Jump to content

VPLD

Pasjonat
  • Content Count

    211
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About VPLD

Informacje

  • First name
    Grzesio
  • Location
    Lubawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.2 TFSI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zobacz ogłoszenie Lampy a4 b7 biled bixenon Lampy maja do wyboru zarowki led h1 lub zarniki Użytkownik VPLD Data 14.01.2021 Cena 1 000 zł Kategoria A4 B6/B7  
  2. Time Left: 20 days and 18 hours

    • Sprzedam
    • Używany

    Lampy maja do wyboru zarowki led h1 lub zarniki

    1,000.00 PLN

  3. Zobacz ogłoszenie LAMPY BIXENON LED A4 B7 B5 nowe odblysniki i zarniki, mozliwosc montazu DRL oraz kierunkow dynamicznych doplata 350 zl zdj pogladowe swiatel DRL zasilanie H1 Led Ogolnie zajmuje sie modyfikacja lamp, wymiana wypalonych odblysnikow, doposazam lamy na zyczenie klienta, juz niedlugo dopstepne rowniez swiatla ledowe na tyl neon Użytkownik VPLD Data 24.12.2020 Cena 1 000 zł Kat
  4. Time Left: 13 days and 9 hours

    • Sprzedam
    • Nowy

    nowe odblysniki i zarniki, mozliwosc montazu DRL oraz kierunkow dynamicznych doplata 350 zl zdj pogladowe swiatel DRL zasilanie H1 Led Ogolnie zajmuje sie modyfikacja lamp, wymiana wypalonych odblysnikow, doposazam lamy na zyczenie klienta, juz niedlugo dopstepne rowniez swiatla ledowe na tyl neon

    1,000.00 PLN

    Lublin - PL

  5. siema i jak przeswietliles temat ? z tego co wiem kolo pasowe bedzie mialo inne odsadzenie wzgledem mocowan
  6. Witam serdecznie moje pytanie jest odnosnie zalozenie pompy z TDI v6 z A4 B6 DO SILNIKA 1.8T , Pompy roznia sie silą, mocowania sa takie same ale z tego co zauwazylem po przymierzeniu obu pomp obok siebie kolo pasowe wychodzi w innym polozeniu, czy zakladal ktos taka modyfikaje do siebie i czy wystarczy zmienic kolo pasowe z innym odsadzeniem? czy pasuje to seryje s TDI?😄😆
  7. witam auto ma przejechane 400 tys , chcialem sie doradzić zapytać jak wyglada temat wymiany panewek? mam na mysli to ze wdzialem ze sa rozne grubowosci i nie wiem teraz czy zamowic mozna je dopiero po zdjeciu miski i zmierzeniu wytarcia wału czy jak to wyglada?
  8. Chodzi mi tez o to czy przy takich objawach nie beda winne zurzyte panewki?
  9. Juz sie pogubilem poprostu bo ba kazdej steonie inne wartoaci prawidlowego cisnienia przy mocno rozgrzanym motorze
  10. No tylko przy 1500 do 2 tys obrotow jest komunikat o cisnieniu a jest przy tej wartosci 1.8 bara a na grupach widzialem ze niektorzy maja w tej okolicy 2.8 , nie wyskakuje u Ciebie cisnienie tak jak u mnie przy mocno rozgrzalbym oleju? Obstawiqlbys na pompe? Dzieje sie to tylko przy mocno rozgrzanym na trasie tego nie ma
  11. Jalowe 0.6 bar 1500 rpm 1.75 3000 rpm 3 bar Takie pomiary
  12. Czy takie wartości powinny być na sprawnej pompie? Jaka jest dopuszczalna realna granicą na rozgrzanym przy 1500 obrotów czy 2 tys ?
  13. W moich rękach ma zrobione 200 tys ale nie wiem czy jest ori raczej tak auto ma 400 tys , ogólnie to się pojawia tylko jak jest powyżej 30 stopni an dworze i piec mocno nagrzany bo wczoraj np było na dworze zimno koło 15 stopni i wogole się to nie pojawilo stałem w miejscu wklepane 4 tys agresywna jazda zakręty skrety i nic
  14. Filtr oleju nowy i olej , pompa oleju podejrzewam że nigdy nie zmieniana, smok był czyszczony jakie 4 lata temu , motor na obrotach powyżej 2 tys i wysokich nie ma problemów ani na niskich w chłodniejsze dni
×
×
  • Create New...