadza bo to zderzak s4 a ja mam zderzak s-line (pominę już fakt,że zderzak w aso wycenili na 1549zł a po szybkim tel do znajomego który pracuje w vw okazało się, że kosztuje 2473,22zł). Z rzeczy które mnie jeszcze nie pokoją to maska została zakwalifikowana do naprawy i ponownego lakierowania a teraz mam ori maskę w ori lakierze i chciałbym żeby tak pozostało a nie prostować tą u przysłowiowego Mietka w szopie i malować ponownie.
  10. No rozumiem a jest jakiś sposób żeby to ogarnąć? Podejrzewam, że nawet gdybym to ja zakładał pakiet s-line to żadnych faktur/rachunków bym na to nie miał bo takie części z reguły kupuje się na allegro/olx i wtedy człowiek o tym nie myśli żeby trzymać jakieś potwierdzenia bo często zwyczajnie ich się nie dostaję kupując graty np. z anglika który był przeznaczony na części tak jak ja kupowałem kierownicę i navi to żadnych potwierdzeń na to nie mam ? Edit: ogarnąłem mechanika,zaraz będe tarabanił do rzeczoznawcy, że chce zdjąć zderzak u mechanika
  11. Tu mam wstępną wycenę od znajomego pod kątem cen poszczególnych części: Wycena-S4.pdf
  12. Rozumiem, to w takim razie może faktycznie lepiej będzie przedzwonić do mechanika i się umówić na zdjęcie zderzaka. Źle się zrozumieliśmy chyba, nie chcę zarobić na szkodzie tylko uzyskać kwotę która faktycznie pozwoli na ogarnięcie tego na takich cześciach jakich są teraz to, że nie ja je montowalem tylko poprzedni właściciel chyba niewiele tu wnosi bo to oczywiste, że za auto z pozmienianymi elementami musialem więcej zapłacić niż za gołą serie Więc to nie kwestia zdobycia łatwego hajsu co po prostu naprawienia tego zgodnie ze sztuką na ori elementach bo takie teraz są na aucie a kosztują one krocie jako elementy nowe, znajomy ogarnął mi wstępną kalkulację i wychodzi około 10k zł
  13. Tylko szkody na zderzaku są na tyle małe, że ryzyko że coś pod spodem jest uszkodzone jest bardzo małe Z tymi potwierdzeniami to nie wiem jak to za bardzo ugryźć bo wszystkie te elementy typu lampy, zderzak itd. montował jeszcze poprzedni właściciel wiele lat temu, ja już kupiłem auto tak pomodzone
  14. Na wizytę rzeczoznawcy jestem umówiony na jutro rano więc z tym zdjęciem zderzaka może być ciężko ? Powiedz mi tylko proszę czy ewentualne przeróbki w aucie mogą mieć wpływ na jakieś ich ewentualne nieprzyznanie odszkodowania? Konkretnie mam tu na mysli felgi, mam założone 19" z rs4 b7 i koła są tak na pograniczu legalności (wystają poza obrys auta ale minimalnie) policja nigdy się tego nie czepiała no i mam lekko przyciemnione szyby z przodu i z szybami to wiele nie zrobie ale zastanawiam się czy nie założyć kół z a4-ki ojca
  15. Witam, W zeszłym tyg przytrafiła mi się niemiła akcja, pan cofając nie zauważył mnie i wjechał w mój przód. Oświadczenie spisane, szkoda zgłoszona i tu rodzi się pytanie. Moje auto to a4 b6 w wersji s-line oprócz tego dołożone obydwa grille od s4 (górny i dolny). Uszkodzenia w aucie nie są duże bo uszkodzony jest zderzak, delikatnie maska się cofnęła, grill i lampa jest lekko uszkodzona. Dzwonił do mnie Pan z Warty, podałem mu nr vin, wysłał maila abym podesłał zdj uszkodzeń i zaproponował mi kwotę 3100zł na podstawie zdjęć. Oczywiście nie zgodziłem się na taką kwotę a więc teraz czekam na przyjazd rzeczoznawcy. Moje pytanie jest następujące, jak wspomniałem wyżej auto ma pakiet s-line, lampy bixenon z przodu i obydwa grille od s4 i tu rodzi się problem. Wszystkie te elementy były dokładane. Wg nr vin wychodzi zwykła wersja z xenonem a nie bixenonem. Czy ubezpieczalnia brała pod uwagę części od zwyklej wersji czy s-line? Auto jest w rewelacyjnym stanie, i nie ukrywam, że nie chciałbym go naprawiać po łebkach tylko zrobić to porządnie. Robiłem wstępne rozeznanie i w aso sama lampa bixenon kosztuje ponad 3 tyś zł i nie wiem na co się przygotować jak przyjedzie rzeczoznawca ewentualnie jak wyrwać satysfakcjonującą mnie kwotę na naprawę bo nie ukrywam, że jeśli teraz mam ori lampę to na taką chciałbym zmienić a nie jakiś zamiennik typu depo czy tyc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...