Jump to content

Fr0styyy.

Pasjonat
  • Content Count

    2,091
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Fr0styyy.

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Lübeck

Car

  • Car model
    A5
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2013
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CDUC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Fr0styyy.

    B8 TrOOOOp

    Jest na forum jakiś temat z wersjami navi i fw do mmi 3g+? Obecnie mam HN+_EU_AU3G_P0662 i 8R0060884BC ECE 6.16.3 Nie mam pojęcia jaka to wersja i z którego roku :/
  2. Pierwsze co bym zrobił to sprawdził soft skrzyni jeżeli mechatronika jest używana/od innego auta a dopiero wtedy gdybał co jest nie tak.
  3. Stronic tak zmienia biegi ale w 3.0TDI gdzie jest 245ps i 500Nm :> Mechatronika na pewno ta sama? Może stary soft w niej jest.
  4. Nie liczyłbym na to, aczkolwiek u ciebie może to faktycznie pomóc.
  5. Historia pewnego 2.0TFSI CDNC, objawy to wypadanie zapłonów, nierówna praca, czasami przez 5 sekund chodzi jak zegarek żeby znowu za chwile chodzić na 3 cylindry, strzelać w dolot, wydech, puszczać marchewy z wydechu aż do tego stopnia, że katalizator na jałowych się rozgrzewał do czerwonego. Błędy to multiple missfire, zbyt bogata mieszanka i takie tam. Zaczęło się od wymiany świec, cewek, zero poprawy. W pewnym momencie wywaliło błąd od czwartego wtryskiwacza, został wymieniony, nadal nic. No to lecimy dalej czyli grubo, nowy rozrząd, wariator, "okular" też wymieniony, bo było pęknięte sitko i poszło dalej w obieg. Wszystko poskładane do kupy - zero jakiejkolwiek poprawy, dalej strzela w dolot i w wydech Zapadła decyzja dobra walić to wszystko, silnik i tak brał olej więc poszedł na remont. Głowica, gniazda zaworów, nowe zawory, cylindry zostały ogarnięte też, nowe tłoki bez wady olejowej. Efekt? W końcu nie strzela w dolot Worek pieniędzy poszedł w auto a tak naprawdę nie zmieniło się nic, bo dalej są identyczne błędy, wypadanie zapłonów, za bogata mieszanka, strzelanie w wydech, czerwony katalizator na wolnych obrotach.. Aaaa katalizator też prewencyjnie został wymieniony Odmę pominę, bo raczej takich objawów nie daje, przepustnica też nowa jest. Jutro będzie wymieniana pompa wysokiego ciśnienia na próbę, może uszczelnienia wewnątrz pompy puściły i paliwo dostaje się oleju gdzie od razu odparowuje i odmą leci bezpośrednio do kolektora ssącego, ale to tylko gdybanie... Ktoś się zetknął z takim problemem?
  6. Odkąd kupiłem auto subwoofer mi nie gra, czasami jak otwierałem auto to było słychać jak wydaje jakieś bliżej nie zidentyfikowane dźwięki tzn. pierdzi, strzela, ale muzyki z niego nie ma. VCDS nie pokazuje błędu a jak go odłączę to pokazuje, że jest przerwa w obwodzie. Tak samo przedni głośnik centralny pokazuje, że jest nie podłączony (bo nie jest, wystaje tylko przewód z kostką, biało niebieski chyba). Mam MMI 3G+ chyba ze wszystkim, bo w VCDS pokazuje mi, że mam nawet Tuner TV, przez MMI też mogę w to wejść ale nie ma tam żadnego sygnału, może nie ma anteny, mniejsza z tym. Co mogę zrobić? Który to jest wzmacniacz dźwiękowy, bo już nie wiem. Tam z lewej strony jest jedna puszka gdzie wpięte są światłowody i inne pierdy i pod nią jest jeszcze jedna, ale to chyba tylko zasilanie, bo idą do niej grube przewody, aczkolwiek do samego wzmacniacza też idzie gruby przewód, ale idzie on gdzieś do przodu do auta a nie widzi mi się gonić za kablem i w ciemno wszystko rozbierać. Jakieś sugestie? Złe kodowanie? Mam ASS 10 głośników. EDIT: dodam, że podpinałem też inny subwoofer i efekt ten sam - brak dźwięku i błędu przerwa w obwodzie, testu też nie przechodzi VCDSem tzn. nie wydaje dźwięków.
  7. Fr0styyy.

    B8 TrOOOOp

    Jaki ma nr to sprawdzę u siebie czy obsłuży
  8. Nie wymieniałem, bo myślałem że nie trzeba, dwumas pewnie też niepotrzebnie wymieniałem, bo po wymianie dalej jest to samo ?
  9. Jedyne problematyczne śruby to te od rozrusznika, ale wystarczy łamana płaska grzechotka i 16 i da się bez problemu dojść, chociaż trochę trzeba pokręcić. Od góry też nie ma żadnego problemu, bo wyciągasz DPF i jest do wszystkiego dostęp, oczywiście najpierw wyjmij całe podszybie, wtedy będziesz miał więcej miejsca. Za wiele na zdjęciu nie widać, ale problemu z wyjęciem tego nie ma :).
  10. Fr0styyy.

    B8 TrOOOOp

    Co potrzebuje, żeby dołożyć pamięć foteli? Fotele full elektryka, lusterka składane, prawe obniża się automatycznie po wrzuceniu wstecznego. Pewnie to tylko kwestia kodowania i przycisku w boczku?
  11. Tam nie ma czego pozycjonować, wkładasz dwumas na wałek atakujący w skrzyni, zakładasz skrzynie na auto i przykręcasz koło zamachowe 6 śrubami przez otwór między silnikiem a skrzynią. Wszystko jest opisane w "Getriebe einbau".
  12. No to dlaczego masz wpisane w profilu, że masz skrzynie automatyczną S-Tronic zamiast manual? Getriebe ausbauen, Fahrzeuge mit 6-Zyl. TDI-Motor.pdf Flanschwelle links aus- und einbauen.pdf Getriebe ausbauen, Fahrzeuge mit 4-Zyl. Benzinmotor.pdf Getriebe einbauen.pdf Anzugsdrehmomente für Getriebe.pdf
  13. A niby co tam chcesz pozycjonować? Wrzucasz dwumase na wałek w skrzyni, wkładasz półoś i pakujesz skrzynie na auto i dokręcasz 6 śrub M10, albo M8, nie ma tam żadnego centrowania, pozycjonowania :).
×
×
  • Create New...