Musashi

VIP
  • Zawartość

    8174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

1 obserwujący

O Musashi

    Informacje

    • Imię
      Marcin
    • Lokalizacja
      Poznań

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1998
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AFN
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Musashi

      poduszki, dwumas, źle zamontowana plecionka. warto sprawdzić czy w rezonans nie wpada wydech.
    2. tak się tobie wydaje, albo ktoś sie bawił mapami sterownika silnika... sprawny silnik, ze sprawnym akumulatorem, i na zimowym paliwie wystartuje bez sprawnycj swiec i przy -20C. tyle, że w takich warunkach niespalone paliwo odkłada się na elementach znajdujących się w komorze spalania. skutek tego nagaru bywa taki, że np. nie można później odkręcić świec... w tych jednostkach układ podgrzewania świec uruchamiany jest przed rozruchem silnika przy temp. niższej lub równej +9C, natomiast po uruchomieniu silnika, zawsze jest uruchomione ich grzanie do momentu przekroczenia 2500 rpm lub 4 min pracy od uruchomienia.
    3. głowicy nie planowałeś? Zawartość dodana 13 minutes later bzdura ! Zawartość dodana 15 minutes later źle ci się wydaje. tak trudno się zainteresować, poszukać i poczytać co napisaliśmy nt. funkcjonowania świec żarowych w wielu wątkach na forum? wszystko trzeba podać pod nos?
    4. Musashi

      cięzko się połapać skoro nowa to przecież gwarancja o ile była... widać w tym przypadku tak, ale taki błąd to niekoniecznie uszkodzony silnik klapy...
    5. Musashi

      prośba nt. OT dotyczyła wypowiedzi z poprzedniej str. nt. postów nie związanych z tematem. jedna możliwość to czekanie aż się pojawi kontrolka min. druga jak paweł napisał. ale silnik koniecznie musi stać kilka godzin, wtedy olej zgestnieje a olej z rurki bagneru w miarę zdąży spłynąć.
    6. czyli rozumiem, że aktualnie w ramach regeneracji proponują zabierak, zespolony na stałe z wałkiem wyrównoważającym?
    7. Musashi

      otrzymałeś informacje dotyczące prawidłowego ciśnienia smarowania. skoro chcesz je badać przy 5000 rpm - powodzenia
    8. Musashi

      sprawdzanie bledow to nie jest metoda diagnostyczna... cisnienie sprezania sprawdzal? film trzeba bylo nagrac, tak aby posluchac dzwieku silnika. moze cos tam uslyszymy. Bez logow, trudno radzic.
    9. Musashi

      do osób z wypowiedziami OT, to nie komunikator, wypowiadajcie zgodnie z tematem. przecież są odpowiednie wątki ech, czego to ludzie nie wymyślą, a kreda poźniej dostaje się do oleju...
    10. wklejonego w wałek na loctite
    11. Musashi

      pokrywy sa zamienne tylko pomiedzy jednostkami 8V, podobnie pomiedzy 16V. jednak z 8V do 16V nie pasują.
    12. Musashi

      ale co niby ma być na tłoku, nie bardzo rozumiem o czym mówisz? nt. ciśnienia sprężania napisałem. również napisałem jakie mam zdanie nt. remontu kapitalnego. prawdziwy remont kapitalny to wymiana wszystkiego co wykazuje jakiekolwiek ślady zużycia. Silnik startuje od stanu - jak nowy.tłoki ze sworzniami, pierscienie, panewki, do tego komplet uszczelnień, śrub, pewnie wałek rozrzadu, hydropopychacze, zwykle dwumas, sprzęgło, rozrząd. itp itd. Ma to sens o ile nie zamierzasz zmieniać samochodu przez dłuższy czas. W przypadku sprzedaży Polsce, nikt nie doceni zakresu prac oraz wydatków. a porządnie tzn. zgodnie ze sztuką a biorąc pod uwagę rzetelność i wiedzę wielu warsztatów...
    13. Musashi

      Remont silnika w UK? Pomysł remontu silnika jest bez sensu, ogromne koszty, a wynik zależny od fachowca. Lepiej szukać silnika z auta o małym przebiegu i ew. wymienić. Aby ocenić ew. stan auta potrzebne są logi, a nie opowieści o parametrach. można pomierzyć kompresję, wykaże stan cyl. tłoków, pierścieni i głowicy.
    14. Musashi

      logi niekompletne. przyczyn podwyższonego zużycia paliwa może być wiele.
    15. Musashi

      wszystkie bagnety z 2.0 tdi 16V pd to kpina. do tego durne kulki które zgarniają olej z brzegów rurki bagnetu, przez co zwykle pokazuje że oleju jest więcej niż w rzeczywistości...