Skocz do zawartości

Michal94

Pasjonat
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michal94

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1422 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michal94

2

Reputacja

  1. Uszczelniacz wybieraka wyciągasz wkrętakiem, a nowy zwyczajnie wbijasz. Po wbiciu nie ruszaj wybierakiem przez jakiś czas żeby uszczelniacz się zacisną. jego numer 012 301 457 C 16x24x6 Uszczelniacz półosi jak dobrze pamiętam odkręcasz flansze przegubu ze skrzyni, ona jest chyba przykręcona dużym torxem i wyciągasz uszczelniacz 016 409 399 B 45x60x8 ale ja bym się upewnił czy to na pewno z niego wyciek
  2. Dobra wiem już o co chodzi. Gdy napinalem rolkę w lewo szczelina tak naprawdę zmniejszala się.... ale to bardzo,bardzo powoli. Ten tłumik drgań jest bardzo twardy żeby go wcisnąć przez co mnie zmylilo i myślałem że nie dam rady zrobić mniejszej szczeliny jak te 12-15mm mimosrodem rolki, a tu trzeba było trochę odczekać żeby doszło na wymiar 4mm. Dziwne to ustrojstwo..... pierwszy raz przy tym robię. Mechaniczna rolka na wskazówkę jest prosta i szybka do montażu i wiesz ze masz dobrze napięty pasek.
  3. Witam Co robię nie tak że po napięciu mimośrodem rolki i po puszczeniu blokady napinacza hydraulicznego wypycha rolkę do góry tak że szczelina pomiędzy kowadełkiem rolki a napinaczem robi się 11-15mm a powinna być 4mm. Niech ktoś doradzi jak to prawidłowo napiąć. Wszysko robię tak samo jak na filmiku, dokręcam śrubę , zdejmuje blokadę a rolka i tak odchodzi w górę i robi się szczelina. Dodam że na starym rozrządzie też była duża szczelina a pasek wydawał się być luźny Przy mechanicznym napinaczu jest minuta roboty - ustawił strzałkę na znak i wiadomo że naciąg jest ok, tutaj niestety nie mam pojęcia.
  4. Cześć koledzy! Kupiłem politure poorboy's black hole. Co myślicie żeby stosować go maszynowo na małych obrotach, miękka gąbka czy lepiej dla niedoświadczonego zrobić to ręcznie aplikatorem chodź wolę zrobić to mechaniczne dla uzyskania lepszego efektu. Na opakowaniu pisze "po zastosowaniu produktu odczekać ok. 15min do czasu pojawienia się "mgielki" i wtedy wytrzeć politure do sucha " Obejrzałem kilka filmików z tym produktem i nikt nie czekał...od razu było wycierane do sucha. Jak wy Panowie robicie, odczekujecie czy to nie ma sensu?
  5. Dzieki za odpowiedź, fajny produkt widziałem filmiki, dobrze działa. Trochę szkoda kasy na taki produkt na usunięcie kilku kropel a mam zakupione wcześniej już cleanery wiec myślę nad tańszym produktem który później już mi nie będzie potrzebny. Słuchaj będę robił zakupy w tym sklepie, co sądzisz o tym produkcie: https://allegro.pl/sonax-do-usuwania-smoly-300ml-334-200-i5242289125.html
  6. Witam koledzy. Podczas dokładnego mycia zauważyłem kilka kropel na drzwiach po drewnochronie. https://www.obi.pl/lakierobejce-impregnaty-do-drewna/drewnochron-impregnat-extra-powlokotworczy-dab-750-ml/p/6196588 Krople są mocno zaschnięte i nie da się to zmyć żadnym szamponem a nawet nie daje rady benzyna ekstrakcyjna. Czy macie jakiś pomysł czym to usunąć aby nie uszkodzić lakieru (czarny LY9B). W Internecie znalazłem taką informacje o drewnochronie: "Drewnochrony" są przeważnie albo na bazie nafty albo oleju lnianego. Proponuję spróbować terpentyny ewentualnie nafty. "
  7. No "coś" tam pomogło ale rozwiązaniem problemu to nie jest, ale trudno :-P Z odpaleniem nigdy nie miałem problemu, pali od strzała ale zawsze się trochę zatalepie i puści niebieskiego bąka - tu raczej winna jest nierówna kompresja na baniakach. Mosiężne podkładki znalazłem w sklepie u siebie po 4.5zł sztk.wiec sobie myślę ze zmienię na nowe za taką cenę żeby później nie gdybac, myśleć czy to nie one są przyczyną,problemem, usterką itp :-)
  8. No i tu chciałem podziękować koledze za link na uszczelniacze nadwymiarowe Dziś wstawiłem pompki, dość ciasno weszły w gniazda ale powiem wam że bipy na biegu jałowym sporo spadły. Po zaciśnięciu przewodu powrotnego nie ma żadnych zmian w BIPach. Samochód ładnie się zbiera, nie przerywa nie szarpie. To co mnie nie pokoi to dalej zostało szarpanie na 5b w przedziale od 1600-1800rpm ale po wymianie oringów w miarę się to uspokoiło więc tak to zostawiam, możliwe że to przez przeguby wewnętrzne bo mają luzy. Bipy w czasie jazdy dość wysokie w graniacach -40, - 60 ale auto ma moc wiec nie bede tutaj dalej szukać problemu. Jak przyjdzie wąż wodny który idzie pod tandemem, biorę sie za pomiar ciśnienia paliwa i przy okazji wymienię ten wąż. Fotki po zamontowaniu nadwymiarówek. W porównaniu do fabrycznych to bardzo ładnie ciasno siedzą na pompce. Po wymianie pompowtrysk z wysokimi bipami - nr 2 został przerzucony do cylindra nr 1. Jak widać dalej wartość tej pompki sporo odbiega od pozostałych.
  9. No tak nawet montowac bez suwmiarki widać na oko że pompka krzywo jest ustawiona względem głowicy. W sumie o rozpyleniu paliwa nie pomyślałem przy ich montażu, najbardziej istotne myślałem żeby klocek mocujacy równo przylegal do pompki
  10. Niby montaż nie jest taki trudny, wstawiałem już parę razy pompki ale bardzo możliwe że u siebie w audi zrobiłem zły pomiar duża suwmiarką i może idealnie gdzieś nie trafiłem w wymiar bo nie ukrywam że pomiar jest trudny - suwmiarka stoi ukosem, jest ciasno, szczęki suwmiarki sa duże, itp ale czy to ma bardzo duże znaczenie jak przesunę pompkę w złą stronę milimetr w prawo lub w lewo ?
  11. No faktycznie 80zł to mało za 4kpl. Zapomniałem że ori są jeszcze droższe, tylko za co tam tyle płacić? ? Jeden gość na necie pisał ze passatem jeździł 3lata i nie miał problemu z tymi nadwymiarowkami. Tylko że on kupował u kolesia z forum za 200zł. Nie wiem czemu aż tak dużo... Podkładkę termiczną trzeba koniecznie każdorazowo nowe? Czy nie bawić się w koszty i wstawić ponownie oczyszczone używane podkładki?
  12. I tyle hajsu poszło w zdechlaka a on dalej chodzi jak stary dziadek.... Szkoda kasy i nerwów na takie auta.... Właśnie kiedyś takich oringów szukałem ale nie mogłem nigdzie znaleźć, dzięki za link. A spróbuje i kupię chyba takie uszczelnienia tylko cena trochę wysoka jak na 4 pompki.
  13. Dobra za jakiś czas wyciągne wszystkie pompki i zobaczę może namyśle się na kolejny zakup nowych uszczelniaczy. Te pompowtryski to jest jedna wielka porażka a o ich mocowaniach nie wspomnę. Bartosz tylko 20k km a w tak ciężkim stanie są te tuleje? Tragedia.Ale zobaczcie jaka ta guma jest wytrzymała że mosiądz wyciera....No chyba że to korpus pompki tak je wyrabia.. Jakie miałeś problemy ze dałeś do tulejowania? To samo co u mnie? Nie dałeś rady uszczelnic pompek w szynie paliwowej?
  14. Dałem nowe uszczelnienia. zakładałem, wszystko tak jak trzeba, nic nie przekrecone, nie skaleczone itp. a są nieszczelności. Zastanawia mnie dlaczego po zacisnieciu bipy nie zmieniają się na drugiej pompce? Może ona jest winowajcą, jest źle zregenerowa? Nawet Nie chce myśleć o tulejowaniu glowicy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...