kileeer Posted December 16, 2017 Posted December 16, 2017 Witam, byłem zmuszony wymienić sterownik ABS w a4 B6 bo wyrzucał mi błąd, kupiłem uzywany, wymienił mi mechnanik, i teraz ABS ESP chodzą prawidłowo, ale servotronic nie utwardza mi kiery, mam nom stop luzna jak na postoju, Przed powstaniem błedów ABS i ESP wszystko było elegancko. Co może być przyczyną?
Makale Posted December 16, 2017 Posted December 16, 2017 Znajdź temat z dołozeneim servotronica. Tam są możliwe przyczyny. Nie masz sygnału prędkości gdzieś.
kileeer Posted December 16, 2017 Author Posted December 16, 2017 Czytałem ten wątek, tylko problem w tym ze przed wymianą było wszystko ok, i teraz nie wiem czy sterownik z pompy który bierze sygnał z czujnika z koła nie przekazuje go dalej, czy jak, ale jak by nie przekazywał to licznik by mi świrował... a nie wiem jak sprawdzic czy dochodzi prawidłówa wartosc predkosci do przekaznika
kileeer Posted December 16, 2017 Author Posted December 16, 2017 sprawdziłem zawór na opronosc i wyszło mi 7,9 wiec mieści się w granicach. sprawdziłem miejsce wpięcia kabla do sygnału prędkości, dla pewności przepiąłem w inne miejsc na tym kablu i dalej nic, jest możliwość ze przekaźnik mógł skończyć żywot?
kileeer Posted December 21, 2017 Author Posted December 21, 2017 Ktoś cos podpowie ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
golfagn Posted December 31, 2017 Posted December 31, 2017 A nie wstawiłeś sterownika z B7 przypadkiem?
kileeer Posted December 31, 2017 Author Posted December 31, 2017 Założyłem sterownik o identycznych numerach jaki miałem u siebie stary Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
golfagn Posted December 31, 2017 Posted December 31, 2017 A wypnij przekaźnik od servotronica. Przynajmniej dowiesz się, czy to coś związane z elektryką czy nie zaciął się zaworek w maglu.
kileeer Posted December 31, 2017 Author Posted December 31, 2017 Przekaźnik wypinalem i jest tak za każdym razem, jak jadę na trasę poprostu wypinam przekaźnik aby kiera ciężej chodziła bo na trasie jest dla mnie za lekko z przekaźnikiem, Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
golfagn Posted December 31, 2017 Posted December 31, 2017 Czyli zaworek działa. Podepnij się multimetrem pod kabelek z informacją o prędkości idący do przekaźnika i zobacz, czy wraz z wzrostem prędkości zmienia się napięcie. Będziesz wiedział, czy to wina servotronica czy samego sygnału.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now