Skocz do zawartości

Worf

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Worf

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wladyslawowo

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    BBK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Worf

0

Reputacja

  1. Hej, jakis spot sie szykuje na dniach ? Widze ze ostatnia aktywnosc w kwietniu byla.
  2. Och, coż to były za piękne czasy takie sliczne siostrzyczki
  3. fotki fajne jak najbardziej. Moze wiecej ludzi zacznie przyjezdzac. Choc i tak w sumie jak na poczatki to bardzo przyzwoicie spociki wygladaja ---------- Post dopisany at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ---------- Do sprzedania jest a4 b5 1.8t 190hp za 8 kola. Moge dac namiary
  4. buahaha. A ty sie scigales ze mna?? bo ja nawet biegow nie redukowalem
  5. Siema. To kto w koncu bedzie bo nie wiem czy jest sens grzac silnik ??
  6. Siema. W czwartek prawdopodobie zawitam moja zielona padaka. Kolega co mial problem z n75 bede mial na stanie prawie nofke niesmigana, to mozna cos pomajstrowac i sprawdzic. Jak bedzie pasilo to moze byc na odsprzedaz. Tak jak mowilem u mnie jezdzi N75j od eresa Spocik calkiem przyjemny, szkoda ze ta pogoda taka do d*py.
  7. jak jest dobrze zmatowione i dobre opaski to nie sciagnie
  8. Prosze, zjawisko turbodziury fachowo wyjasnione przez wikipedie http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbodziura jak zamontujesz mbc to samochod robi sie bardziej nerwowy. Cisnienie narasta znacznie szybciej i zapomnij o jakims lekkim odpuszczeniu gazu bo za kazdym razem ci szarpnie. Ja juz jezdze z mbc 3 lata i powiem ze tego aby woz nie szarpal trzeba sie nauczyc. Bzdura jest ze nie da sie na mbc jezdzic na podcisnieniu bo sie da. Ja po zrobieniu programu, jezdzilem chwila bez mbc, ale denerwowalo mnie ze trzeba deptac na gaz zeby woz jechal, wiec zamontowalem z powrotem Trzeba to zbadac organoleptycznie zeby wiedziec o co chodzi Ale ja ze swojej strony polecam moda bo warto zwlaszcza na wozie z ori programem, zobaczysz jaka roznica w zachowaniu samochodu. Modyfikacja niedroga a warto zrobic jak juz i tak planujesz dobrac sie do tych wszystkich przewodow
  9. szkoda ze po zmatowieniu nie przesmarowales koncowek rur jakims klejem albo sylikonem
  10. w srodkowy nawiew albo w nawiew od strony drzwi kierowcy Gorzej nie powinno byc, bedziesz mial delikatnie bardziej odczuwalną turbo dziure poniewaz zwiekszy sie pojemnosc ukladu. Za to latem bedziesz odstawial seryjne 1.8t Polecam pokombinowanie z mbc, u mnie na zaworku ustawionym tak zeby turbo pompowalo 0.6bara samochod ladnie odzyl, zwlaszcza z dolu choc na mbc trzeba nauczyc sie jezdzic zeby nie szarpalo
  11. Szum ewidentnie dobiega z okolic turbo, im wiekszy boost tym glosniej szumi.
  12. Drogie te przewody. Jak kupilem zwykly przewod zbrojony za smieszne grosze w sklepie z hydraulika, albo w sklepie z narzedziami ( nie pamietam juz), co do podlaczenia wslkaznika mozesz kupic kubek do niego i zainstalowac kolo slupka na desce rozdzielczej. Bardzo prosto i szybko i bez zadnego rezania. Podpinasz go w przewod podcisnienia, wychodzący z kolektora ssacego od strony grodzi(ten kolo zaworu). Kup troche wiecej tego przewodu i woz go ze soba, bo mi sie np zdazylo ze w trasie przewod sie zgrzal bo opadl na turbo i mi ladowalo jak chcialo. I jeszcze jak juz wymieniasz te przewody to nie zapomnij o przewodzi od dv, bo moj jak zaczalem grzebac to mi sie rozpadl w rekach. A intercooler to tylko i wylacznie z mysla o jakichs modach bo inaczej nie ma sensu. Jak zamontujesz icka to mozesz liczyc na minimalnie wieksza moc, nieco wiekszego laga. Roznice odczujesz w upalne dni, bo turbo Ci tak nie bedzie puchlo w porownaniu do serii .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...