Skocz do zawartości

Bruh_Bro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bruh_Bro

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Suwałki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

398 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Bruh_Bro

0

Reputacja

  1. Możesz zawsze sprawdzić i się upewnić wchodząc w grupę 006/066 (nie pamiętam dokładnie która) i patrzeć czy jak naciskasz hamulec/sprzęgło i manewrujesz manetką tempomatu to czy wartości się tam zmieniają
  2. U mnie był problem, że „piszczało?” niemiłosiernie podczas odpalania na zimno (poniżej filmik) i było słychać napinacz na 1-2s (błędów żadnych i synchronizacja też była git), szukałem co to może być. Ludzie pisali, że to najprawdopodobniej napinacz więc założyłem nowy zamiennik i nowy łańcuch i piszczenie nadal zostało, więc szukałem dalej i znalazłem odpowiedź, że u jednej osoby takie dźwięki wydawał luźny wkład w katalizatorze no i po wymianie go na dp dźwięk piszczenia znikł i jest spokój. Napinacz tylko na zimno się odzywał, nigdy na ciepłym, ale jak go wyjąłem to w sumie cieszyłem się, że go chciałem wymienić 😶 418514843_7056142724423459_4038304352734801634_n.mp4
  3. W sensie celuje na razie w moc ~200km Te logi wstawić tutaj, czy tam? Czyli mam zrobić logi dynamiczne: 002+033, 003+020, 115+118? Chciałem także sprawdzić działanie przepływomierza i do niego trzeba zrobić 002+033+115, ale lepiej robić chyba je parami tak jak napisałem wyżej tak? @tass dzięki bardzo
  4. Mocy nigdy za wiele, wiec w przyszłości na pewno bym chciał celować w większą moc, ale aktualnie chciałem celować w ~200 bo budżet ograniczony i myślałem, żeby jak coś to kupić K03s, ale szukając ich natknąłem się na coś takiego i w sumie nie wiem, czy jest sens interesowania się takimi ofertami https://www.olx.pl/d/oferta/turbina-turbosprezarka-turbo-vw-passat-audi-a4-hybryda-1-8t-320km-k03s-CID5-IDKhKQ4.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0 Nigdy logów dynamicznych nie robiłem. Które najlepiej zrobić? Mógłbyś zerknąć jeśli jest taka opcja?
  5. Czyli trzeba zainwestować w min. w K03s? Właśnie szukałem i nie mogłem znaleźć tego, dałbyś link? Ogólnie lepiej na początku się przejechać na hamowanie, żeby zobaczyć ile KM wyciąga i czy trzyma serie i dopiero myśleć o chipie?
  6. Siemka, chciałem jechać na chipa, żeby uzyskać z B6 1.8T AVJ tą wymarzoną 2 przodu, na razie mam większe wtryski z saaba 2.3t, dp, ale na seryjnym pojedynczym intercoolerze średnio w to wierzę, że uda się uzyskać taki wynik, dlatego zamierzam założyć drugi prawy intercooler, wiadomo, że najlepszą opcją jest środkowy ic, ale jego koszt na razie za mną nie przemawia i chciałem dołożyć drugi prawy ic. Patrząc na cenę z bexa to już wole chyba dozbierać kasy i wziąć środkowy, ale czytałem na forum i jak dobrze rozumiem, po kilku przeróbkach podejdzie z 2.0tfsi lub 2.0tdi. Różnią się wydajnością od bexa? Jak dobrze rozumiem jeśli kupiłbym kompletny zestaw z 2.0tdi / 2.0tfsi to potrzebuje tylko łącznik i kawałek silikonu do dv, cienki wężyk od podciśnienia i to wszystko? Seryjna sprężarka z AVJ'a będzie trzymała te 200km?
  7. Cześć, mam podobny problem co kolega @adam1974 tylko u mnie chyba gorzej napierdziela i myślicie, że to już ewidentnie słychać napinacz czy na początku najbezpieczniej przeczyścić smok, sprawdzić kolektor i kata? 10 sekund po tym filmiku dźwięk ucichł, ale zaniepokojenie przy każdym odpalaniu na zimnym zostało 😕
×
×
  • Dodaj nową pozycję...