Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Zastąpienie koła dwumasowego - wasze opinie


antonio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, wydaje mi się, że u mnie kończy się sprzęgło i dwumas (jadąc daje mu gaz w podłogę to trzęsie trochę dzwignię zmiany biegów i tak jakby troszkę autko wpadało w wibracje szczególnie w upalne dni). Doradźcie którą opcję wybrać :confused4:

1 opcja: 1.499 PLN

b327c72f7d6d1b02.jpg

b327c72f7d6d1b02.jpg

68c8b0efc9b7e1dc.jpg

68c8b0efc9b7e1dc.jpg

2 opcja: 1.789 PLN dwumasa + tarcza, docisk, łożysko

ed79eb5be51c41d0.jpg

ed79eb5be51c41d0.jpg

b198697baabf88dd.jpg

b198697baabf88dd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniasz oryginalny dwu-mas jak myślisz ile wytrzyma nowy...pewnie sporo.

Więc po co się bawić w zwykłe sprzęgło,które rozleci się bardzo szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no myślę, że nowy dwumas wytrzyma napewno okres który będę miał to B6

narazie nie wymieniam, jest jeszcze OK, jak już to na jesień bo teraz nie mam czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no myślę, że nowy dwumas wytrzyma napewno okres który będę miał to B6

narazie nie wymieniam, jest jeszcze OK, jak już to na jesień bo teraz nie mam czasu

Ja bym sobie to odpuścił i założył komplet LUK-a z kołem dwumasowym. Moje koło przejechało 200 tkm i może na upartego dalej mogło jeździć bo nie miało żadnych luzów ale sam tego bez obciążenia nie jesteś wstanie stwierdzić. Po założeniu nowego koła zauważyłem znaczną poprawę kultury pracy silnika. Poprzednio odgłos jego pracy wskazywał na nierówną pracę na biegu jałowym obecnie pracuje równo. Osobiście myślę, że problem koła tak jak wahaczy jest wyolbrzymiony a jedynym minusem jest jego cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sobie to odpuścił i założył komplet LUK-a z kołem dwumasowym. Moje koło przejechało 200 tkm i może na upartego dalej mogło jeździć bo nie miało żadnych luzów ale sam tego bez obciążenia nie jesteś wstanie stwierdzić. Po założeniu nowego koła zauważyłem znaczną poprawę kultury pracy silnika. Poprzednio odgłos jego pracy wskazywał na nierówną pracę na biegu jałowym obecnie pracuje równo. Osobiście myślę, że problem koła tak jak wahaczy jest wyolbrzymiony a jedynym minusem jest jego cena.

nie do konca , ja wlasnie wymienilem dwumas na jednomas i okazalo sie ze w aucie o przebiegu 75 tys ( z cego ja zrobilem 25 ) jest juz wyrabany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sobie to odpuścił i założył komplet LUK-a z kołem dwumasowym. Moje koło przejechało 200 tkm i może na upartego dalej mogło jeździć bo nie miało żadnych luzów ale sam tego bez obciążenia nie jesteś wstanie stwierdzić. Po założeniu nowego koła zauważyłem znaczną poprawę kultury pracy silnika. Poprzednio odgłos jego pracy wskazywał na nierówną pracę na biegu jałowym obecnie pracuje równo. Osobiście myślę, że problem koła tak jak wahaczy jest wyolbrzymiony a jedynym minusem jest jego cena.

nie do konca , ja wlasnie wymienilem dwumas na jednomas i okazalo sie ze w aucie o przebiegu 75 tys ( z cego ja zrobilem 25 ) jest juz wyrabany.

Zmieniłem kiedyś dwumas na jednomas w Golfie tdi i zrobiłem na nim 20tyś :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym montował tylko dwumas

ja zwiekszam moc w swoim i daje dwumas

ja bym nie usztywniał to jednomasem

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem kiedyś dwumas na jednomas w Golfie tdi i zrobiłem na nim 20tyś

no i co sie stalo po tych 20 tys ?

i jak wrażenia na jednomasie?

jak na razie za***iście , jak bym mial mozliwosc wsadzenia tego Valeo to bym sie nie zastanawial , a tak to w 2.0 tdi musialem kombinowac i niestety musze jeszcze jedna rzecz dograc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, z jednomasem lepiej czuć napęd,jeździ się fajniej niema opóźnień,czy bujania przy ostrym przyspieszaniu.

Rozpadło mi się łożysko,rozmawiałem z mechanikiem i stwierdził,że mogła być to wada części.Sprzęgło sachs

Robię tera MK2 tdi, mam jednomas luk i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania odnośnie dwu masa. Otóż czołowy sprzedawca forumowy twierdzi iż zamiennik czyli jednomas komplet valeo od afn pasuje też do ajm. Czy ktoś to jeszcze potwierdzi?jeśli tak to dlaczego go nie ma na liście kompatybilnych?a może różnica jest w wytrzymałości?przepraszam za nie na temat ale nie chciałem otwierać nowego wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli ktos ma dylemat Sachs czy Luk niech bierze Luka mi dwumas Sachsa rozlecial sie po 4 miesiacach :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorac pod uwage ze:

1. dwumas ze sprzeglem maja zywotnosc ponad 150.ooo km,

2. cene podobna

3. LuK produkuje podzespoły o wyzszej jakosci,

4. uklad napedowy przenosi mniejsze drgania,

odpowiedz nasuwa sie sama :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, wydaje mi się, że u mnie kończy się sprzęgło i dwumas (jadąc daje mu gaz w podłogę to trzęsie trochę dzwignię zmiany biegów i tak jakby troszkę autko wpadało w wibracje szczególnie w upalne dni).

wracam do swojego posta

rozmawiałem na temat problemu z rob555 i miałem błędne podejrzenia co do dwumasa - prawdopodobnie to wina tandem pompy bo dzieje się to tylko w upalne dni a gdy jest chłodno jest OK

jeżeli kończył by się dwumas to byłoby to odczuwalne cały czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uklad napedowy przenosi mniejsze drgania,

to nie zaprzeczalny fakt,zwłaszcza na zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając kwestie wytrzymałości musisz pamiętać o tym, ze jednomasowe kolo będzie powodowało nieprzyjemne szarpnięcia przy ruszaniu , zmianie biegów itd.

Trzeba się na nowo uczyć swojego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając kwestie wytrzymałości musisz pamiętać o tym, ze jednomasowe kolo będzie powodowało nieprzyjemne szarpnięcia przy ruszaniu , zmianie biegów itd.

Trzeba się na nowo uczyć swojego auta.

to nie do końca prawda :)

Sprzęgło reaguje inaczej,ale nadal jest hydraulika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając kwestie wytrzymałości musisz pamiętać o tym, ze jednomasowe kolo będzie powodowało nieprzyjemne szarpnięcia przy ruszaniu , zmianie biegów itd.

Trzeba się na nowo uczyć swojego auta.

to nie do końca prawda :)

Sprzęgło reaguje inaczej,ale nadal jest hydraulika.

jeździłem kilkoma samochodami przed i po wymianie dwumasa na jednomas i różnica w płynności zmiany biegów jest znaczna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...