Skocz do zawartości

jarrrol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jarrrol

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jarrrol

0

Reputacja

  1. Witam po długim czasie... Wymieniłem nareszcie EGR i wszystkie złe objawy znikły!! Dziękuję wszystkim za pomoc.
  2. Witam, Jak w temacie, dwa razy już zdażyło mi się, że podczas jazdy zaczęła mi mrugać lampka świec żarowych, jednocześnie dał się odczuć znaczny spadek mocy. Po włączeniu i wyłączeniu silnika wszystko powracało do normy. Zrobiłem małe szukanie w internecie i wyszło mi, że to filtr cząstek stałych nadaje się do czyszczenia/wymiany. Czy moja "profesjonalna" diagnoza jest słuszna? jeśli tak to jak dużo może mnie to kosztować i czy mam już biec do mechanika? a jeśli nie, to co to może być? Dziękuję z góry za pomoc!
  3. Flaha, zdemonotawłem EGR'a, wyszorowałem go i jest chyba lepiej. To znaczy przeryanie ciągle występuje, ale jest jakby rzadziej i słabsze. Ciekawostką jest to, że na próbę odłączyłem wtyczkę EGR i się przejechałem, samochód chodził bez żadnych problemów i przerywań. Teraz zastanawiam się po jaką cholerę to coś wogóle tam siedzi! A tak swoją drogą to ten EGR był niemiłośiernie zasyfiony, aż strach myśleć co się dzieje w reszcie silnika!
  4. Witam po przerwie Opowiem w skrócie przebieg wypadków z ostatnich dwóch tygodni. Jak widzieliście z mojego wcześniejszego posta, zostałem skromnie podsumowany przez ASO Szewczyk przy Radzymińskiej 267 w Warszawie, na 10 000PLN. Po tej wiadomości udałem się do tego forum po radę i ją uzyskałem - na szczęście! Kolega jaro4444 doradził mi holowanie pojazdu do zaznajomionego zakładu w Sulejówku i tam kontynuowanie naprawy. Tak uczyniłem. W zakładzie okazało się, że faktycznie zgodnie z diagnozą serwisu, pompowtryskiwacz wraz z dźwigienkami jest do wymiany, ale już wałek rozrządu został określony jako w pełni sprawny. Zgodziłem się na naprawę. Wyniosła mnie wraz z robocizną 1700 PLN. - to dobra wiadomość Zła wiadomość, jest taka iż objawy z jakimi zacząłem całą przygodę nie ustąpiły. Sumarycznie wszystko kosztowało mnie jak na razie 1700PLN (mechanik) + 500 PLN (daignoza w ASO) + 120 PLN(laweta). Jak widać, dzięki jaro4444, jestem do przodu o 7700PLN! W tym miejscu wielki szacunek i podziękowania dla kolegi za ciągłe wsparcie i ogromną pomoc z przeprowadzeniem całej operacji! Po objeździe samochodu i rozmowie z mechanikiem, postanowiłem chwilowo nic nie robić z moją usterką i poczekać do następnej "okazji" Mechanik postawił tezę, że może to być coś z układem wtrysku. Teraz chyba poczekam aż kolega Flaha, wymieni sobie EGR i powie mi czy jego usterka znikła. Jedno jest pewne: na pewno objawów mojej usterki nie powodował uszkodzony pompowtryskiwacz !
  5. Witam, Niestety serwis ASO wydał wyrok na jeden z pompowtrysków Wyrok brzmi: 038109101HH wałek rozrządu 1x2500=2500zł 038103673C 2GLB panewki 10x30=300zł 038109527AF oś dźwigienki 1x800=800zł 038109309C szklanki 8x120=960zł 038130079QX pompowtryskiwacz 1x2500=2500zł Robocizna ok2000zł Razem: ok 10000zł Nie podjąłem jeszcze decyzji. Teraz mam kilka pytań do kolegów forumowiczów: 1. Naprawa będzie dokonywana w ASO. Czy jeśli tuż po naprawie (w trakcie jazdy próbnej/odbiorczej lub np. w ciągu tygodnia) objawy usterki powrócą, to czego mogę wymagać od serwisu ASO? Czy oddadzą mi pieniądze za niewykonanie zlecenia? Czy może mam im nie płacić za robociznę? Pytam się bo jakoś wątpię w to, czy aby na pewno to ten pompowtrysk powodował objawy mojej usterki. 2. Gdzie ewentualnie mogę kupić tańsze części? 3. Czy może ktoś chce kupić mój samochodzik? Z góry dziękuję za odpowiedzi!
  6. ok, dzięki za wszystkie odpowiedzi. Umówiłem się na przyszły tydzień do serwisu - będziemy szukać...
  7. Flaha, Dzięki za linka. Właśnie przeczytałem cały tamten wątek. Wygląda na to że to może być: -EGR (zawór przepływomierza) -listwa elektryczna -PD -napęd pompy olejowej (6-kątny wałek) -wąż intercoolera -lub czujnik położenia wału Które z tych rzeczy sprawdzałeś już? Metodą eliminacji ja bym sprawdził pozostałe;)
  8. EGR - też mi tak jeden kolega powiedział. Ciekawe czemu serwis mówi, że wszystko ok
  9. tylko podczas jazdy. Głównie na dwójce, ale bywa też na innych biegach.
  10. To słychać tylko podczas gazowania, dzwięk jest na tyle cichy, że trzeba wyłączyć radyjko, aby go wychwycić. Samochód zachowuje się tak jakby miał chwilową czkawkę. (czasem są to 2-3 czknięcia )
  11. Witam! Miesiąc temu stałem się posiadaczem: A4 B7 TDI 2000 cm3 TDI 140KM 2006r przebieg: 134tys (potwierdzony) Przed zakupem sprawdzałem go w ASO Audi - wszystko było ok. Niestety, niedawno pojawił mi się taki problem: Podczas przyśpieszania pomiędzy 2-3k obrotów silnik na chwilę dławi się delikatnie, a potem już normalnie ciągnie. Jednocześnie podczas tego dławienia daje się słyszeć cichy dźwięk - jakby syczenie pod ciśnieniem. Dławnie występuje nieregularnie, ale głównie podczas delikatnego przyśpieszania. Na rurze inter coolera widać trochę oleju. Dzieje się to niezależnie od temperatury silnika. Pozatym wszystko wygląda jakby było ok. Byłem już z tym dwa razy w serwisie ASO, ale oni nic złego nie widzą. W silniku brak błędów. Co to może być? Szukałem w tym forum, ale nic podobnego nie znalazłem.. Gdzie mogę z tym pojechać do jakiegoś lepszego fachowca (Warszawa i okolice)? Z góry dziękuję za pomoc!
  12. Witam, Planuję zakup nowego auta, VW lub Audi, dlatego zapisałem się do forum, aby poczytać trochę Waszych opinii. Pozdrawiam! Jarek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...