Skocz do zawartości

szakal_romel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O szakal_romel

Informacje

  • Imię
    Romuald
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    ASB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

355 wyświetleń profilu

Osiągnięcia szakal_romel

1

Reputacja

  1. Przewody w oplocie https://sklep.przewodystalowe.pl/
  2. jeszcze nie poskladane,zaciski zostaly wyslane do malowania proszkowego,jak dostane po malowaniu to zobacze jak wyglada sprawa z rantem
  3. mialem chyba do wgladu z VW dlatego napisalem ze te z allegro sa wieksze.ja po zwymiarowaniu jarzma, kazałem splanowac powierzchnie styku 2,5mm,tarcza siedzi ładnie po srodku jarzma,co do ceny to wszystko wyszlo mnie 1400,z tym ze zaciski jarzma klocki i tarcze sprzedam na grupie,mysle ze z 400 dostane,bo sa w dobrym stanie.
  4. w sumie tak,bo dopiero 3godziny temu je odebralem z paczkomatu ?
  5. Jest mozliwosc zrobienia tanim kosztem 330mm na tarczy z s4 B8 bez toczenia tarczy na wymiar,na który wszyscy sie uparli,czyli 324-325mm Jarzma RS6 C5 130pln sztuka, zaciski nowe z allegro na tłoku 43mm 340pln sztuka ,sa wieksze niż w S4, klocki 70pln i znajomy z frezarka lub maszyna CNC do obróbki jarzma 2mm 0,7%
  6. sprawdzałeś jakie masz doładowanie,gdy zdjeta jest rurka od WG,ja mam taki sam problem, 0,3 0,4 bara,a jak zdejme rurke od WG to turbo przeladowywuje.
  7. napewno nie,tak jak napisalem,po odlaczeniu podcisnienia z gruchy,turbo laduje ponad 1.5bara. to musi byc jakas usterka elektroniczna gdyz zawor N75 i N80 nie `cykaja`wcale,kiedys gdy wszystko bylo ok,slyszalem zawor N80 jak `cyka` na wolnych obrotach.
  8. Witam.mam pewien problem,od kilku dnia zauwazylem ze moje turbo laduje coraz mniej z poczatku ladowalo okolo 0,6bara i stopniowo z dnia na dzien doszlo do 0.3bara i tak jest juz ciagle.mam zalozony wskaznik,sprawdzalem wszystkie przewody podcisnienia,pusciłem nawed nowa wiazke z ECU,wymienilem DV,w sterowniku nie ma bledow,nie ma tez nieszczelnosci w dolocie,sam zawor N75 po wyjeciu i podpieciu zasilania otwiera sie,na kostce od zaworu po przekreceniu kluczyka gdy pompa paliwa przez chwile pracuje jest napiecie 12V w jednym pinie,w drugim natiomiast jest 4.7V nawed przy wylaczonym zaplonie,po odpieciu przewodu podcisnienia z gruszki WG turbo laduje ponad 1.5bara (mam zalozone K04 z 225km S3 + baran) wykonalem tez log z ktorego wynika ze zawor powinien sie otwierac,natiomiast w zeczywistosci tak nie jest. Kanał 025 http://vaglog.rtnet.pl/szakal_romel_69444.html Kanał 002 http://vaglog.rtnet.pl/szakal_romel_69445.html Zuwazylem tez ze na biegu jalowym podcisnienie pokazuje -0,8bara wczesniej gdy auto normalnie jezdzilo pokazywało -0,65 a doładownie miescilo sie w granicach 0,5 do 0,6 bara a takze zawor N80 kiedys cykal a teraz milczy,po wyjeciu z auta zaworu N80 i wpieciu zasilania z akumulatora zawor dziala,podobnie jak N75.
  9. Ja kupiłem takie od Sida http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-audi-a4-s4-b5-1994-2000-passat-i1477461456.html
  10. Witaj.przeplywka od 180 konnej wtryski 440cc 0280150558
  11. Musisz kupić taka podstawke jak ta z tej aukcji http://www.allegro.pl/item943777843_plcc44_44pin_podstawka_plcc_44_podstawki_smd_fv.html [br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 18:31_________________________________________________U mnie wyglada wszystko tak[br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 18:33_________________________________________________http://img683.imageshack.us/img683/1085/dsc03240i.jpg
  12. ``Ostatni objaw który też mocno mnie martwi, po jakichś 10 minutach jazdy jak silnik zaczyna łapać temp. czuć nieprzyjemny zapach spalenizny, a jak otworzy się maskę to z okolic turbiny unosi się lekki dym.``` Ja miałem kiedyś podobny problem,okazało sie ze była zepsuta uszczelka od pokrywy zaworów i wypływał olej na turbine.
  13. Witam.chciał bym się dowiedzieć czy ktoś z was wie jak podłączyć czujnik AFR http://moto.allegro.pl/item883031461_afr_auto_gauge_sm_peak_green_nowosc.html pod sondę lambda lub sterownik silnika.dodam że kiedy podłącze zegar według instrukcji wskaznik lata od dołu do góry.
  14. Na tych stronach mozna znalezc kilka ciekawych czesci do Audi http://www.ecstuning.com/ http://www.vividracing.com/catalog/index.php http://www.mrctuning.com/index.php
×
×
  • Dodaj nową pozycję...