Skocz do zawartości

Fr0styyy.

Pasjonat
  • Postów

    2032
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10

O Fr0styyy.

Informacje

  • Imię
    Mae
  • Miasto
    Węgry

Auto

  • Model
    S3 8L
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DFVA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Fr0styyy.

    B8 TrOOOOp

    Najpierw sprawdź błedy VCDSem, jak padła antena to powinno pokazywać przerwa w obwodzie/zwarcie.
  2. Dramat.. Ta uszczelka kosztuje 23€ w oryginale
  3. Fr0styyy.

    B6 DIVISION

    1k to tak lekką ręką imo się wydaje. Panowie jakie logi w 2.0TDI BRD powinienem zrobić żeby? Auto ma zero mocy, zero błędów, jedzie jakoś tako dopiero od 2.5/3tyś obr. Przy odpalaniu na zimnym nie idzie w ogóle gazu dodać, bo max 1200obr. W sumie żeby ruszyć z miejsca to trzeba palić sprzęgło, bo silnik zgaśnie:D
  4. Fr0styyy.

    B6 DIVISION

    Pytam tu, może ktoś kojarzy. B5 batalion ktoś mądry usunął.
  5. Fr0styyy.

    B6 DIVISION

    Pany czyje to, bo widzę ramki klubowe https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-audi-a4-b5-2-4-arj-165-km-bose-eibach-oettinger-ID6Dhnmb.html#55c424ea36
  6. Ja jeszcze dodam od siebie, że koło pasowe wału lubi się urwać, wtedy najlepiej wymienić wszystkie rolki + nowy pasek i napinacz żeby mieć "dożywotnio" spokój. Z DPFem raczej problemów nie ma, u mnie rozrząd już przy 120kkm był robiony, lubi ciec olej spod pokrywy zaworów, spod miski i też z gumowych uszczelniaczy wtryskiwaczy. Standardowo podkładki pod wtryskiwacze i frezowanie gniazd wtrysków jak już są kompletnie wypalone. Najróżniejsze wycieki płynu chłodniczego począwszy od EGR, króćców pod kolektorem dolotowym i innymi bebechami, nieszczelności chłodnicy oleju, zawory sterujące obiegiem płynu i takie tam pierdoły.
  7. Fr0styyy.

    B8 TrOOOOp

    Siemanko ? Wiecie może czy wzmacniacze od ASS są ze sobą zamienne? Obecnie mam z końcówką J, ale ten z końcówką E też działa tylko włącza się ochrona komponentu a potrzebuje wymienić, bo nie gra mi sub (na innym wzmacniaczu gra normalnie)
  8. Za jakiś czas będę wymieniał duży zestaw naprawczy, sprzęgło i zobaczę co jeszcze tam, jeszcze trochę to chyba zrobię sobie specjalizacje z rozbierania stronic ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...