lenioo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O lenioo
Informacje
-
Imię
Lesław
-
Miasto
Słupno
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia lenioo
0
Reputacja
-
Świetnie że Ci się udało, rozumiem że wcześniej ktoś zaglądał do wałków i źle zmontował ? Pytam bo u mnie wibracje pojawiły się z dnia na dzień. Chyba nie ma możliwości aby się same wałki przestawiły ?
-
Witam U mnie obroty są cały czas stabilne, natomiast mogę potwierdzić że temperatura na zewnątrz ma wpływ na zakres wibracji. Przy okazji, czy ktoś jeszcze mógł by się wypowiedzieć czy jest sens szukać u mnie przyczyny wibracji w układzie paliwowym na podstawie logów? 1. Od zimnego uruchomienia po nocy do 90 stopni: http://vaglog.pl/log-002_032_033_Sfq0UO.html 2. Do odcięcia na PB http://vaglog.pl/log-002_032_033_5KzbZH1.html 3. Do odcięcia na LPG: http://vaglog.pl/log-002_032_033_EEDHIV.html
-
Przepływomierz ma dwa lata, zastanawiają mnie jeszcze czasy wtrysków.
-
Witam wszystkich Panowie, mam dokładnie taki sam problem z wibracjami jak wy, dokładnie to samo było wymieniane i sprawdzane od oryginalnych nowych poduszek po dwumasę- w sobotę po roku użytkowania była wymieniana drugi raz u kolegi Bart-s, bo padło podejrzenie że jest wadliwa i ZONK. Brak jakichkolwiek błędów, praktycznie wszystko co było tu na forum poruszone zostało sprawdzone ( bez sprawdzenia ciśnienia paliwa) Czy mógłby ktoś zerknąć na logi, może coś z nich wyjdzie: 1. Od zimnego uruchomienia po nocy do 90 stopni: http://vaglog.pl/log-002_032_033_Sfq0UO.html 2. Do odcięcia na PB http://vaglog.pl/log-002_032_033_5KzbZH1.html 3. Do odcięcia na LPG: http://vaglog.pl/log-002_032_033_EEDHIV.html Bardzo dziękuję za wszelką pomoc
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7
lenioo odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witam Pragnę zakomunikować, że dołączyłem do grona zadowolonych klientów Bartka, tym samym - Bartku jeszcze raz dziękuję za poświęcony czas i profesjonalnie wykonaną robotę. -
Witam Panowie, przepływomierz wymieniony. Trochę czasu minęło, bo chciałem mieć pewność że po kilkuset kilometrach błąd nie powróci . Błędy już się nie pokazują. Bardzo dziękuję za pomoc
-
Czyli pozostaje mi wymiana przepływomierza, bo nieszczelności już szukałem . A czy filtr powietrza (FILTRONA) może mieć tu jakiś wpływ? Dziękuję za szybką odpowiedź
-
A sonda ? Znajomy mi mówił że błędy te wskazują na sondę (skład mieszanki długo terminowy czy jakoś tak) Odnośnie przepływomierza można przeprowadzić jakieś dodatkowe sprawdzenie aby potwierdzić jej uszkodzenie? Nieszczelności szukałem, chyba że w tym silniku są jakieś standardowe miejsca gdzie lubi się rozszczelnić
-
Witam Bardzo proszę o przeanalizowanie logów. Średnio co 50 km wyskakuje błąd 17536-Bank 1(Mult)- system too lean oraz 17545 Bank 1(Add)- system too rich Dolot był sprawdzany, wężyki całe Samochód jest w automacie i tyle ile udało mi się przeciągnąć na obrotach na 3 biegu http://vaglog.pl/log_221639.html http://vaglog.pl/log_221638.html Bardzo dziękuję za pomoc
-
Witam Od 12 lat jestem użytkownikiem samochodów marki AUDI .