Jump to content

lenioo

Pasjonat
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About lenioo

Informacje

  • First name
    Lesław
  • Location
    Słupno

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

lenioo's Achievements

0

Reputation

  1. Świetnie że Ci się udało, rozumiem że wcześniej ktoś zaglądał do wałków i źle zmontował ? Pytam bo u mnie wibracje pojawiły się z dnia na dzień. Chyba nie ma możliwości aby się same wałki przestawiły ?
  2. Witam U mnie obroty są cały czas stabilne, natomiast mogę potwierdzić że temperatura na zewnątrz ma wpływ na zakres wibracji. Przy okazji, czy ktoś jeszcze mógł by się wypowiedzieć czy jest sens szukać u mnie przyczyny wibracji w układzie paliwowym na podstawie logów? 1. Od zimnego uruchomienia po nocy do 90 stopni: http://vaglog.pl/log-002_032_033_Sfq0UO.html 2. Do odcięcia na PB http://vaglog.pl/log-002_032_033_5KzbZH1.html 3. Do odcięcia na LPG: http://vaglog.pl/log-002_032_033_EEDHIV.html
  3. Przepływomierz ma dwa lata, zastanawiają mnie jeszcze czasy wtrysków.
  4. Witam wszystkich Panowie, mam dokładnie taki sam problem z wibracjami jak wy, dokładnie to samo było wymieniane i sprawdzane od oryginalnych nowych poduszek po dwumasę- w sobotę po roku użytkowania była wymieniana drugi raz u kolegi Bart-s, bo padło podejrzenie że jest wadliwa i ZONK. Brak jakichkolwiek błędów, praktycznie wszystko co było tu na forum poruszone zostało sprawdzone ( bez sprawdzenia ciśnienia paliwa) Czy mógłby ktoś zerknąć na logi, może coś z nich wyjdzie: 1. Od zimnego uruchomienia po nocy do 90 stopni: http://vaglog.pl/log-002_032_033_Sfq0UO.html 2. Do odcięcia na PB http://vaglog.pl/log-002_032_033_5KzbZH1.html 3. Do odcięcia na LPG: http://vaglog.pl/log-002_032_033_EEDHIV.html Bardzo dziękuję za wszelką pomoc
  5. Witam Pragnę zakomunikować, że dołączyłem do grona zadowolonych klientów Bartka, tym samym - Bartku jeszcze raz dziękuję za poświęcony czas i profesjonalnie wykonaną robotę.
  6. Witam Panowie, przepływomierz wymieniony. Trochę czasu minęło, bo chciałem mieć pewność że po kilkuset kilometrach błąd nie powróci . Błędy już się nie pokazują. Bardzo dziękuję za pomoc
  7. Czyli pozostaje mi wymiana przepływomierza, bo nieszczelności już szukałem . A czy filtr powietrza (FILTRONA) może mieć tu jakiś wpływ? Dziękuję za szybką odpowiedź
  8. A sonda ? Znajomy mi mówił że błędy te wskazują na sondę (skład mieszanki długo terminowy czy jakoś tak) Odnośnie przepływomierza można przeprowadzić jakieś dodatkowe sprawdzenie aby potwierdzić jej uszkodzenie? Nieszczelności szukałem, chyba że w tym silniku są jakieś standardowe miejsca gdzie lubi się rozszczelnić
  9. Witam Bardzo proszę o przeanalizowanie logów. Średnio co 50 km wyskakuje błąd 17536-Bank 1(Mult)- system too lean oraz 17545 Bank 1(Add)- system too rich Dolot był sprawdzany, wężyki całe Samochód jest w automacie i tyle ile udało mi się przeciągnąć na obrotach na 3 biegu http://vaglog.pl/log_221639.html http://vaglog.pl/log_221638.html Bardzo dziękuję za pomoc
  10. Witam Od 12 lat jestem użytkownikiem samochodów marki AUDI .
×
×
  • Create New...