Jump to content

DivaynEays

Pasjonat
  • Content Count

    336
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

20

About DivaynEays

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    Białystok/Ostrołęka

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

638 profile views
  1. Motul po 200 czy tam 300 km
  2. ja latam na rotingerach z klockiem ferodo, auto po sporym koksie, hebel zdaje egzamin i co najwazniejsze tarcza niezwichrowana, klocek nie piszczy, ani sie nie zeszklil. Fakt pyli sporo, ale to znaczy, ze hamuje. Oczywiscie odpowiednio "dotarte" byly
  3. dziwne tylko, ze padaja hybrydy tylko u tych co robia alpejskie kombinacje, leja siki nie olej lub nie maja pojecia o eksploatacji turbo doladowanego silnika
  4. Pisz do RS Dziadek lub Dev na forum
  5. Czym się różnia od fdb1655?
  6. 5l, mi na najwiekszym filtrze wchodzi 4.2l
  7. masz moze numer klocka z T5 na tyl pod 330?
  8. przeplywu jak na serii BFB, do tego ubogo jak cholera i z tego powodu cofa zaplony jak po*ebany
  9. chwala AWG i taki tez moj kumpel wlozyl ostatnio. Jak narazie okej i poprawa wzgledem serii kata (ma 25X na seryjnym wydechu, ale jeszcze korekta bedzie robiona)
  10. magnaflow to kupa, szkoda kasy na to w ogole. Rozpada sie szybciutko..
  11. sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej najlepiej pod obciazeneim, przeplyw jest okej jak na serie. a LPG do regulacji tylko najpierw PB do ogarniecia.
×
×
  • Create New...