Worf 0 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Witam. Wczoraj wymienilem swoja stara turbinke k03 ktora brala olej i miala luzy na wirniku (o peknieciach na stronie goracej juz nawet nie wspomne), na "nowa" elegancko zregenerowana. Niestety dziwny objaw, bo turbina mi nie swiszczy. Slychac delikatne swiszczenie na zewnatrz, ale w srodku jak sie wkreca slychac szumienie zasysanego powietrza. Nie wydaje mi sie zeby byl to normalny objaw. Dodam ze mam tipa z kwasiaka i na starej turbawce dzwiek byl taki sam. Kumpla k03 po regeneracji swiszczala jak glupia na takim setupie a u mnie pupa ... O co chodzi i czego moze byc ewentualna przyczyna? Aaa dodam jeszcze ze szumi dosc glosno i wyraznie to slychac w kabinie. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastaldo 4 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 jak szumi to szukaj dziury w dolocie. A co do świstu turbo nie pomoge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worf 0 Posted January 10, 2012 Author Share Posted January 10, 2012 no to jeszcze napisze ze jest w piku 1.1 bara i schodzi do 1bar i tak sie utrzymuje do okolo 5k obrotow, wiec nieszczelnosci dolocie raczej nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magicbattle 11 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 a co masz za chipa ze ci tyle pompuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior_tdi 0 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 sprawdź szczelność FMIC. troche sporo Ci dmuhca ta suszarka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gornano 0 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Moim zdaniem nieszczelności nie ma bo trzyma w okolicach 1 bara, gdyby była boost by poprostu skakał. Szum to nic innego jak zasysane powietrze przez stożek. Masz DP zamiast kata i może o to chodzi........... U mnie została pusta puszka po kacie i dlatego może był inny efekt :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzes1150 15 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Głośniejszy świst turbiny nie oznacza że jest zdrowa a co bo boostu 1bar w 1.8T to prawie jak seria Jeśli w logach wsio ok i auto jedzie jak powinno to spał bym spokojnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worf 0 Posted January 11, 2012 Author Share Posted January 11, 2012 Marcin, czy dp czy wybebeszony kat nie zmienia to postaci rzeczy. Turbo jest zdrowe, ladnie sie wkreca, ladnie trzyma boost, luzy ma takie jak ma miec, tylko nie gwizdze a wyraznie szumi. Pierwszy woz z ktorym sie spotaklem co tak dziwnie turbina chodzi, dodam jeszcze,ze turbo ktore teraz wstawilem to 2 turbawka. Stara mam u siebie w garazu. Szumialo zarowno na starej jak i nowej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
neoeinz 1 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 w którym momencie szumi to turbo ? przy jeździe i przyspieszeniu ( dynamiczniejszym ) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worf 0 Posted January 11, 2012 Author Share Posted January 11, 2012 przy wkrecaniu sie turbo. Im wieksze obciazenie tym glosniej szumi Link to comment Share on other sites More sharing options...
neoeinz 1 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 No to ja mam podobna sytuacje z turbina BRD, jak wrzuce np na 3 bieg i dam mocniej gazu najlepiej tak z 1,5tys to mniejwiecej z okolic nóg pasażera slysze ten szum :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worf 0 Posted January 12, 2012 Author Share Posted January 12, 2012 Szum ewidentnie dobiega z okolic turbo, im wiekszy boost tym glosniej szumi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KYLOMC 0 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 ja mam pęknięta cześć gorącą wwalony cat tip z ITG i mam gwizd przy 2000obr. a gdy przyspieszam tez jest szum ale on się pojawił jak wstawiłem TIP i ITG można powiedzieć ze ładnie zasysa Link to comment Share on other sites More sharing options...
speed22 1 Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Głośniejszy świst turbiny nie oznacza że jest zdrowa a co bo boostu 1bar w 1.8T to prawie jak seria Jeśli w logach wsio ok i auto jedzie jak powinno to spał bym spokojnie. no nie wiem ja mam doładowanie 0.5-0.6 bara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now