Skocz do zawartości

kileeer

Pasjonat
  • Postów

    652
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kileeer

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Zamość / Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kileeer

0

Reputacja

  1. Przekaźnik wypinalem i jest tak za każdym razem, jak jadę na trasę poprostu wypinam przekaźnik aby kiera ciężej chodziła bo na trasie jest dla mnie za lekko z przekaźnikiem, Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Założyłem sterownik o identycznych numerach jaki miałem u siebie stary Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Ktoś cos podpowie ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. sprawdziłem zawór na opronosc i wyszło mi 7,9 wiec mieści się w granicach. sprawdziłem miejsce wpięcia kabla do sygnału prędkości, dla pewności przepiąłem w inne miejsc na tym kablu i dalej nic, jest możliwość ze przekaźnik mógł skończyć żywot?
  5. Czytałem ten wątek, tylko problem w tym ze przed wymianą było wszystko ok, i teraz nie wiem czy sterownik z pompy który bierze sygnał z czujnika z koła nie przekazuje go dalej, czy jak, ale jak by nie przekazywał to licznik by mi świrował... a nie wiem jak sprawdzic czy dochodzi prawidłówa wartosc predkosci do przekaznika
  6. Witam, byłem zmuszony wymienić sterownik ABS w a4 B6 bo wyrzucał mi błąd, kupiłem uzywany, wymienił mi mechnanik, i teraz ABS ESP chodzą prawidłowo, ale servotronic nie utwardza mi kiery, mam nom stop luzna jak na postoju, Przed powstaniem błedów ABS i ESP wszystko było elegancko. Co może być przyczyną?
  7. Nikt nic nie podpowie co to może być? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Witam mam problem z kontrolkami i mam błędy na vagu, czujnik Absu z przodu z lewej dałem nowy i dalej d*pa, błędy się kasują ale po jakimś czasie wyskakują, ktoś podpowie w czym leży problem? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. kileeer

    Błąd 17704 i check

    A4 b6 2002 r ale silnik seryjnie był inny AVJ według tabliczki znamieniowej, ale ktos przed nim zmienił silnik na AWT i z tego co mówił to on założył termostat z czujnikiem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. kileeer

    Błąd 17704 i check

    Witam, ktos pomoże w rozwiązaniu problemu? Kolega kupił nowa furmankę i ma problem z checkiem pokazuje błąd 17704, pierwszym pomysłem jaki miał to wymienil termostat ale nic nie pomogło. Silnik w tej a4 ma zmieniony na AWT. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Wtam, przeglądam forum i gdzieś widziałem ze ktoś coś pisał ze gumy do tylnych sprężyn z s4 są lekko wyższe od zwykłych z a4 i dzieki temu można było wyrównać tył z przodem przy zawieszeniu np 1be, ktoś widział i porównywał te gumy? oczywiście mowa o modelu B6
  12. Gdyby ktos szukał to mam do sprzedania moja biała kawe z750. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Kumpel sprzedaje Zetę gdyby ktoś szukał pewne moto, a sprzedaje bo przesiadł sie na gixa http://allegro.pl/show_item.php?item=5978463033 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. No ja właśnie widziałem na filmikach Ze jest to wykonalne, jaki koszt zrobienie żegna takiego? Bo sam vagiem tego nie zrobie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. witam, Jak zrobić aby odcinało tak jak w benzyniakach przy max obrotach aby strzelał a nie wchodził na oborty i jęczał ten silnik? Widziałem kiedy że to sie robi ale nie wiem jak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...