Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Boost leci na pysk ? Pomocy


Reggi

Rekomendowane odpowiedzi

No nie dziwne, davastator poczytał trochę forum i sypie podpowiedziami jak z rękawa :kox:

Michał..bo zaraz dobiorę Ci się do d*py z okazji walentynek :naughty:

Nie robić mi tu bałaganu bo przyjdzie Chudynigga i zamknie wątek i jak zwykle nawsadza mi od różnych najgorszych :decayed:

Tylko rzeczowe podpowiedzi. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko rzeczowe podpowiedzi. :good:

Dzwonisz, pytasz, tłumaczę Ci. To jeszcze zakładasz wątek i dajesz możliwość wypowiadania się malarzom zacisków od polonezów :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czytam forum, nie mam czasu, po mam lokcie utytlane od smaru

skladam syrene 105 Bosto i to jest lepsze bo wiecej placa niz za audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czytam forum, nie mam czasu,

Ale za to piszesz jak najęty, wszędzie Cię pełno.

Ragga, a DV masz dobry? I ile oleju dolewasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ragg, uderz do tego goscia w temacie LPG:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=42285

czytałem kilka jego wypowiedzi i widac że ma wiedze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E, no coś Ty :doh1:

Koleś w UK, ostatnio na forum ponad dwa tygodnie temu :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko rzeczowe podpowiedzi. :good:

Dzwonisz, pytasz, tłumaczę Ci. To jeszcze zakładasz wątek i dajesz możliwość wypowiadania się malarzom zacisków od polonezów :decayed:

Przemawia przez Ciebie zazdrość :decayed:

Ragga, a DV masz dobry?

Nie wiem..ale idzie do mnie nowy więc się za parę dni dowiem :wink4:

I ile oleju dolewasz?

Od wymiany do wymiany, ani kropli.

Ragg, uderz do tego goscia w temacie LPG:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=42285

czytałem kilka jego wypowiedzi i widac że ma wiedze

NA lpg forum był w kwietniu mój temat o problemie z gazem.. wyszło, że soft AJL jest po c**ju, instalka za mocna i przelewa.

Koleś po wpięciu sądy w wydech ustawił mi na tip top .. ale taka jazda trwała 2 dni :thumbdown:

Panowie.. nowy fakt... pojeździłem dłużej na PB.. i pompuje 0,5-0,6 bara.. auto jedzie... po przełączeniu na gaz leci na pysk 0,3 - 0,4 bara.

Pompa paliwa będzie na podmiankę DV też. Jak znajdę garaż to posprawdzam czy nie ma gdzieś dziury, wyciągnę wężyk od WG i sprawdzę N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemawia przez Ciebie zazdrość :decayed

No i tym sposobem umawiamy się, że ni chuuuja więcej nic ode mnie nie usłyszysz w sprawie auta. Nawet jak będziesz sie pytał jak zatankować to się słowem nie odezwę.

Foch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemawia przez Ciebie zazdrość :decayed

No i tym sposobem umawiamy się, że ni chuuuja więcej nic ode mnie nie usłyszysz w sprawie auta. Nawet jak będziesz sie pytał jak zatankować to się słowem nie odezwę.

Foch.

Ja pier**le jak baba...jak baba :facepalm:

Daruję Ci tym razem bo wiem, że masz ciężkie dni :friends::beksa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś wyczytałem, że mapa LPG może "rządzić" mapą Pb :mysli:

Odłączasz na noc aku, rano podpinasz, przełączasz na Pb, odpalasz auto nie dotykając gazu i tak zostawiasz aż się załączy wentylator - czyli ze 20-30min.

Jak się zagrzeje to na 60s trzymasz na 3000rpm, wyłączasz silnik, włączasz i przełączasz na gaz.

Warto spróbować zanim wymienisz pół osprzętu, bo to nic nie kosztuje :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję ;)

Co do jazdy na lpg i PB.. po dłuższej przejażdżce na benzynie i 0,6 bara..auto zaczęło również śmigać na lpg na takim ciśnieniu bez spadków.. w pewnej chwili nawet skoczyło na 0,7 bara i wskazówka miała chęć wejść ciut wyżej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym wchodzeniem wyżej to też nie tak dobrze, bo jak przeładuje to będziesz miał kolejne problemy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym wchodzeniem wyżej to też nie tak dobrze, bo jak przeładuje to będziesz miał kolejne problemy :decayed:

No jak powinienem mieć normalnie 0,8 - 0,9 bara.. a jest 0,6 to jak przeładuje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ostatnie 3 posty, więc nie krzycz Mister Raggamanowicz, ale przepływkie podmieniałeś, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niet przyjacielu.. przepływki nie ruszałem :wink4:

---------- Post dopisany 17-01-2013 at 10:11 ---------- Poprzedni post napisany 16-02-2012 at 22:52 ----------

WA mać.

Pany znów zima i znów jeżdżę na 0,3 bara.. Wiosna, lato , ciepła jesień za***rdala 0,8 bara.. tylko spadnie poniżej 5 stopni i 0,3 i c**jnia z jazdą :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to normalne ale bardziej przy wciskaniu mocniejszym, moze masz kata zapchanego i nie ma dobrego ujscia spalin? wszystko sie blokuje i gotuje

Kat by tak nie cofał z nagla. Mój AJL wstaje pomału po zmianie "N" i DVi.

Universal Manual Adjustable Turbo Boost Controller Black Acura Audi BMW Cadillac | eBay szczypcami też można

Moje wstaje dlatego chce przyciąć e"Na" - dziada. Nie gra Ci jakieś łożysko może.... heheheeeeee....

"regulatory, kręcidęłka, potencjometry, wskaźniki.... wszystko na desce... łatwiejsze rzeczy...."

Teraz wpadłem na to na przykład.... jakby woda wpadała Ci do N75 i robiła akcje typu "nie puścimy wyżej tłoczka!" i zbita d*p..a ..

Woda nie beńzyna ale swoją drogę znajdzie... (masz tam gwint.... a jak było?? ciepło zimno ciepło zimno....)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ragg, ścisnij te dwa przewody co masz pod kolektorem ssacym i sie przejedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurfa kata to ja nie mam już drugi rok :facepalm:

Ragg, ścisnij te dwa przewody co masz pod kolektorem ssacym i sie przejedz

Które dokładnie ? Jak ścisnąć ? Szczypcami ?:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...