Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0tdi cnha 2015 Działanie ACC błąd 03263


neoeinz

Rekomendowane odpowiedzi

Problem z ACC, po włączeniu auta działa wszyskto, wyskoczę na autostradę włączam radar tempomat, jedzie...działa, ale czasami jest gong i się wyłącza....dalej już nie idzie go uaktywnić, lub po jakimś czasie znowu potrafi się załączyć. Na fisie wyświetla się ACC.br.widocz.czujnik jakoś tak gdy wciskam guzik w manetce.

Pod vcds jeden blad, a w blokach pomiarowych kanał 2 takie wartosci kątów...

PXL_20210724_041100493.jpg

PXL_20210724_034402800.jpg

Edytowane przez neoeinz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć pełny autoscan.

Zmieniałęś jakieś kodowania lub adaptacje? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W autoscanie nic nie ma prócz tego błędu, tydzień temu był jeszcze błąd 00234 ale ten po skasowaniu już nie wrócił.

Acc Ori nic nie grzebane, muszę dorwać nowszego vcds bo tym nie mogę włazić w adaptacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że auto świeże i wiem że poprzedni właściciel lekko pocałować coś bo jest na dole zderzaka padnięte...obstawiam że może to być powód że ACC świruje, i trzeba by go lekko ustawić na śrubach...choć z drugiej strony kratka zderzaka nie dotyka radaru ?  i wartości z bloku 2 mierzyłem na postoju a nie podczas jazdy.

Edytowane przez neoeinz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego w autoscanie zawarte są informacje, nie tylko błędy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty zmieniałeś coś w kodowaniach? Lub w zielonym menu w MMI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic, nawet nie włączałem zielonego menu. 

Generalnie raz się załącza i działa a raz wylacza podczas jazdy...niebwiem czy te kąty w bloku 2 są ok, coś mi w nich nie pasuje

To jest jeszcze scan z poprzednim błędem

Log-WAUZZZ8KXFA128785-207300km-128810mi.txt

Edytowane przez neoeinz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden kąt jest poza granicą tolerancji (+- 0,8). Najpierw będzie trzeba przeprowadzić kalobrację radaru sprawdzić czy nadal błąd wyrzuca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na który kat patrzeć który jest zły z bloku 2? 1 czy 3 ?

Rozumiem że można delikatnie pokręcić śrubka od regulacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym okienku masz ponad 0,8. To nie takie proste pokręcić śrubką. Procedura kalibracji jest złożona. Sam tego nie zrobisz bez stanowiska do kalibracji.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że trzeba mieć stanowisko, ale warto spróbować. 

Ok w 1 powinno być poniżej 8, ale czy ma być na + czy - skoro ma być w przedziale -0.8 do 0.8 rozumiem że w 3 okienkach ma być w tym przedziale, bo w 3 okienku też jest strasznie niska wartość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...