Skocz do zawartości

neoeinz

Pasjonat
  • Postów

    108
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O neoeinz

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia neoeinz

1

Reputacja

  1. No to na razie będę obserwował, ale od tamtego czasu już nie wywala mi lambdy, natomiast te doładowaniem wywala i nie mogę wyczaić w którym momencie...na razie nie ma reguły czy lekka jazda czy ogień.
  2. Ktoś coś podpowie, czasami wywali błąd sondy lambda, lub Regulacja ciśnienia doładowania, wrzucę log z błędów. Zastanawia mnie temperatura powietrza zasysanego 109-134'c A4 2015 2.0tdi CNHA 18111 - Sonda lambda 1; zespół 1; prąd pompy jonowej P2237 00 [032] - przerwa Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 223339 km Data: 2022.05.23 Czas: 16:25:38 Prędkość obrotowa silnika: 2334.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 51 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C Temperatura powietrza zasysanego: 109 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 13.660 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 29 Sonda lamb.rząd 1 przed kat.utlen.: jakość sygn.reg.prądu pompy: 14 Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: jakość sygn.regul.temperatury: 6 Sonda lambda rząd 1 przed katalizatorem utleniającym: elektrycznie skorygowany prąd pompy jonowej: 0.0000000 A Sonda lambda rząd 1 przed kat.utleniającym: sterow.ogrzewania: 0.119 % Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: el.skoryg.wart.czuj.Urie: 1.7661 V Sonda lambda rząd 1 przed kat.utleniającym: rezyst.odniesienia: 77.8 Ohm Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: akt.adapt.prądu pompy: 0.8984 19225 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 00 [039] - Nieosiągnięta granica regulacji Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 223780 km Data: 2022.06.04 Czas: 09:36:53 Prędkość obrotowa silnika: 2338.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 71.0 % Prędkość pojazdu: 148 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C Temperatura powietrza zasysanego: 134 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar Napięcie zacisku 30: 14.400 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2809 hPa Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 2364.6 hPa Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1149.5 mg/stroke Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Nastawn.przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 80.88 % Średnia dawka wtrysku: 45.84 mg/stroke 25710 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 00 [167] - Nieosiągnięta granica regulacji MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 223780 km Data: 2022.06.04 Czas: 09:36:53 Prędkość obrotowa silnika: 2340.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 70.2 % Prędkość pojazdu: 148 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C Temperatura powietrza zasysanego: 134 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar Napięcie zacisku 30: 14.420 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2806 hPa Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 2363.4 hPa Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1154.0 mg/stroke Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Nastawn.przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 80.88 % Średnia dawka wtrysku: 45.77 mg/stroke
  3. Dziś zdjąłem koło bo byłem u kolegi założyć 19, i co...okazało się że mam 7,5 et28 i to dlatego miałem na równo koło z błotnikiem, ja sugerowałem się modelem z etki bo te felgi co mam wg rocznika i auta to et45...założyłem kolegi koła 19 8.5j et 32 i delikatnie wystawały, wręcz akceptowalnie, z opona 255x35 Więc śmiało mogę szukać 8,5 et35 reszta będzie za bardzo raczej wystawać...zastanawiam się jeszcze nad mam rs4 i 8,5 et 30 lub et45, ewentualnie coś z A5
  4. Ok, a idąc w tą stronę 8j19 et26. Byłem teraz sprawdzic jak to wygląda przy obecnej konfiguracjim 225/50/17 koło 7,5 et45 i przykładając poziomice opona jest na równo z błotnikiem, ze względu na 1ba jest koza i tego tak nie widać, ale wrzucając 8j i et26 kolo względem tego co mam wysunie się na zewnątrz o 25mm ? Jutro zmierzę raz jeszcze poziomica od błotnika dam pion i zoabcze wtedy...bo chyba to że przyłożyłem do opony to nie tak ?
  5. Felga z rs5 9j19 et24 podejdzie czy nie podejdzie do naszych b8? Jak to ma znaxzenke to mam quattro i na chwile obecną 1ba...
  6. neoeinz

    Et24 lub et26 w b8,5

    Hej, czy felga 9x19 et24 lub 8j19 et26 podejdzie do b8 Avant quattro na zawiasie 1ba, prawdopodobnie później może wleci eibach. Co do oppny to jeszcze nie wiem czy 235,245,255...na necie nic nie wynalazłem info jak to siądzie w b8 ?
  7. Dużo roboty jest i w miarę do ogarnięcia czyszczenie przepustnicy w CNHA ? Widzę że jest ona trochę inaczej zbudowana niż w filmikach, dodatkowo ma w krucce na płyn chłodniczy ? Czy się mylę. Tak to wygląda wg etki i faktycznie tak jest, jest też w c**j ciasno na demontaż tego, dużo rurek poprzykręcanych. A co do czyszczenia, dziś wywaliło błąd spiralkę podczas jazdy i przy gaszeniu zatelepalo. ? Błąd 5297 i 5295, później po skasowaniu 5290. Całość błędów mogę wkleić później jak trzeba będzie. Chyba, że to jakiś błąd na kostce do przepustnicy, wczoraj ją po prostu wypiąłem i wpiąłem ale już nie jeździłem. jeździłem od lipca bez problemu, co dziennie trasa ok 20km autostradą w jedną stronę, więc zawsze jest kiedy go depnąć, i nagle wczoraj pach... zastanawiam się czy jak odepnę te przewody to tryśnie mi płynem hmm, nie bardzie widzi mi się spuszczanie płynu z obiegu. Po tym jak wywala błąd telepie przy gaszeniu, ale jak zgasze i odpalę i znowu zgasze to już gasi ok. Dodam jeszcze screeny z bledami Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4
  8. Dodam jeszcze screeny z bledami foto 1 foto 2 foto 3 foto 4
  9. Dużo roboty jest i w miarę do ogarnięcia czyszczenie przepustnicy w CNHA ? Widzę że jest ona trochę inaczej zbudowana niż w filmikach, dodatkowo ma w krucce na płyn chłodniczy ? Czy się mylę. Tak to wygląda wg etki i faktycznie tak jest, jest też w c**j ciasno na demontaż tego, dużo rurek poprzykrecacnych. A co do czyszczenia, dziś wywaliło błąd spiralkę podczas jazdy i przy gaszeniu zatelepalo. ? Błąd 5297 i 5295, później po skasowaniu 5290. Całość błędów mogę wkleić później jak trzeba będzie. Po tym jak wywala błąd telepie przy gaszeniu, ale jak zgasze i odpalę i znowu zgasze to już gasi ok.
  10. @Devjesteś w stanie po Vin podać co trzebaby wymienić przy wymianie oleju w skrzyni w quattro stronic WAUZZZ8KXFA128785
  11. Wiem że trzeba mieć stanowisko, ale warto spróbować. Ok w 1 powinno być poniżej 8, ale czy ma być na + czy - skoro ma być w przedziale -0.8 do 0.8 rozumiem że w 3 okienkach ma być w tym przedziale, bo w 3 okienku też jest strasznie niska wartość
  12. Na który kat patrzeć który jest zły z bloku 2? 1 czy 3 ? Rozumiem że można delikatnie pokręcić śrubka od regulacji ?
  13. Nic, nawet nie włączałem zielonego menu. Generalnie raz się załącza i działa a raz wylacza podczas jazdy...niebwiem czy te kąty w bloku 2 są ok, coś mi w nich nie pasuje To jest jeszcze scan z poprzednim błędem Log-WAUZZZ8KXFA128785-207300km-128810mi.txt
  14. Zaraz bedzie Log-WAUZZZ8KXFA128785-207620km-129009mi_new.txt
  15. Dodam że auto świeże i wiem że poprzedni właściciel lekko pocałować coś bo jest na dole zderzaka padnięte...obstawiam że może to być powód że ACC świruje, i trzeba by go lekko ustawić na śrubach...choć z drugiej strony kratka zderzaka nie dotyka radaru ? i wartości z bloku 2 mierzyłem na postoju a nie podczas jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...