Skocz do zawartości

wicia1000

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wicia1000

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    W>O

Auto

  • Model
    S4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BBK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

548 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wicia1000

0

Reputacja

  1. Skrzynia zostaję bo mam manual Ponoć Ponoć potrzebuję Pas przedni z 2.5 TDI Zawartość dodana 0 minut później Priv
  2. Witam pomału rozglądam się za opcją Swapu silnika z 4.2 na 2.7 BiTurbo. Możecie mi podpowiedzieć co będę potrzebował oprócz silnika ? Co pasuję a co można zostawić. Oczywiście jaki kod silnika byłby najlepszy tego 2.7 BiTurbo.
  3. Masz może numer przewodu jaki powinien iść bo namierzyć nie mogę tego oczywiście w stalowym oplocie.
  4. Witam mam pytanie odnośnie Swapu hamulców może ktoś już to rozgryzł. Chcę zrobić Swap hamulców w mojej s4 b7 też na 345 ale 4 tłoki z Macana z tego co wiem jest to bez koniecznych przeróbek i hamuje o niebo lepiej. Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi czy moje węże w stalowym hella oplocie będą pasować do tego zacisku czy czeka mnie zmiana na inne a jeśli tak to na jakie ? Jeśli nie będzie pasować to jakich szukać wtedy ? I następne pytanie jaki zrobić Swap hamulców na tył czy jest coś co lepiej hamuje niż seria jeśli tak to co?
  5. Witam chwilę już walczę z tym błędem bo mam założoną świeżą instalację gazową. Wie ktoś może np dlaczego po przełączeniu na benzynę te banki nie idą w miarę równo ? Gość z vcds pokazał mi że np na pierwszym banku jest -5% a na drugim jest + 10 % dla przykładu momentami i może być powodem że jest check co chwila. Pomimo że gaz jest ustawiony wręcz bardzo dobrze nadal się pojawia ten błąd. Wie ktoś gdzie szukać przyczyny tych dużych różnic ? Dodam że przed założeniem gazu wymieniałem komplet świec i cewek na nowe. Kabel od Vcds-a mi padł i mam tylko delphi żeby coś zobaczyć. Nie wiem od czego tu zacząć.
  6. Myślałem że ma fabryczne kostki wraz z matą a nie są podłączone
  7. Witam odgrzewam trochę temat otóż kupiłem s4 i mam fotele Recaro ale na Klimatroniku bez grzania zmieniłem klimatronik i nie grzeją czy trzeba jakieś kostki wpinać ? Czy faktycznie mogą być bez grzania foteli bo się nie orientuję. Może mi ktoś wyjaśnić ?
  8. Witam małe pytanie mam czy da radę w vcds coś włączyć ustawić żeby działało mi grzanie tylnej szyby i lusterek zmieniłem na te nowszy klimatronik wszystko działa prócz tego właśnie tych dwóch rzeczy. Teraz mam ten 8E0 820 043 AK a stary taki miałem 8E0 820 043 A.
  9. wicia1000

    Wymiana Pompy olejowej

    Witam za nie długo czeka mnie wymiana pompy olejowej chciałbym się dowiedzieć czy jest sens zmieniać na wydajniejszą pompę czy ogólnie takowa jest a jeśli tak to jaka i z czego podpasuję bez problemu. Może ktoś przerabiał temat i może coś polecić. 1.8T AVJ 150km 2001 rok obecnie zrobiona mapa na 190km .
  10. Wymieniłem czujnik i też resztę błędów też ogarnąłem skasowane nie ma ich już. Ciśnienie paliwa sprawdzone jest dobre. Rano odpaliłem 5 sekund pochodził na ssaniu potem zgasł i odpalił normalnie bez ssania już. Czyżby to była przepływka ?
  11. Dzięki odpaliłem teraz i normalnie odpalił bez problemu ale po nocy nigdy nie było problemu. Gadałem z mechanikiem i ogarnie to. Co to tego napinacza to powinien być porządny ale to ponad 2 lata temu zmieniane ale różnie to bywa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...