Jump to content

Musashi

VIP
  • Content Count

    8,195
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

1 Follower

About Musashi

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Poznań

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1998
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AFN
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. poduszki, dwumas, źle zamontowana plecionka. warto sprawdzić czy w rezonans nie wpada wydech.
  2. tak się tobie wydaje, albo ktoś sie bawił mapami sterownika silnika... sprawny silnik, ze sprawnym akumulatorem, i na zimowym paliwie wystartuje bez sprawnycj swiec i przy -20C. tyle, że w takich warunkach niespalone paliwo odkłada się na elementach znajdujących się w komorze spalania. skutek tego nagaru bywa taki, że np. nie można później odkręcić świec... w tych jednostkach układ podgrzewania świec uruchamiany jest przed rozruchem silnika przy temp. niższej lub równej +9C, natomiast po uruchomieniu silnika, zawsze jest uruchomione ich grzanie do momentu przekroczenia 2500 rpm lub 4 min pracy od uruchomienia.
  3. głowicy nie planowałeś? Zawartość dodana 13 minutes later bzdura ! Zawartość dodana 15 minutes later źle ci się wydaje. tak trudno się zainteresować, poszukać i poczytać co napisaliśmy nt. funkcjonowania świec żarowych w wielu wątkach na forum? wszystko trzeba podać pod nos?
  4. cięzko się połapać skoro nowa to przecież gwarancja o ile była... widać w tym przypadku tak, ale taki błąd to niekoniecznie uszkodzony silnik klapy...
  5. prośba nt. OT dotyczyła wypowiedzi z poprzedniej str. nt. postów nie związanych z tematem. jedna możliwość to czekanie aż się pojawi kontrolka min. druga jak paweł napisał. ale silnik koniecznie musi stać kilka godzin, wtedy olej zgestnieje a olej z rurki bagneru w miarę zdąży spłynąć.
  6. czyli rozumiem, że aktualnie w ramach regeneracji proponują zabierak, zespolony na stałe z wałkiem wyrównoważającym?
  7. otrzymałeś informacje dotyczące prawidłowego ciśnienia smarowania. skoro chcesz je badać przy 5000 rpm - powodzenia
  8. sprawdzanie bledow to nie jest metoda diagnostyczna... cisnienie sprezania sprawdzal? film trzeba bylo nagrac, tak aby posluchac dzwieku silnika. moze cos tam uslyszymy. Bez logow, trudno radzic.
  9. do osób z wypowiedziami OT, to nie komunikator, wypowiadajcie zgodnie z tematem. przecież są odpowiednie wątki ech, czego to ludzie nie wymyślą, a kreda poźniej dostaje się do oleju...
  10. pokrywy sa zamienne tylko pomiedzy jednostkami 8V, podobnie pomiedzy 16V. jednak z 8V do 16V nie pasują.
  11. ale co niby ma być na tłoku, nie bardzo rozumiem o czym mówisz? nt. ciśnienia sprężania napisałem. również napisałem jakie mam zdanie nt. remontu kapitalnego. prawdziwy remont kapitalny to wymiana wszystkiego co wykazuje jakiekolwiek ślady zużycia. Silnik startuje od stanu - jak nowy.tłoki ze sworzniami, pierscienie, panewki, do tego komplet uszczelnień, śrub, pewnie wałek rozrzadu, hydropopychacze, zwykle dwumas, sprzęgło, rozrząd. itp itd. Ma to sens o ile nie zamierzasz zmieniać samochodu przez dłuższy czas. W przypadku sprzedaży Polsce, nikt nie doceni zakresu prac oraz wydatków. a porządnie tzn. zgodnie ze sztuką a biorąc pod uwagę rzetelność i wiedzę wielu warsztatów...
  12. Remont silnika w UK? Pomysł remontu silnika jest bez sensu, ogromne koszty, a wynik zależny od fachowca. Lepiej szukać silnika z auta o małym przebiegu i ew. wymienić. Aby ocenić ew. stan auta potrzebne są logi, a nie opowieści o parametrach. można pomierzyć kompresję, wykaże stan cyl. tłoków, pierścieni i głowicy.
  13. logi niekompletne. przyczyn podwyższonego zużycia paliwa może być wiele.
  14. wszystkie bagnety z 2.0 tdi 16V pd to kpina. do tego durne kulki które zgarniają olej z brzegów rurki bagnetu, przez co zwykle pokazuje że oleju jest więcej niż w rzeczywistości...
×
×
  • Create New...