Skocz do zawartości

lenioo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lenioo

Informacje

  • Imię
    Lesław
  • Miasto
    Słupno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lenioo

0

Reputacja

  1. lenioo

    Audi A4 B6 2.0 ALT wibracje

    Świetnie że Ci się udało, rozumiem że wcześniej ktoś zaglądał do wałków i źle zmontował ? Pytam bo u mnie wibracje pojawiły się z dnia na dzień. Chyba nie ma możliwości aby się same wałki przestawiły ?
  2. lenioo

    Audi A4 B6 2.0 ALT wibracje

    Witam U mnie obroty są cały czas stabilne, natomiast mogę potwierdzić że temperatura na zewnątrz ma wpływ na zakres wibracji. Przy okazji, czy ktoś jeszcze mógł by się wypowiedzieć czy jest sens szukać u mnie przyczyny wibracji w układzie paliwowym na podstawie logów? 1. Od zimnego uruchomienia po nocy do 90 stopni: http://vaglog.pl/log-002_032_033_Sfq0UO.html 2. Do odcięcia na PB http://vaglog.pl/log-002_032_033_5KzbZH1.html 3. Do odcięcia na LPG: http://vaglog.pl/log-002_032_033_EEDHIV.html
  3. lenioo

    Audi A4 B6 2.0 ALT wibracje

    Przepływomierz ma dwa lata, zastanawiają mnie jeszcze czasy wtrysków.
  4. lenioo

    Audi A4 B6 2.0 ALT wibracje

    Witam wszystkich Panowie, mam dokładnie taki sam problem z wibracjami jak wy, dokładnie to samo było wymieniane i sprawdzane od oryginalnych nowych poduszek po dwumasę- w sobotę po roku użytkowania była wymieniana drugi raz u kolegi Bart-s, bo padło podejrzenie że jest wadliwa i ZONK. Brak jakichkolwiek błędów, praktycznie wszystko co było tu na forum poruszone zostało sprawdzone ( bez sprawdzenia ciśnienia paliwa) Czy mógłby ktoś zerknąć na logi, może coś z nich wyjdzie: 1. Od zimnego uruchomienia po nocy do 90 stopni: http://vaglog.pl/log-002_032_033_Sfq0UO.html 2. Do odcięcia na PB http://vaglog.pl/log-002_032_033_5KzbZH1.html 3. Do odcięcia na LPG: http://vaglog.pl/log-002_032_033_EEDHIV.html Bardzo dziękuję za wszelką pomoc
  5. Witam Pragnę zakomunikować, że dołączyłem do grona zadowolonych klientów Bartka, tym samym - Bartku jeszcze raz dziękuję za poświęcony czas i profesjonalnie wykonaną robotę.
  6. lenioo

    Prośba o analizę logów-ALT

    Witam Panowie, przepływomierz wymieniony. Trochę czasu minęło, bo chciałem mieć pewność że po kilkuset kilometrach błąd nie powróci . Błędy już się nie pokazują. Bardzo dziękuję za pomoc
  7. lenioo

    Prośba o analizę logów-ALT

    Czyli pozostaje mi wymiana przepływomierza, bo nieszczelności już szukałem . A czy filtr powietrza (FILTRONA) może mieć tu jakiś wpływ? Dziękuję za szybką odpowiedź
  8. lenioo

    Prośba o analizę logów-ALT

    A sonda ? Znajomy mi mówił że błędy te wskazują na sondę (skład mieszanki długo terminowy czy jakoś tak) Odnośnie przepływomierza można przeprowadzić jakieś dodatkowe sprawdzenie aby potwierdzić jej uszkodzenie? Nieszczelności szukałem, chyba że w tym silniku są jakieś standardowe miejsca gdzie lubi się rozszczelnić
  9. Witam Bardzo proszę o przeanalizowanie logów. Średnio co 50 km wyskakuje błąd 17536-Bank 1(Mult)- system too lean oraz 17545 Bank 1(Add)- system too rich Dolot był sprawdzany, wężyki całe Samochód jest w automacie i tyle ile udało mi się przeciągnąć na obrotach na 3 biegu http://vaglog.pl/log_221639.html http://vaglog.pl/log_221638.html Bardzo dziękuję za pomoc
  10. Witam Od 12 lat jestem użytkownikiem samochodów marki AUDI .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...