Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy sonda lambda i regulacja ciśnienia doładowania 2.0tdi CNHA


neoeinz

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś coś podpowie, czasami wywali błąd sondy lambda, lub Regulacja ciśnienia doładowania, wrzucę log z błędów. 

Zastanawia mnie temperatura powietrza zasysanego 109-134'c

A4 2015 2.0tdi CNHA

18111 - Sonda lambda 1; zespół 1; prąd pompy jonowej

P2237 00 [032] - przerwa

Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00000001

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Przebieg: 223339 km

Data: 2022.05.23

Czas: 16:25:38

 

Prędkość obrotowa silnika: 2334.00 /min

Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %

Prędkość pojazdu: 51 km/h

Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C

Temperatura powietrza zasysanego: 109 °C

Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar

Napięcie zacisku 30: 13.660 V

Licznik cykli wyuczania po OBD: 29

Sonda lamb.rząd 1 przed kat.utlen.: jakość sygn.reg.prądu pompy: 14

Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: jakość sygn.regul.temperatury: 6 

Sonda lambda rząd 1 przed katalizatorem utleniającym: elektrycznie skorygowany prąd pompy jonowej: 0.0000000 A

Sonda lambda rząd 1 przed kat.utleniającym: sterow.ogrzewania: 0.119 %

Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: el.skoryg.wart.czuj.Urie: 1.7661 V

Sonda lambda rząd 1 przed kat.utleniającym: rezyst.odniesienia: 77.8 Ohm

Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: akt.adapt.prądu pompy: 0.8984

 

19225 - Regulacja ciśnienia doładowania

P0299 00 [039] - Nieosiągnięta granica regulacji

Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00000001

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Przebieg: 223780 km

Data: 2022.06.04

Czas: 09:36:53

 

Prędkość obrotowa silnika: 2338.00 /min

Unormowana wartość obciążenia: 71.0 %

Prędkość pojazdu: 148 km/h

Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C

Temperatura powietrza zasysanego: 134 °C

Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar

Napięcie zacisku 30: 14.400 V

Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2809 hPa

Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 2364.6 hPa

Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1149.5 mg/stroke 

Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 %

Nastawn.przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 %

Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 80.88 %

Średnia dawka wtrysku: 45.84 mg/stroke

 

25710 - Regulacja ciśnienia doładowania

P0299 00 [167] - Nieosiągnięta granica regulacji

MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00000001

Priorytet błędu: 2

Częstość błędu: 1

Przebieg: 223780 km

Data: 2022.06.04

Czas: 09:36:53

 

Prędkość obrotowa silnika: 2340.50 /min

Unormowana wartość obciążenia: 70.2 %

Prędkość pojazdu: 148 km/h

Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C

Temperatura powietrza zasysanego: 134 °C

Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar

Napięcie zacisku 30: 14.420 V

Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2806 hPa

Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 2363.4 hPa

Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: 

wart.nieprzetw.: 1154.0 mg/stroke

Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 %

Nastawn.przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 %

Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 80.88 %

Średnia dawka wtrysku: 45.77 mg/stroke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiem Ci tylko, że mam ten sam silnik, ten sam rocznik i identyczny przebieg. Ten sam błąd sondy wracał. W zeszłym tygodniu wymieniłem i błędu sondy już brak. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Mateusz8769 napisał:

Podpowiem Ci tylko, że mam ten sam silnik, ten sam rocznik i identyczny przebieg. Ten sam błąd sondy wracał. W zeszłym tygodniu wymieniłem i błędu sondy już brak. 

No to na razie będę obserwował, ale od tamtego czasu już nie wywala mi lambdy, natomiast te doładowaniem wywala i nie mogę wyczaić w którym momencie...na razie nie ma reguły czy lekka jazda czy ogień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...